SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Transnistrië niet hoor. Volgens mij kun je daar niet zomaar met een boot naartoe omdat de Dniester Oekraïens gebied is.quote:
Ja, nou, hopelijk is het allemaal bluf van Poetin.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies allemaal hoor, wat er zou gaan gebeuren. Wel dat het een hoop ellende gaat geven.
Ik bedoel de Russenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Transnistrië niet hoor. Volgens mij kun je daar niet zomaar met een boot naartoe omdat de Dniester Oekraïens gebied is.
Eigen foto?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:08 schreef bitterbal het volgende:
deze kwam net voorbij
[ afbeelding ]
https://www.vesselfinder.(...)17896-MMSI-244619000
Super mooi schip
O, Oceano. Daar ben ik vaak geweest. Heb ook weleens op het dek van zo'n superjacht gestaan. Dat had een bad gemaakt van een steensoort waar normale mensen alleen een inzetje in een ring van kunnen betalenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In beeld: Project Y719 is het grootste jacht dat Nederland ooit bouwde
https://nautique.nl/artik(...)ederland-ooit-bouwde
sjiek hoor
Dat welquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een lange lijst toch?
Ja, die zijn nu aan het "oefenen" in de Zwarte Zee, waardoor Oekraïne praktisch is afgesloten daar.quote:
Heb je wel gezwaaid?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jakwam net thuis en zag em aankomen
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, Oceano. Daar ben ik vaak geweest. Heb ook weleens op het dek van zo'n superjacht gestaan. Dat had een bad gemaakt van een steensoort waar normale mensen alleen een inzetje in een ring van kunnen betalen
Aparte site heb je hem gepistquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jakwam net thuis en zag em aankomen
Dat zit er voorlopig niet in.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
Zou dat Roemenië, Moldavië, Oekraïne reisje nog wel een keer willen doen.
O, dat zou best kunnenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
zij bouwen die ook voor die amazon gast geloof ik
lijkt mij nog best leuk om te zienquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat zou best kunnenDan moet je een keer met bus naar Alblasserdam als ze het schip te water laten
Tewaterlatingen zijn heel tofquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt mij nog best leuk om te zien
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt mij nog best leuk om te zien
Gelukkig heb ik net als Buda een lange lijst. Zou wel graag naar Jordanie willen. En wat Stannen maar dat ga ik ook niet doen als Rusland raar gaat doen.quote:
Ik heb dat als kind heel vaak gezien, er zaten nogal wat werven in de buurt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat zou best kunnenDan moet je een keer met bus naar Alblasserdam als ze het schip te water laten
Tof is dat he? Ik ben heel vaak bij scheepsbouwer IHC in KInderdijk geweest als er schepen te water gingen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb dat als kind heel vaak gezien, er zaten nogal wat werven in de buurt.
Altijd die Amerikanenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Nordstream 2 blijft een groot item in het hele Rusland verhaal.
VS is zwaar tegen, maar wil eigen cng leveren
Du heeft nordstream 2 mede gefinanceerd.
En heeft deze nodig door het afschaffen van kern energie.
Lees ook: https://www.trouw.nl/buit(...)-voorkomen~b7bffa30/
Nee, dat is voorlopig niet verstandig, die Stannen. Jordanië is veel woestijn, toch? Moet je daar een hoofddoekje op?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net als Buda een lange lijst. Zou wel graag naar Jordanie willen. En wat Stannen maar dat ga ik ook niet doen als Rusland raar gaat doen.
Ja ik kan me herinneren dat ik dat altijd heel leuk vond.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof is dat he? Ik ben heel vaak bij scheepsbouwer IHC in KInderdijk geweest als er schepen te water gingen.
Jordanië is niet zo streng geloof ikquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is voorlopig niet verstandig, die Stannen. Jordanië is veel woestijn, toch? Moet je daar een hoofddoekje op?
Ditquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Afschaffen kernenergie is een fout. Schoonste, veiligste en onuitputtelijkste energiebron die je kunt verzinnen.
als buitenstaander? :pquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo ging het in KinderdijkJe kunt trouwens gewoon vragen of je daar een keertje bij mag zijn
Veel woestijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is voorlopig niet verstandig, die Stannen. Jordanië is veel woestijn, toch? Moet je daar een hoofddoekje op?
Wat een kutwinkelquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:30 schreef bitterbal het volgende:
we hadden vandaag weer zon voor een dubbeltje op de eerste rang zitte tafeltje.
Ze wilde graag voor de hele tafel dus dat tafeltje vol voor 6 personen hoofdgerecht maar voor het voorgerecht dan 3 keer en dan wel met zijn 6-en eten.
Toen ik zei dat dat niet kon had ik het weer gedaan. Oh wat vonden ze het allemaal maar raar ...
ga naar huis
quote:
raar? En dan mag je in die loods?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mensen uit de buurt mogen ook gewoon komen. Dus als je dat vraagt doen ze daar niet zo moeilijk over.
Vragen ze dat soort dingen bij een all you can eat zaak ook ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kutwinkelIk heb gewoon niet zo veel honger okee
Het is misschien een fout, maar helemaal schoon is het winnen van de brandstof niet, veilig is lastig vast te stellen (kleine kans, hele grote gevolgen) en er is maar voor iets van een paar honderd jaar uranium in totaal. Als je helemaal overschakelt op uranium is dat dus ook een keer op. Er zijn andere brandstoffen en andere manieren om uranium te winnen, maar die zijn dan weer duur. En kernenergie is sowieso duur en het duurt lang om reactoren te bouwen. Eigenlijk hadden ze meer in thoriumreactoren moeten investeren enkele tientallen jaren geleden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Afschaffen kernenergie is een fout. Schoonste, veiligste en onuitputtelijkste energiebron die je kunt verzinnen.
Maar een voorgerecht is toch niet verplicht lijkt me? Dus als 3 van de 6 wel een voorgerecht willen en deze willen delen met hun tafelgenoten moeten ze dat gewoon lekker zelf weten?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vragen ze dat soort dingen bij een all you can eat zaak ook ?
Alsof ik dat weet. Ik serveer all you can drink. voor nog geen kwart cent de liter.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vragen ze dat soort dingen bij een all you can eat zaak ook ?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
raar? En dan mag je in die loods?
dit is het bij elkaar schrapen van kansloze kutargumenten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:33 schreef Recce het volgende:
en het duurt lang om reactoren te bouwen
Van buiten en zijdelings is veel spectaculairder.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
raar? En dan mag je in die loods?
Voor het tafeltje vol concept is het volledige tafel. Dan hadden ze al la carte moeten nemen en dat wilde ze nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar een voorgerecht is toch niet verplicht lijkt me? Dus als 3 van de 6 wel een voorgerecht willen en deze willen delen met hun tafelgenoten moeten ze dat gewoon lekker zelf weten?
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Veel woestijn.Maar wil heel graag Petra eens zien en in de woestijn in zo'n koepeltent slapen. Maar ook wel mooie kust volgens mij. Nee, dat hoeft niet, of ik denk wel in religieuze gebouwen natuurlijk. En een beetje normaal gekleed maar t shirts enzo kan gewoon wel.
Ik snap dat ook niet, doen we ook regelmatig, nooit rare blikken bij gehadquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar een voorgerecht is toch niet verplicht lijkt me? Dus als 3 van de 6 wel een voorgerecht willen en deze willen delen met hun tafelgenoten moeten ze dat gewoon lekker zelf weten?
nee dit gaat om tafeltej vol. niet a la cartequote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, doen we ook regelmatig, nooit rare blikken bij gehad
Denk jij dat we in Nederland het voor elkaar krijgen in een paar jaar een kerncentrale te bouwen? Daar gaan we lekker twintig jaar over doen hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit is het bij elkaar schrapen van kansloze kutargumenten.
euhm huh?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:30 schreef bitterbal het volgende:
we hadden vandaag weer zon voor een dubbeltje op de eerste rang zitte tafeltje.
Ze wilde graag voor de hele tafel dus dat tafeltje vol voor 6 personen hoofdgerecht maar voor het voorgerecht dan 3 keer en dan wel met zijn 6-en eten.
Toen ik zei dat dat niet kon had ik het weer gedaan. Oh wat vonden ze het allemaal maar raar ...
ga naar huis
Ik wilde eigenlijk in mei. Maar zzm is heel de maand mei vrij voor haar trouwerij. (Had ze wel gevraagd hoor en ik vond het vervelend om nee te zeggen) dus wellicht april maar heb nog geen vrij gevraagd en volgens mij is de agenda alweer redelijk volgeboekt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Klinkt goed!En ook wel heel warm.
Misschien kun je het beste in de winter daarnaartoe?
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:36 schreef bitterbal het volgende:
Dus toen zei die weer oke. nou laat dan maar. Maar dan dan wil ik wel 3 keer tafeltje vol voorgerecht bestellen dus vroeg weer van ja maar gaat u dat dan met de hele tafel eten en zei die weer ja
wij hebben op werk du tafeltje vol. dat bestel je per gang per gezelschap aan tafel. En dan krijg je dus van de bestelde gang een selectie van de keuken en als het op is kan je nog meer bestellen. Soort van onbeperkt eten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
euhm huh?
ze bestelden alleen 3 voorgerechten?
Klopt helemaal, zeker nu er allemaal moderne centrales gesloten worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit is het bij elkaar schrapen van kansloze kutargumenten.
Lekker polderenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk jij dat we in Nederland het voor elkaar krijgen in een paar jaar een kerncentrale te bouwen? Daar gaan we lekker twintig jaar over doen hoor.
nee fles. of tafeltje vol of a la cartequote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja natuurlijkWat kan jou het ook verrekken. Als ze gewoon alle zes een hoofdgerecht nemen en dan 3 voorgerechtjes delen. Ze kunnen ook helemaal geen voorgerecht nemen: Niks aan de hand, even veel werk, minder omzet. KOEKOEK
Misschien had iemand even wat beter moeten nadenken voordat dat "tafeltje vol" aangeboden werd dan. Want BLIJKBAAR komt er alleen maar gezeik van.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee fles. of tafeltje vol of a la carteA la carte moeten mensen lekker doen wat ze niet kunnen laten
Hele maand vrij voor een trouwerij?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk in mei. Maar zzm is heel de maand mei vrij voor haar trouwerij. (Had ze wel gevraagd hoor en ik vond het vervelend om nee te zeggen) dus wellicht april maar heb nog geen vrij gevraagd en volgens mij is de agenda alweer redelijk volgeboekt.
We bieden niks aan. Staat gewoon op de kaart en de spelregels staan er bij maar toch willen mensen voor de helft van de prijs etenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien had iemand even wat beter moeten nadenken voordat dat "tafeltje vol" aangeboden werd dan. Want BLIJKBAAR komt er alleen maar gezeik van.
Dan nog, voorgerecht is extra, weigeren jullie ook mensen die alleen een hoofdgerecht willen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dit gaat om tafeltej vol. niet a la carte
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan je nog even uitleggen wat tafeltje vol is?
Je snapt niet wat ik zegquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan nog, voorgerecht is extra, weigeren jullie ook mensen die alleen een hoofdgerecht willen?
hmm, dat klinkt wel beetje als inflexibel van het restaurant hoor.. niet iedereen kan hoofdgerecht en voorgerecht opquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wij hebben op werk du tafeltje vol. dat bestel je per gang per gezelschap aan tafel. En dan krijg je dus van de bestelde gang een selectie van de keuken en als het op is kan je nog meer bestellen. Soort van onbeperkt eten.
Die mensen waren met 6 en wilde dus 6 keer tafeltje vol hoofdgerecht maar 3 keer tafeltje vol voorgerecht.
Dat laatste kan niet. dan bestel je dus ook 6 keer tafeltje vol voorgerecht
Nee dat is heel ongebruikelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Hele maand vrij voor een trouwerij?Is dat normaal?
Hopelijk lukt het in april nog dan. Dat is ook beter, zo te zien. Dan is het 26 overdag gemiddeld en in mei al 31 °C.
ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We bieden niks aan. Staat gewoon op de kaart en de spelregels staan er bij maar toch willen mensen voor de helft van de prijs eten
man man manquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, dat klinkt wel beetje als inflexibel van het restaurant hoor.. niet iedereen kan hoofdgerecht en voorgerecht op
Da's toch anders? Ook al laat je alles staan, je betaalt toch gewoon voor 5 rondes.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:43 schreef bitterbal het volgende:
ja sorry ik kan niet alle 5 rondes op , eet wel met de andere meee gratis
Staat het op een website uitgelegd? Ik snap het nog niet helemaal, geloof ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:44 schreef bitterbal het volgende:
ja misschien heb ik het te ingewikkeld uitgelegd
Das niet anders.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's toch anders? Ook al laat je alles staan, je betaalt toch gewoon voor 5 rondes.
ik snap er geen ene bliksem van. En met elke post van Bitterbal wordt het alleen maar onduidelijker.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Staat het op een website uitgelegd? Ik snap het nog niet helemaal, geloof ik.
dat soort restaurants betaal je gewoon voor x uur (soms met max van Y rondes)quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:42 schreef bitterbal het volgende:
zeg je dat bij een all you can eat sushi restaurant ook?
Zie mijn oplossing.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das niet anders.
Je kan niet met 6 naar een all you can eat restaurant , zeggen dat ej niet zoveel eet en dan voor maar 5 willen betalen en dan met die andere 5 mee eten.
ons concept is ook een all you can eat optie van de kaart
nee begrijp niet wat jullie niet begrijpenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Staat het op een website uitgelegd? Ik snap het nog niet helemaal, geloof ik.
niet pijn puntquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dat soort restaurants betaal je gewoon voor x uur (soms met max van Y rondes)
en wordt er verwacht dat je alles wat je besteld gewoon opeet, je wordt niet verplicht bepaalde gangen af te nemem
Ja, volgens mij snapten die klanten er ook niets van.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik snap er geen ene bliksem van. En met elke post van Bitterbal wordt het alleen maar onduidelijker.
PER TAFEL TE BESTELLENquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, volgens mij snapten die klanten er ook niets van.Die wilden gewoon wat minder voorgerechten en daar wat minder voor betalen en vervolgens zijn er allemaal toestanden.
Ja dat is ook PRECIES wat ik ervan snapquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, volgens mij snapten die klanten er ook niets van.Die wilden gewoon wat minder voorgerechten en daar wat minder voor betalen en vervolgens zijn er allemaal toestanden.
qftquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
PER TAFEL TE BESTELLEN
waarom begrijpt men dat niet. dat is GEEN HOGERE WISKUNDE
per tafel eensnsdisadndnsds'a'DNN
w i2jeopjd
[d[kSA[PDKL
Als je minder voorgerechten wilt bestellen bestel je A LA CARTEquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus ze wilden eten wat je bij tafeltje vol kan krijgen bij het voorgerecht, maar dan voor minder personen en dat delen? Als ze daadwerkelijk ook minder eten, moet dat toch kunnen? Of kun je à la carte dezelfde gerechten bestellen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee begrijp niet wat jullie niet begrijpenmaar goed
Of je besteld a la carte van de menu kaart.
of je besteld tafeltje vol. Tafeltje vol is een selectie van de kaart per GANG per TAFEL
-tafeltje vol voorgerecht
-tafeltje vol hoofdgerecht
-taleftje vol nagerecht
Per tafel te bestellen en niet per persoon
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee begrijp niet wat jullie niet begrijpenmaar goed
Of je besteld a la carte van de menu kaart.
of je besteld tafeltje vol. Tafeltje vol is een selectie van de kaart per GANG per TAFEL
-tafeltje vol voorgerecht
-tafeltje vol hoofdgerecht
-taleftje vol nagerecht
Per tafel te bestellen en niet per persoon
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
PER TAFEL TE BESTELLEN
waarom begrijpt men dat niet. dat is GEEN HOGERE WISKUNDE
per tafel eensnsdisadndnsds'a'DNN
w i2jeopjd
[d[kSA[PDKL
Forum Opties | |