SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
-XOXO-
Het verschil ligt in het tegelijk kunnen serveren. 5 tafels kunnen prima met een kwartier tussen iedere tafel, moet je bij een groep van 20 niet doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan nog zie ik het verschil niet tussen 5 tafeltjes van 4 als reservering of 1 van 20, menu maken is dan vooral gemakzucht en extra marge draaien.
Wowquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:37 schreef bitterbal het volgende:
heb ook een keer ergens gewerkt op het strand en mocht ik geen uitzonderingen voor de keuken meer doen zoals een burger zonder tomaat ofzoiets want dan raakte de keuken in paniek.
Nou dan sta je voor schut aan tafel.
' ja mag ik de burger zonder tomaat'
ja dat gaat helaas niet?
' ja hoezo dan niet, kan toch de tomaat weglaten'
Nee sorry dat gaat niet
Nee dan zeg je "Wij werken met mensen die een afstand hebben tot de arbeidsmarkt. Het staat je vrij die tomaat zelf bij de meeuwen te gooien"quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:37 schreef bitterbal het volgende:
heb ook een keer ergens gewerkt op het strand en mocht ik geen uitzonderingen voor de keuken meer doen zoals een burger zonder tomaat ofzoiets want dan raakte de keuken in paniek.
ja dat gaat helaas niet?
Nee sorry dat gaat niet
Broodje hamburger zonder hamburger.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:37 schreef bitterbal het volgende:
ja dat gaat helaas niet?
Nee sorry dat gaat niet
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Moskau
En ik ben uiteraard lekker bezig.
Ook vaak zat met een groep gehad dat de een het hoofdgerecht op heeft terwijl de ander aan het voorgerecht zatquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het verschil ligt in het tegelijk kunnen serveren. 5 tafels kunnen prima met een kwartier tussen iedere tafel, moet je bij een groep van 20 niet doen.
hoe dat? wacht de bediening dan niet totdat iedereen klaar is?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook vaak zat met een groep gehad dat de een het hoofdgerecht op heeft terwijl de ander aan het voorgerecht zat
Die pizza met die artisjokkenhartjes....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Broodje hamburger zonder hamburger.
Moet je bij betere restaurants gaan etenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook vaak zat met een groep gehad dat de een het hoofdgerecht op heeft terwijl de ander aan het voorgerecht zat
Hangt ook af van wat je menu normaliter is natuurlijk. Kleine kaart is makkelijker om bij grotere groepen vast te houden ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het verschil ligt in het tegelijk kunnen serveren. 5 tafels kunnen prima met een kwartier tussen iedere tafel, moet je bij een groep van 20 niet doen.
En het is nou niet bepaald alsof het gemiddelde IQ daar boven het vriespunt uitkomt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Zelfs bij de Mac kun je hamburgers bestellen zonder bepaalde shit. Rode ui
Dat kan echt nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Film dat!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nu ook 1 collega en die flipt em bij elke uitzondering de pan uit. En we hebben een open keuken dus dat is altijd feest
Ik ben een genot voor restaurants.quote:
Da's echt een drama.quote:
laatst was het zo erg dat de gast in kwestie het kon horen. Ging iknaar em toe om te zeggen dat die vrouw het kon horen zei die ja kan mij niet schelen.quote:
Ik voorzie een meet bij dat restaurantquote:
Als ik met een groep eet bepaal ik dat niet zelf veelalquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet je bij betere restaurants gaan eten
M'n neef had een restaurant en liep weleens te schelden op mensen die dan lactose- en glutenvrij moesten eten en wel een toetje met ijs weg zaten te harken. Of eerst een half uur foto's zaten te maken zodat het eten koud was.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben een genot voor restaurants.
ja maar in heel veel landen doen ze dat.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het in Amerika al raar dat ze lege borden meenamen als nog niet iedereen uitgegeten was.
als we op jou moeten wachten...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik voorzie een meet bij dat restaurant
Ooit een keer met een grotere groep pannenkoeken wezen eten.. Alleen konden er vanwege de capaciteit van de keuken maar 2 pannenkoeken tegelijk worden geserveerd. Dus was de ene al klaar als de ander nog de pannenkoek moest krijgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heinde en verrequote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik met een groep eet bepaal ik dat niet zelf veelal
Ja, hoi. Al heb ik er goddank geen waar ik een epipen voor nodig heb.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's echt een drama.
grgr, iemand met echte allergien en niet alleen een voorkeur om iets niet te eten.
Dus mensen kunnen eerst de bediening laten flippen door met zes personen drie tafeltjes vol te bestellen. En daarna de keuken door te vragen of ze hun burger zonder tomaat mogen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:39 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nu ook 1 collega en die flipt em bij elke uitzondering de pan uit. En we hebben een open keuken dus dat is altijd feest
Inderdaad apart. Maar minder irritant dan wanneer iedereen klaar is je nog een kwartier tegen lege borden zit te starenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het in Amerika al raar dat ze lege borden meenamen als nog niet iedereen uitgegeten was.
Nee he, wij schrokken er echt van. Vonden het heel asociaal. Echt grappig hoe dat dan verschilt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar in heel veel landen doen ze dat.
Hier is et echt notdone om dat te doen
"ja, de laatste gast komt zo"quote:
ik had net een vrouw met pinda allergie. Dus vroeg of ze ook allergies was voor sporen. Zei ze jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hoi. Al heb ik er goddank geen waar ik een epipen voor nodig heb.
Je maakt aantekeningen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus mensen kunnen eerst de bediening laten flippen door met zes personen drie tafeltjes vol te bestellen. En daarna de keuken door te vragen of ze hun burger zonder tomaat mogen?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus mensen kunnen eerst de bediening laten flippen door met zes personen drie tafeltjes vol te bestellen. En daarna de keuken door te vragen of ze hun burger zonder tomaat mogen?
Drie tafeltjes vol zonder tomaat aub.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon aan de schijt raken FTWquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hoi. Al heb ik er goddank geen waar ik een epipen voor nodig heb.
We gaan die hele tent in één keer finaal de moeder dollenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is dat het overdreven voelt, maar je zou ze bijna een verklaring laten ondertekenen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had net een vrouw met pinda allergie. Dus vroeg of ze ook allergies was voor sporen. Zei ze jaDus ik zo van wij kunnen niet garanderen dat er geen sporen in het eten zitten zegt ze ja weet ik .
heb het nog 3 keer tegen haar gezegd voor de zekerheid en toen dacht ik ook dan is het je eigen verantwoording
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan die hele tent in één keer finaal de moeder dollenFirst Time Right
Laatst ook bij een Indiaas restaurant in Den Haag. Heerlijk eten maar traaaaaaaaaaagquote:
En door dat soort lui zit ik met krampen op de pot.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n neef had een restaurant en liep weleens te schelden op mensen die dan lactose- en glutenvrij moesten eten en wel een toetje met ijs weg zaten te harken. Of eerst een half uur foto's zaten te maken zodat het eten koud was.
nou ja eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is dat het overdreven voelt, maar je zou ze bijna een verklaring laten ondertekenen.
sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan die hele tent in één keer finaal de moeder dollenFirst Time Right
Oh denk je dat het zo gaat, okeequote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh denk je dat het zo gaat, okee
Iedereen meteen full Karen/Chad gaanquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh denk je dat het zo gaat, okee
Oh nee hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Iedereen meteen full Karen/Chad gaan
Die jou roeptquote:
Ik heb morgen een afspraak bij de kapper, een Karen-kapsel kán.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Iedereen meteen full Karen/Chad gaan
NEE TAFELTJE VOL ouwe strontkop heb je dan NIKS begrepenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
allemaal boeken bij ballie
a la carte
Nou, maak ons maar bangquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb morgen een afspraak bij de kapper, een Karen-kapsel kán.
Vreetmeet, waar, wanneer?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Haal ik er na de vreetmeet er wel een tondeuse overheen.
Sinead o Connor wil haar haar terugquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Haal ik er na de vreetmeet er wel een tondeuse overheen.
Ja, die is men toch zo'n beetje aan het plannen? Waar: bij bal en wanneer: als ze er moet werken?quote:
Maar dat krijg ik niet op.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEE TAFELTJE VOL ouwe strontkop heb je dan NIKS begrepen
Ik heb geen donatiegeschikte lengte.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinead o Connor wil haar haar terug
Oh dan moet je even vragen of je met iemand kan delenquote:
Fysiek of in je hoofd?quote:
Deel altijd toetjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan moet je even vragen of je met iemand kan delenMag vast wel toch
Chocolaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Water nat
Gras groen
Gerrie bruin
Dinges
Nee, daarop gewoon 'ja' antwoorden.quote:
...huehue?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
zou wel stokbroodje pulled snake lusten
Wel met mayo tochquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
zou wel stokbroodje pulled snake lusten
Voor 6 euro mag je godverdomme drie en een half frietje krijgen denkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:09 schreef Recce het volgende:
Ballie, kun je bij jullie eigenlijk een half gerecht krijgen? Bijvoorbeeld voor 6 euro anderhalf keer een Frietje?
Nee! Frietje met huisgemaakte mayonaise kost 4 euro!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor 6 euro mag je godverdomme drie en een half frietje krijgen denk
Kinderportie?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:09 schreef Recce het volgende:
Ballie, kun je bij jullie eigenlijk een half gerecht krijgen? Bijvoorbeeld voor 6 euro anderhalf keer een Frietje?
wat denk je zelfquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:09 schreef Recce het volgende:
Bij de Smullers ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor 6 euro mag je godverdomme drie en een half frietje krijgen denk
jemoederquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee! Frietje met huisgemaakte mayonaise kost 4 euro!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |