If you be nice, i'll fuck you twicequote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Starting the “microphone business” I’ve got one message for the next decade: Move your ass!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
If you be nice, i'll fuck you twice
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens voor een youtube filmpje gezien. Maar toen je scooter noemde moest ik gelijk daaraan denken
Respect to the man in the icecream van!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:15 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga even een radioshow van Paul van Dyk maar even terugluisteren van paar daagjes gelee
Dat is Scooter hequote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Respect to the man in the icecream van!
Ja nu wel, en nog best lekker ook. Helder en geen wind. Maar einde vanmiddag niet en de afgelopen weken niet.quote:
Ja. en? Briljanter worden ze niet op dit tijdstip hoor.quote:
Ja een winter van niks weerquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja nu wel, en nog best lekker ook. Helder en geen wind. Maar einde vanmiddag niet en de afgelopen weken niet.
Wil je mij agressief hebben ofzo?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Is Freggles niet meer iets van jouw grootte?
Ik kwam een poppetje van jou tegen voor op de treinbaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
Godver deze aflevering van Paul van Dyk is veel te techno
Jij speelt met mijn prive!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam een poppetje van jou tegen voor op de treinbaan.
[ afbeelding ]
Oh ben je er zo eendje?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je mij agressief hebben ofzo?
Heb jij ook eentje van haags in zijn netshirtje, roze leren string en leren masker?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam een poppetje van jou tegen voor op de treinbaan.
[ afbeelding ]
Freggles waren stom.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Starting the “microphone business” I’ve got one message for the next decade: Move your ass!
(Die is niet helemaal overgekomen bij Gen-Z trouwens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |