SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
-XOXO-
Het verschil ligt in het tegelijk kunnen serveren. 5 tafels kunnen prima met een kwartier tussen iedere tafel, moet je bij een groep van 20 niet doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan nog zie ik het verschil niet tussen 5 tafeltjes van 4 als reservering of 1 van 20, menu maken is dan vooral gemakzucht en extra marge draaien.
Wowquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:37 schreef bitterbal het volgende:
heb ook een keer ergens gewerkt op het strand en mocht ik geen uitzonderingen voor de keuken meer doen zoals een burger zonder tomaat ofzoiets want dan raakte de keuken in paniek.
Nou dan sta je voor schut aan tafel.
' ja mag ik de burger zonder tomaat'
ja dat gaat helaas niet?
' ja hoezo dan niet, kan toch de tomaat weglaten'
Nee sorry dat gaat niet
Nee dan zeg je "Wij werken met mensen die een afstand hebben tot de arbeidsmarkt. Het staat je vrij die tomaat zelf bij de meeuwen te gooien"quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:37 schreef bitterbal het volgende:
heb ook een keer ergens gewerkt op het strand en mocht ik geen uitzonderingen voor de keuken meer doen zoals een burger zonder tomaat ofzoiets want dan raakte de keuken in paniek.
ja dat gaat helaas niet?
Nee sorry dat gaat niet
Broodje hamburger zonder hamburger.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:37 schreef bitterbal het volgende:
ja dat gaat helaas niet?
Nee sorry dat gaat niet
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Moskau
En ik ben uiteraard lekker bezig.
Ook vaak zat met een groep gehad dat de een het hoofdgerecht op heeft terwijl de ander aan het voorgerecht zatquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het verschil ligt in het tegelijk kunnen serveren. 5 tafels kunnen prima met een kwartier tussen iedere tafel, moet je bij een groep van 20 niet doen.
hoe dat? wacht de bediening dan niet totdat iedereen klaar is?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook vaak zat met een groep gehad dat de een het hoofdgerecht op heeft terwijl de ander aan het voorgerecht zat
Die pizza met die artisjokkenhartjes....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Broodje hamburger zonder hamburger.
Moet je bij betere restaurants gaan etenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook vaak zat met een groep gehad dat de een het hoofdgerecht op heeft terwijl de ander aan het voorgerecht zat
Hangt ook af van wat je menu normaliter is natuurlijk. Kleine kaart is makkelijker om bij grotere groepen vast te houden ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het verschil ligt in het tegelijk kunnen serveren. 5 tafels kunnen prima met een kwartier tussen iedere tafel, moet je bij een groep van 20 niet doen.
En het is nou niet bepaald alsof het gemiddelde IQ daar boven het vriespunt uitkomt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Zelfs bij de Mac kun je hamburgers bestellen zonder bepaalde shit. Rode ui
Dat kan echt nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Film dat!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nu ook 1 collega en die flipt em bij elke uitzondering de pan uit. En we hebben een open keuken dus dat is altijd feest
Ik ben een genot voor restaurants.quote:
Da's echt een drama.quote:
laatst was het zo erg dat de gast in kwestie het kon horen. Ging iknaar em toe om te zeggen dat die vrouw het kon horen zei die ja kan mij niet schelen.quote:
Ik voorzie een meet bij dat restaurantquote:
Als ik met een groep eet bepaal ik dat niet zelf veelalquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet je bij betere restaurants gaan eten
M'n neef had een restaurant en liep weleens te schelden op mensen die dan lactose- en glutenvrij moesten eten en wel een toetje met ijs weg zaten te harken. Of eerst een half uur foto's zaten te maken zodat het eten koud was.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben een genot voor restaurants.
ja maar in heel veel landen doen ze dat.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het in Amerika al raar dat ze lege borden meenamen als nog niet iedereen uitgegeten was.
als we op jou moeten wachten...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik voorzie een meet bij dat restaurant
Ooit een keer met een grotere groep pannenkoeken wezen eten.. Alleen konden er vanwege de capaciteit van de keuken maar 2 pannenkoeken tegelijk worden geserveerd. Dus was de ene al klaar als de ander nog de pannenkoek moest krijgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heinde en verrequote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik met een groep eet bepaal ik dat niet zelf veelal
Ja, hoi. Al heb ik er goddank geen waar ik een epipen voor nodig heb.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's echt een drama.
grgr, iemand met echte allergien en niet alleen een voorkeur om iets niet te eten.
Dus mensen kunnen eerst de bediening laten flippen door met zes personen drie tafeltjes vol te bestellen. En daarna de keuken door te vragen of ze hun burger zonder tomaat mogen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nu ook 1 collega en die flipt em bij elke uitzondering de pan uit. En we hebben een open keuken dus dat is altijd feest
Inderdaad apart. Maar minder irritant dan wanneer iedereen klaar is je nog een kwartier tegen lege borden zit te starenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het in Amerika al raar dat ze lege borden meenamen als nog niet iedereen uitgegeten was.
Nee he, wij schrokken er echt van. Vonden het heel asociaal. Echt grappig hoe dat dan verschilt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar in heel veel landen doen ze dat.
Hier is et echt notdone om dat te doen
"ja, de laatste gast komt zo"quote:
ik had net een vrouw met pinda allergie. Dus vroeg of ze ook allergies was voor sporen. Zei ze jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hoi. Al heb ik er goddank geen waar ik een epipen voor nodig heb.
Je maakt aantekeningen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus mensen kunnen eerst de bediening laten flippen door met zes personen drie tafeltjes vol te bestellen. En daarna de keuken door te vragen of ze hun burger zonder tomaat mogen?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus mensen kunnen eerst de bediening laten flippen door met zes personen drie tafeltjes vol te bestellen. En daarna de keuken door te vragen of ze hun burger zonder tomaat mogen?
Drie tafeltjes vol zonder tomaat aub.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon aan de schijt raken FTWquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hoi. Al heb ik er goddank geen waar ik een epipen voor nodig heb.
We gaan die hele tent in één keer finaal de moeder dollenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is dat het overdreven voelt, maar je zou ze bijna een verklaring laten ondertekenen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had net een vrouw met pinda allergie. Dus vroeg of ze ook allergies was voor sporen. Zei ze jaDus ik zo van wij kunnen niet garanderen dat er geen sporen in het eten zitten zegt ze ja weet ik .
heb het nog 3 keer tegen haar gezegd voor de zekerheid en toen dacht ik ook dan is het je eigen verantwoording
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan die hele tent in één keer finaal de moeder dollenFirst Time Right
Laatst ook bij een Indiaas restaurant in Den Haag. Heerlijk eten maar traaaaaaaaaaagquote:
En door dat soort lui zit ik met krampen op de pot.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n neef had een restaurant en liep weleens te schelden op mensen die dan lactose- en glutenvrij moesten eten en wel een toetje met ijs weg zaten te harken. Of eerst een half uur foto's zaten te maken zodat het eten koud was.
nou ja eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is dat het overdreven voelt, maar je zou ze bijna een verklaring laten ondertekenen.
sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan die hele tent in één keer finaal de moeder dollenFirst Time Right
Oh denk je dat het zo gaat, okeequote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh denk je dat het zo gaat, okee
Iedereen meteen full Karen/Chad gaanquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh denk je dat het zo gaat, okee
Oh nee hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Iedereen meteen full Karen/Chad gaan
Die jou roeptquote:
Ik heb morgen een afspraak bij de kapper, een Karen-kapsel kán.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Iedereen meteen full Karen/Chad gaan
NEE TAFELTJE VOL ouwe strontkop heb je dan NIKS begrepenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
allemaal boeken bij ballie
a la carte
Nou, maak ons maar bangquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb morgen een afspraak bij de kapper, een Karen-kapsel kán.
Vreetmeet, waar, wanneer?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Haal ik er na de vreetmeet er wel een tondeuse overheen.
Sinead o Connor wil haar haar terugquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Haal ik er na de vreetmeet er wel een tondeuse overheen.
Ja, die is men toch zo'n beetje aan het plannen? Waar: bij bal en wanneer: als ze er moet werken?quote:
Maar dat krijg ik niet op.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEE TAFELTJE VOL ouwe strontkop heb je dan NIKS begrepen
Ik heb geen donatiegeschikte lengte.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinead o Connor wil haar haar terug
Oh dan moet je even vragen of je met iemand kan delenquote:
Fysiek of in je hoofd?quote:
Deel altijd toetjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan moet je even vragen of je met iemand kan delenMag vast wel toch
Chocolaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Water nat
Gras groen
Gerrie bruin
Dinges
Nee, daarop gewoon 'ja' antwoorden.quote:
...huehue?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
zou wel stokbroodje pulled snake lusten
Wel met mayo tochquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
zou wel stokbroodje pulled snake lusten
Voor 6 euro mag je godverdomme drie en een half frietje krijgen denkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:09 schreef Recce het volgende:
Ballie, kun je bij jullie eigenlijk een half gerecht krijgen? Bijvoorbeeld voor 6 euro anderhalf keer een Frietje?
Nee! Frietje met huisgemaakte mayonaise kost 4 euro!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor 6 euro mag je godverdomme drie en een half frietje krijgen denk
Kinderportie?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:09 schreef Recce het volgende:
Ballie, kun je bij jullie eigenlijk een half gerecht krijgen? Bijvoorbeeld voor 6 euro anderhalf keer een Frietje?
wat denk je zelfquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:09 schreef Recce het volgende:
Bij de Smullers ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor 6 euro mag je godverdomme drie en een half frietje krijgen denk
jemoederquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee! Frietje met huisgemaakte mayonaise kost 4 euro!
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, volgens mij niet, zo te horen.
Oehquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:04 schreef CherryLips het volgende:
Keertje weer naar Sumo lijkt me ook weer leuk.
En zonder dat ranzige satanszaad?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee! Frietje met huisgemaakte mayonaise kost 4 euro!
...met z'n twaalven tig kwart-porties bestellen...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:11 schreef Recce het volgende:
Anders hadden die mensen voor zes personen een half tafeltje vol moeten bestellen!
Leeftijdsdiscriminatie!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NOu ja ligt er aan. Was laatst oudere meneer en die wilde uitsmijter. Voor hem hebben we een halve gemaakt voor de helft van de prijs
maar anderhalve frietje gaan we niet aan beginnen denk ik
De casus was zes personen die voor drie personen een tafeltje vol wilden, maar DAS IST UNMOGLICH!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...met z'n twaalven tig kwart-porties bestellen...
OH VOOR ANDERE MENSEN KUN JE WEL FLLEXIBEL DOEN HE JE MOET GEWOON MIJN HEBBUH KUDTWEIFquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NOu ja ligt er aan. Was laatst oudere meneer en die wilde uitsmijter. Voor hem hebben we een halve gemaakt voor de helft van de prijs
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OH VOOR ANDERE MENSEN KUN JE WEL FLLEXIBEL DOEN HE JE MOET GEWOON MIJN HEBBUH KUDTWEIF
Hadden jullie ook een half tafeltje vol gedaan als-ie alleen was geweest?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar anderhalve frietje gaan we niet aan beginnen denk ik
Neequote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Hadden jullie ook een half tafeltje vol gedaan als-ie alleen was geweest?
Dan was het een tafeltje halfvol geweestquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Hadden jullie ook een half tafeltje vol gedaan als-ie alleen was geweest?
Ik mag je echt wel hoor balquote:
Is er ook een mager tafeltje? Plantaardig tafeltje?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan was het een tafeltje halfvol geweest
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mag je echt wel hoor balEn ik snap je ook wel, heb zelf ook lang genoeg in de horeca gewerkt. Maar het is gewoon ultiem vrijdagavondgenot hoe je je op de kast laat jagen
Hoop dat je er zelf ook een beetje de humor van inziet. Anders kun je echt beter wat anders gaan doen
![]()
grgr fles
Halfleegquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan was het een tafeltje halfvol geweest
Je zit eroverheen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
alsof ik echt op de kast ook zit
vegi kan hoor. Vegan denk ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er ook een mager tafeltje? Plantaardig tafeltje?
Dit heb ik nu wel als mentaal beeldquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
En palmolievrij, en zonder importgroenten, en synergetisch inclusief?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vegi kan hoor. Vegan denk ik niet
nein nein neinquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En palmolievrij, en zonder importgroenten, en synergetisch inclusief?
Als een blazende katquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit heb ik nu wel als mentaal beeld
Hopelijk geen nachtmerries over een groep van drie mensen die een tafeltje vol voor zes personen wil bestellen! Slaap lekker!quote:
vier dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk geen nachtmerries over een groep van drie mensen die een tafeltje vol voor zes personen wil bestellen! Slaap lekker!
Nee dat was geen troll, "vier" was een gebiedende wijs van "vieren"quote:
Dat is een beetje vergezocht.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was geen troll, "vier" was een gebiedende wijs van "vieren"
Of vijf? Je weet niet wat er allemaal voor wiskunde achter zit. Misschien kunnen ze bij het RIVM een model maken.quote:
Nah, het slaapt allemaal.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon het gebijdehand voor zijn
Ik moest lachen.quote:
Meneer is ook blij dat-ie even 11,7 procent meer heeft gedaan dan het minimum.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
11.668 steps
Record voor dit jaar.
Als jij eens even je streberige kanis houdt of zoquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Meneer is ook blij dat-ie even 11,7 procent meer heeft gedaan dan het minimum.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij eens even je streberige kanis houdt of zo
Terecht!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Liesje1979 lacht zich helemaal blind
geen wonder dat de horeca zo'n rare tak isquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:37 schreef bitterbal het volgende:
ja dat gaat helaas niet?
Nee sorry dat gaat niet
Bij de meeste horeca is dat geen probleem hoor. Maar hier wel en hier faalt het dusquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:26 schreef mschol het volgende:
[..]
geen wonder dat de horeca zo'n rare tak is
dat zijn er waarschijnlijk veel-k meer dan dat ik gedaan hebquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
11.668 steps
Record voor dit jaar.
En ik heb ook al een volkomen werkzame en geldioge oplossing gegeven. Maar ja, accepteer dat maar eens,.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij de meeste horeca is dat geen probleem hoor. Maar hier wel en hier faalt het dus
thanksvoor de MI van een bitterbal op de kastquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Het bestaan van die langharigen is geheel langs mij heengegaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was het bestaan van heel die band allang vergeten
Ja, dat kan dus niet! Dan neem je maar een tafeltje vol met z'n drieën, maar dan mag er geen liefde zijn. Ze komen controleren.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat nou als je polyamoreus bent en met drie een relatie hebt
nou ja van heel veel langharigen, maar dit is echt een soort deja vu van 2005 of zoquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Het bestaan van die langharigen is geheel langs mij heengegaan.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja van heel veel langharigen, maar dit is echt een soort deja vu van 2005 of zo
Zinloos, straks zijn er geen menselijke ogen meer om te kijken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:48 schreef Recce het volgende:
Eerste plaatje van de James Webb telescoop:
[ afbeelding ]
Mooi hč?Het is 18 keer dezelfde ster. Ze moeten de 18 spiegels van de telescoop allemaal heel nauwkeurig afstellen zodat alle stippen op elkaar komen te liggen. De boel moet ook nog verder afkoelen waardoor allerlei verstoringen in het beeld verdwijnen. Dat gaat nog maanden duren.
Gaan ze daar nu ook boos tüteren?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:26 schreef Haags het volgende:
Er staan wat truckers in mijn binnenstad
Beetje op je werk giechelende van tafel naar tafel rennen en als iemand dan wil bestellen "nee hoor ik heb half weekend, pak het lekker zelf maar" ?quote:
Wat ga je meten?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja naar den haag, meten met die huurders en afgesproken met nicht
Zorg toch wel dat ik met half weekend niet op werk benquote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje op je werk giechelende van tafel naar tafel rennen en als iemand dan wil bestellen "nee hoor ik heb half weekend, pak het lekker zelf maar" ?
Zolang je er maandag maar bent om de bloemen in ontvangst te nemen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zorg toch wel dat ik met half weekend niet op werk ben
Als de fotograaf maar op tijd is, jij nog wat vernomen van die kerel?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang je er maandag maar bent om de bloemen in ontvangst te nemen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang je er maandag maar bent om de bloemen in ontvangst te nemen.
Ze vergeet normaal eerder de mquote:
Wel lekker zonnigquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:04 schreef dud0r het volgende:
Heilige hoerenmoeder het is koud buiten
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hele dag durf je niet met je hoofd boven de bar uit te komen.
Meaten in Den Haag.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee weet niet waar die dan zou moeten?
MeAten? Of metean?
Voel je niks vanquote:
Kijk me er nu wel blind in terwijl ik op de bank zitquote:
Je moet bij de slager maar even een vleesje vragen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Wat ga je vandaag doen?
Vlezen.
Ok
Doei
HALLO MIJN ALLERBESTE VRIEND VAN FOKquote:
Schreeuw niet zo.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
HALLO MIJN ALLERBESTE VRIEND VAN FOK
Dat kan en dat mag, dat heeft iedereen met mij. Maar om dan zo uitbundig te gaan schreeuwen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is alleen blij om je te zien
Ja dat is op sommige momenten van de dag ergquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:19 schreef LTVDK het volgende:
Damn, nu de zon zo vol op de ramen staat zie ik hoe smerig de ruiten zijn
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat kan en dat mag, dat heeft iedereen met mij. Maar om dan zo uitbundig te gaan schreeuwen.
Keertje poetsen in plaats van lui wandelen dan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:19 schreef LTVDK het volgende:
Damn, nu de zon zo vol op de ramen staat zie ik hoe smerig de ruiten zijn
Jaja ik sta al op hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keertje poetsen in plaats van lui wandelen dan.
Maar je bent zo ver wegquote:
Dat ookquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is alleen blij om je te zien
Dit gaan we eens even aanklikken.quote:
Hmm wie is er jarig?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval genoeg taart
Junior Koenquote:
Jij wil gewoon langs komen voor de taartquote:
oh gefeliciteerdquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Junior Koen
Gisteren taart gehaald.
Staan ze het voor de deur met een grote taart van m'n werk
"dank je wel voor je inzet"
jij niet dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij wil gewoon langs komen voor de taart
Iedereen maar 2 stukken taart vandaagquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh gefeliciteerd![]()
maar wel aardig van je werk
Die serie, Het verhaal van Nederland, geeft ook wel leuke sterk onderbouwde hints richting de Jamnaja cultuur, met een beetje fantasie en taalkundige verbanden zijn wij veel eerder Kaukasische Russen (meer dan 70 procent van ons) dan dat we van onze eigen "voorouders" afstammen zoals de Swifterbants, de Hunebedbouwers of de eerste boeren in Limburg, boeiend ook wel, daarom zijn we blank en blond.quote:
Proficiat Koen, drank erin en dansen vandaagquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Junior Koen
Gisteren taart gehaald.
Staan ze het voor de deur met een grote taart van m'n werk
"dank je wel voor je inzet"
Vermakelijke serie is dat wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die serie, Het verhaal van Nederland, geeft ook wel leuke sterk onderbouwde hints richting de Jamnaja cultuur, met een beetje fantasie en taalkundige verbanden zijn wij veel eerder Kaukasische Russen (meer dan 70 procent van ons) dan dat we van onze eigen "voorouders" afstammen zoals de Swifterbants, de Hunebedbouwers of de eerste boeren in Limburg, boeiend ook wel, daarom zijn we blank en blond.
Thanksquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proficiat Koen, drank erin en dansen vandaag
Onverwachts talentje van Daan als verteller.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vermakelijke serie is dat wel.
Nee geen zin in taart vandaagquote:
Denk hetquote:
Kan ook vermoeidheid icm spierpijn zijn. Als ik spierpijn heb heb ik vaak minder zin in zoete dingenquote:
raarquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ook vermoeidheid icm spierpijn zijn. Als ik spierpijn heb heb ik vaak minder zin in zoete dingen
Collega wees mij ook al op Het verhaal van Nederlandquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die serie, Het verhaal van Nederland, geeft ook wel leuke sterk onderbouwde hints richting de Jamnaja cultuur, met een beetje fantasie en taalkundige verbanden zijn wij veel eerder Kaukasische Russen (meer dan 70 procent van ons) dan dat we van onze eigen "voorouders" afstammen zoals de Swifterbants, de Hunebedbouwers of de eerste boeren in Limburg, boeiend ook wel, daarom zijn we blank en blond.
Ik had een banaan en twee boterhammen met pindakaas en hagelswag.quote:
Soms ben ik datquote:
Maar de vriezer moet leeg.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had een banaan en twee boterhammen met pindakaas en hagelswag.
[..]
Soms ben ik dat
Hoezo? En zoveel ligt er niet in m'n vriezer op het momentquote:
Helemaal eraf halen dan lijk je op de Sfinx van Gizeh.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:15 schreef bitterbal het volgende:
ik heb precies op het puntje van mijn neus een stukje huid weg gekrapt. ziet er echt heel dom uit
hmm niet echt een look die ik ambieerquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal eraf halen dan lijk je op de Sfinx van Gizeh.
Jaaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 07:48 schreef scrupuleus het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-dakkoffer-in-assen
Leef je nog @:ama
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal eraf halen dan lijk je op de Sfinx van Gizeh.
Prince Charles gaat dus de meest logische en meest rechtmatige Europese koning worden binnenkortquote:
Ballie komt zonder haar stukje neuspaneer niet meer door de gezichtherkenning van haar telefoon.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:27 schreef LTVDK het volgende:
Zo, die ramen en kozijnen zijn gedaanNu wel rimpelige oude mannen vingers dat mijn vingerafdrukscanner op de laptop me niet meer herkent
Dan moet ze maar haar mondkapje de hele dag ophoudenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ballie komt zonder haar stukje neuspaneer niet meer door de gezichtherkenning van haar telefoon.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:28 schreef Fogel het volgende:
Hopla, covid is weer ‘over’ in Noorwegen.
Gezond verstand gebruiken als je ziek bent, verder geen gedoe meer
"Welcome back Hatsjepsoet"quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ballie komt zonder haar stukje neuspaneer niet meer door de gezichtherkenning van haar telefoon.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En grmbl maar denken dat ze hem negeert op Whatsappquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu lijk je op een grauwe Turkse kerel van vijftig met zo'n beige Zeeman vest aan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:33 schreef bitterbal het volgende:
moet nu mijn bril met nepneus dragen
[ afbeelding ]
ja zei toch dat het er echt stom uitzietquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu lijk je op een grauwe Turkse kerel van vijftig met zo'n beige Zeeman vest aan.
Toch maar meten en eten in plaats van meeten vandaag dan, denk dat kinderen op straat stenen en poep naar je gooien anders in die dierentuin daar in het westen van het land.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zei toch dat het er echt stom uitziet
nou zegquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch maar meten en eten in plaats van meeten vandaag dan, denk dat kinderen op straat stenen en poep naar je gooien anders in die dierentuin daar in het westen van het land.
Verstandige mensen daar. Beter dat dan oeverloos nog napraten en wat halve maatregeltjes aanhouden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:28 schreef Fogel het volgende:
Hopla, covid is weer ‘over’ in Noorwegen.
Gezond verstand gebruiken als je ziek bent, verder geen gedoe meer
Ga weer slapen danquote:
Ga nu slapen dan tot je weg moetquote:
Feestzoekers?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:02 schreef Karzai het volgende:
UitgeslapenHet was tot diep in de nacht rumourig op straat
Waarom nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |