SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Transnistrië niet hoor. Volgens mij kun je daar niet zomaar met een boot naartoe omdat de Dniester Oekraïens gebied is.quote:
Ja, nou, hopelijk is het allemaal bluf van Poetin.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies allemaal hoor, wat er zou gaan gebeuren. Wel dat het een hoop ellende gaat geven.
Ik bedoel de Russenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Transnistrië niet hoor. Volgens mij kun je daar niet zomaar met een boot naartoe omdat de Dniester Oekraïens gebied is.
Eigen foto?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:08 schreef bitterbal het volgende:
deze kwam net voorbij
[ afbeelding ]
https://www.vesselfinder.(...)17896-MMSI-244619000
Super mooi schip
O, Oceano. Daar ben ik vaak geweest. Heb ook weleens op het dek van zo'n superjacht gestaan. Dat had een bad gemaakt van een steensoort waar normale mensen alleen een inzetje in een ring van kunnen betalenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In beeld: Project Y719 is het grootste jacht dat Nederland ooit bouwde
https://nautique.nl/artik(...)ederland-ooit-bouwde
sjiek hoor
Dat welquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een lange lijst toch?
Ja, die zijn nu aan het "oefenen" in de Zwarte Zee, waardoor Oekraïne praktisch is afgesloten daar.quote:
Heb je wel gezwaaid?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jakwam net thuis en zag em aankomen
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, Oceano. Daar ben ik vaak geweest. Heb ook weleens op het dek van zo'n superjacht gestaan. Dat had een bad gemaakt van een steensoort waar normale mensen alleen een inzetje in een ring van kunnen betalen
Aparte site heb je hem gepistquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jakwam net thuis en zag em aankomen
Dat zit er voorlopig niet in.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
Zou dat Roemenië, Moldavië, Oekraïne reisje nog wel een keer willen doen.
O, dat zou best kunnenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
zij bouwen die ook voor die amazon gast geloof ik
lijkt mij nog best leuk om te zienquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat zou best kunnenDan moet je een keer met bus naar Alblasserdam als ze het schip te water laten
Tewaterlatingen zijn heel tofquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt mij nog best leuk om te zien
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt mij nog best leuk om te zien
Gelukkig heb ik net als Buda een lange lijst. Zou wel graag naar Jordanie willen. En wat Stannen maar dat ga ik ook niet doen als Rusland raar gaat doen.quote:
Ik heb dat als kind heel vaak gezien, er zaten nogal wat werven in de buurt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat zou best kunnenDan moet je een keer met bus naar Alblasserdam als ze het schip te water laten
Tof is dat he? Ik ben heel vaak bij scheepsbouwer IHC in KInderdijk geweest als er schepen te water gingen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb dat als kind heel vaak gezien, er zaten nogal wat werven in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |