SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Hij noemt Ajax in het dagelijks leven natuurlijk ook neuzen, net als zijn PSV-vriendjes die nu met klapperende oren dit zitten aan te horen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Maar dan wel "Neuzen" antwoorden als Nawel vraagt wat Ajax is (wanneer het over het Nederlands elftal gaat)
In een paar zinnen heb ik voldoende stupiditeit en onwetenheid gehoord voor een hele week
Een woord wat echt geen enkele Ajax supporter in z'n mond zal nemen. Helemaal eens met @freaky40quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Maar dan wel "Neuzen" antwoorden als Nawel vraagt wat Ajax is (wanneer het over het Nederlands elftal gaat)
In een paar zinnen heb ik voldoende stupiditeit en onwetenheid gehoord voor een hele week
Hij is bij deze AF, voor zover dat al niet zo was.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Een woord wat echt geen enkele Ajax supporter in z'n mond zal nemen. Helemaal eens met @:freaky40
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:15 schreef Benny het volgende:
Nawel is aan het vertellen over Tunesische en Marrokkaanse verschillen
Leroy: "Wat is groter: Tunesie of Marokko?"
Vragen van een persoon met een IQ van 131
in staking voor wat?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:22 schreef Silves het volgende:
De dombo gaat in staking...de 3de keer in 3 min gezegd...
de man die broodje naar broodje naar binnen stouwtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:24 schreef Was-beer het volgende:
Zei Leroy nou dat Vera binnenkort ook dichtgroeit omdat ze zoveel eet?
???quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:24 schreef Was-beer het volgende:
heeft een soort of relatie thuis..denk post voor valentijn..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof : als ik iets zou krijgen [maandag] van je weet wel wie, dat zou wel iets voor me betekenen.
Awh hij mist dus toch Kitty.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof : als ik iets zou krijgen [maandag] van je weet wel wie, dat zou wel iets voor me betekenen.
Gaat ie nou ook al beginnen fatshamen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:24 schreef Was-beer het volgende:
Dat is gisteravond al begonnen samen met nawel en peterquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:25 schreef greysbones het volgende:
Leroy heeft nu bedacht dat hij Vera maar gaat aanvallen
Andere hebben een borreluurtje rond 4en, de bedslet een slaapuurtje rond 12 en 18.00 uquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:27 schreef greysbones het volgende:
zit Grace alleen in de sauna of NAAAwel ook?
Ja, ging inderdaad over Valentijn, Vera hoopte iets van Dimi te krijgen. Kristof vertelde dat het om een best lange relatie ging, die heel lang goed was, en de laatste tijd minder.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:29 schreef Silves het volgende:
[..]
heeft een soort of relatie thuis..denk post voor valentijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |