Een (zwakke) hartslag en een temperatuur van minstens 33 graden is alles wat jij nodig hebt héquote:
En als het ergens een gat heeftquote:Op maandag 14 februari 2022 12:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een (zwakke) hartslag en een temperatuur van minstens 33 graden is alles wat jij nodig hebt hé
Net als Jan Roos.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:18 schreef GGMM het volgende:
Glennis Grace is zo'n achterlijk tokkiewijf
Nee. Jan Roos is een racistische pleurishond die ik liever vandaag dan morgen zie vertrekken uit Nederland.quote:
Ga jij maar lekker naar Sevilla. Homo!quote:Op maandag 14 februari 2022 12:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Jan Roos is een racistische pleurishond die ik liever vandaag dan morgen zie vertrekken uit Nederland.
Zou ik vredig kunnen sterven.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naar Sevilla. Homo!
Sevillaquote:
nou jaquote:Op maandag 14 februari 2022 12:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Jan Roos is een racistische pleurishond die ik liever vandaag dan morgen zie vertrekken uit Nederland.
Ach, door het staafincident bij de Copa zal het buiten het stadion vast ook gezellig zijn die dag.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sevilla
Ik zat te kijken voor een wedstrijdje in de voorjaarsvakantie @:El-Stinho
Alleen de stadsderby staat dan op het programma. Daar ga ik natuurlijk nooit kaarten voor scoren
Ik ga volgende week.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sevilla
Ik zat te kijken voor een wedstrijdje in de voorjaarsvakantie @:El-Stinho
Alleen de stadsderby staat dan op het programma. Daar ga ik natuurlijk nooit kaarten voor scoren
SAUNAGOD gaat mijn tweede aankoop worden als ik in dat huis woon.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga NU de sauna in. @:tjacka @:pisces29 @:kingroland
Twee mueslibolletjes leverworstquote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 12:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik voelde me er ook niet zo veilig na de wedstrijd met Feyenoord. We werden redelijk ingesloten door die lui van Biris Norte. Stonden we in een cafeetje, en 40/45 man die buiten stonden wachten op ons.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, door het staafincident bij de Copa zal het buiten het stadion vast ook gezellig zijn die dag.
is Sjaak een ektequote:Op maandag 14 februari 2022 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik voelde me er ook niet zo veilig na de wedstrijd met Feyenoord. We werden redelijk ingesloten door die lui van Biris Norte. Stonden we in een cafeetje, en 40/45 man die buiten stonden wachten op ons.
Alleen @:Sjaakbauer ging stoicijns naar buiten om tussen die lui een peukie te roken
jij wel zeker mietjequote:Op maandag 14 februari 2022 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sjaak was in ieder geval niet bang
doe jij meer in de nz saunaquote:Op maandag 14 februari 2022 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik voelde me zeker niet op mijn gemak nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |