SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Zonder wrijving geen glans
Leuke naam voor een cavia.quote:
Hoe heten die van jou allemaal eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuke naam voor een cavia.
Of 'Rode Bietjes'
Wil je ze allemaal weten? Dus ook de dode caafs?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe heten die van jou allemaal eigenlijk?
(dit zegt heel erg veel over iemand namelijk)
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je ze allemaal weten? Dus ook de dode caafs?
Geef.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Chocolade koekjes waar een chocolade laagje omheen zit
Weet je die nog allemaalquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je ze allemaal weten? Dus ook de dode caafs?
Ik heb ze niet hèquote:
Komen ze:quote:
Ja, het wordt wel wat roestigquote:
Hoe lang rijden is dat voor jou ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil nog naar Assen maar dat is zo'n kuteind en ben dat helemaal niet meer gewend
Stambomen tekenenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komen ze:
Snuitje (1 &2)
Snufje
Spikey
Yanou
Noir
Oryx (zusje van Noa)
Noa (zusje van Oryx)
Neuf (geboren op 9 september, vond ik echt geniaal van mezelf)
Avicii
Carmita (opvangcaaf, die heette al zo)
Oreo
Orka
Cloud (dochter Orka)
Yoshi (zoon Orka)
Valencia (dochter Orka)
Marshmellow (dochter Orka)
Azure
Wattenschijfje (nichtje van Arizona)
Arizona (nichtje van Wattenschijfje)
Wanheda
Ik denk dat ze dit zijn, maar ik kan iemand vergeten zijn
Uur en drie kwartier. Trein is twee uur.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe lang rijden is dat voor jou ?
Zaten ook veel asbakken bijquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uur en drie kwartier. Trein is twee uur.
Bij d'n Aldi, chocolate chip cookies helemaal omhuld in chocoladequote:
Klinkt machtig, heb je dan aan 1 genoeg ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij d'n Aldi, chocolate chip cookies helemaal omhuld in chocolade
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt machtig, heb je dan aan 1 genoeg ?
Knofjequote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Flipje
Knofje
Schaap
Beer
Ollie
Pieter
Otje
Bo
Sien
Ozzy
Muis
Fietje
Hamsters wordt lastiger.
1 pak is wel genoeg jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt machtig, heb je dan aan 1 genoeg ?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komen ze:
Snuitje (1 &2)
Snufje
Spikey
Yanou
Noir
Oryx (zusje van Noa)
Noa (zusje van Oryx)
Neuf (geboren op 9 september, vond ik echt geniaal van mezelf)
Avicii
Carmita (opvangcaaf, die heette al zo)
Oreo
Orka
Cloud (dochter Orka)
Yoshi (zoon Orka)
Valencia (dochter Orka)
Marshmellow (dochter Orka)
Azure
Wattenschijfje (nichtje van Arizona)
Arizona (nichtje van Wattenschijfje)
Wanheda
Vreetschuurquote:
Wat zeggen de namen over CL en mij ?quote:
En wanneer ga je er eentje naar een Foqueviller noemenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat jullie meer van beestjes houden dan van baby'squote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zeggen de namen over CL en mij ?
Heb gewoon beschaafd maar een halve opquote:
Ik weet niet of LTVDK nu zo goed bekt bij de dierenartsquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wanneer ga je er eentje naar een Foqueviller noemen
Pardon?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:29 schreef UitStraling het volgende:
Ga ik ook even nadenken;
Molly de Angora kat
Coco Chanel de poedel
Izzie het konijn
Henkie het krielhaantje
Dabbertje de King Charles Cavalier
Pim het vuilnisbakkenrashondje
Wiebel de kip
Bas de bulldog
Nina de kutkat
Stoppel de lieve slome huiskat
Mevrouw Jansen de Heidewachtel
Weh het hert
Jolie Coeur de wilde zwarte poes
Nigel de duif
Juultje het konijn
Babetje het konijn
Gijs II de Pyreneese Berghond
Knerf het hert
Beyonce het hert
Moes de gerbil
En nog wel meer dan honderd meer
Dat is een T-shirtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:32 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
kijk die spieren dan![]()
Moet meer sporten denk ik
Nooit meer wijn drinkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:32 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
kijk die spieren dan![]()
Moet meer sporten denk ik
Dat is een raadselquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of LTVDK nu zo goed bekt bij de dierenarts![]()
Waar staat dat eigenlijk voor?
Daar waar de zon niet scheenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:32 schreef FranticDJ het volgende:
@:haags waar kwam dat licht vandaan?
Leo Teun Van Der Kulquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of LTVDK nu zo goed bekt bij de dierenarts![]()
Waar staat dat eigenlijk voor?
Spann0nd, een GS KSC mysteriequote:
quote:
Moet echt ff kokhalzen nuquote:
Dat snotterige.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Moet echt ff kokhalzen nu
Eerder de combinatie met de navelquote:
Zijn ook bijna allemaal one trick pony autisten en knoeperts.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:49 schreef Karzai het volgende:
Respect voor al die sporters op de olympische spelen jarenlang trainen en je aan een streng dieet houden voor dat ene moment
Ik zou het niet kunnen
Wat doe je altijd negatief over sporten of sporters.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn ook bijna allemaal one trick pony autisten en knoeperts.
Alles waar te voor staat is nooit goed, dat gaat helemaal op voor topsporters.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat doe je altijd negatief over sporten of sporters.
Maar voor de Winterspelen klopt dat wel.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles waar te voor staat is nooit goed, dat gaat helemaal op voor topsporters.
Tevreden?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles waar te voor staat is nooit goed, dat gaat helemaal op voor topsporters.
Dat rodelen met 2 mannen is toch echt topsport.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat doe je altijd negatief over sporten of sporters.
Maar voor de Winterspelen klopt dat wel.
Dit ziet er toch wel ongemakkelijk uit, ergens...quote:
Hou dat gewoon lekker achter de voordeur iddquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:14 schreef Karzai het volgende:
waren druk aan het sexen met zijn allen
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie was dat met die buikspieren?
Schulting?
Bij mij zijn de meesten doodquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iedereen heeft buikspieren, alleen niet altijd even zichtbaar
Oh jaquote:
Nooit meer een strak wasbordjequote:
Had je dat eerst wel dan ?quote:
Nee dat ook nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je dat eerst wel dan ?
Uhhhh, ik denk niet alleen voor jouquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Belangrijkste is vetpercentage omlaag brengen; meteen ook het lastigste voor mij
Ik heb wel het idee dat jongeren er iets meer mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:41 schreef Karzai het volgende:
tja verleidingen van alle kanten zie die maar eens te weerstaan
Leuk waar moet ik zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:45 schreef Karzai het volgende:
drugs drank hoeren je kan eten wat je wil
Met de inflatie is het wel allemaal duurder aan het worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:45 schreef Karzai het volgende:
drugs drank hoeren je kan eten wat je wil
ook gezien, mja vond het een beetje sufquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit die docu over de Mayflower te kijken en nu wil ik naar Plymouth in de US
Ik ben ook een beetje sufquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook gezien, mja vond het een beetje suf
https://www.google.no/flightsquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
ja weet ik, doe waar je zin in hebtquote:
Is het wat? Zag het gisteren toen ik door de NPO app scrollde volgens mij. Of was het Netflix?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
npo seriequote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het wat? Zag het gisteren toen ik door de NPO app scrollde volgens mij. Of was het Netflix?
Ik vind het interessant, maar ik ben dan ook erg geïnteresseerd in geschiedenisquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het wat? Zag het gisteren toen ik door de NPO app scrollde volgens mij. Of was het Netflix?
Ja weet ik, zegt ie danquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja weet ik, doe waar je zin in hebt![]()
maar was een museum waar ze de eerste nederzetting naspeelden
Zit je in je nieuwe smurftrui op de bank, Kwiwi?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog niet opgegeten ??quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:08 schreef LTVDK het volgende:
Ze hadden weer eens witte Milka Oreo bij de Kruidvat liggen, nu ligt het thuis
Ik zie geen link met jouw opmerking en geposte nieuwsbericht..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee gaat lekker met die topvrouwen aan het roer
https://www.ad.nl/binnenl(...)de-misdaad~a806ac3b/
Nee ik ben niet zo'n bodemloze put als sommige figuren hierquote:
Wachten tot ergens een vrouw de baas isquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zie geen link met jouw opmerking en geposte nieuwsbericht..![]()
Misschien zondag een keer aansluiten bij de GAE-Hooligans...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver ik voel me etto vandaag.
Zin om dingen kapot te slopen
Even een stukje kaas eten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Heknie in huisquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even een stukje kaas eten.
BEKERhalvefinalequote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien zondag een keer aansluiten bij de GAE-Hooligans...
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je in je nieuwe smurftrui op de bank, Kwiwi?
Vrouwen aan het stuur, bloed aan de muurquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee gaat lekker met die topvrouwen aan het roer
https://www.ad.nl/binnenl(...)de-misdaad~a806ac3b/
Misschien kunnen jullie samen dingen gaan slopen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo'n bodemloze put als sommige figuren hier
Vanavond de nerd uithangen en commander spelen. Morgen en zondag dingen doen met het kind. Geen idee wat nog.quote:
Ja die wil ik ook gaan kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vanavond de nerd uithangen en commander spelen. Morgen en zondag dingen doen met het kind. Geen idee wat nog.
In ieder geval Spider-Man far from home kijken. Die staat op prime nu
Groupwatchen?quote:
Grillen, wokken, vierendelen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:32 schreef dud0r het volgende:
Morgen en zondag dingen doen met het kind. Geen idee wat nog.
Veel plezier met duotovskiquote:
Neequote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:36 schreef LTVDK het volgende:
Moet nog gaan bedenken wat ik ga kijken
Daar was een nieuw seizoen van zag ik ja, maar dat is meer een serie voor doordeweeksquote:
Dan weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar was een nieuw seizoen van zag ik ja, maar dat is meer een serie voor doordeweeks
Ohja zag dat de eerste helft van het laatste seizoen van Ozark er ook wasquote:
Ik sloop mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee niet meer gesproken sinds ze de UI voor me heeft gemaakt, maar ik zag haar gelukkig een paar dagen geleden nog ergens posten. Ik mis haar inderdaad ook al een tijdje.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey Shii, heb jij nog iets van @:flory gehoord? Die heb ik al een poosje niet gezien.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou voor iedereen die het nodig heeft @:Flory
Ik ben nog niet overtuigd, maar dat is niet best natuurlijk.quote:De Russische president Vladimir Poetin zou definitief de beslissing hebben genomen om binnenkort Oekraïne binnen te vallen. Dat melden verslaggevers van de Amerikaanse nieuwszenders PBS en CNN vrijdag op basis van bronnnen binnen de Amerikaanse inlichtingendiensten.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:02 schreef kwiwi het volgende:
Ohh één van m'n aardigste collega's heeft borstkanker en gaat nu voor onbepaalde tijd met verlofHet zijn ook altijd de lieve mensen die dat krijgen heb ik het idee
Ohh één van m'n aardigste collega's heeft borstkanker en gaat nu voor onbepaalde tijd met verlofHet zijn ook altijd de lieve mensen die dat krijgen heb ik het idee
O, dat is niet leukquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:02 schreef kwiwi het volgende:
Heb geen Videolandquote:
O gelukkig hangt ze nog wel ergens rond hier danquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee niet meer gesproken sinds ze de UI voor me heeft gemaakt, maar ik zag haar gelukkig een paar dagen geleden nog ergens posten. Ik mis haar inderdaad ook al een tijdje.@:Flory
Wat gaan we er aan doen denk je?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:04 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit zou echt verschrikkelijk zijn. Echt gruwelijk. Tienduizenden doden.
Kloteziekte, ik maak het helaas even te vaak mee op dit moment in mijn omgeving.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:02 schreef kwiwi het volgende:
Arme mensen in Oekraïne.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:04 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit zou echt verschrikkelijk zijn. Echt gruwelijk. Tienduizenden doden.
Sociale controle in Foquevillequote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O gelukkig hangt ze nog wel ergens rond hier danWe moeten onze dorpsgenoten natuurlijk wel een beetje in de gaten houden.
Ja, zo lijkt het helaas wel vaak te gaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:05 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat je het idee hebt dat egoïstische mensen altijd maar overal mee weg lijken te komen en lekker relaxt door het leven gaan, terwijl de lieve mensen die altijd voor een ander klaarstaan de meeste juist de geld/gezondheidsproblemen hebben?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Kloteziekte, ik maak het helaas even te vaak mee op dit moment in mijn omgeving.![]()
Er was deze week op tv een uitzending over kanker met daarin ook aandacht voor een hoopgevende nieuwe behandelmethode, maar voordat zoiets doorgevoerd kan worden ben je alweer 20 jaar verder.
Bij een echte invasie komen er echt harde sancties. Rusland geen toegang meer geven tot halfgeleiders, bezit onteigenen van het regime etc. Er kunnen ook miljoenen mensen op de vlucht gaan, dus dat kan ook een uitdaging worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat gaan we er aan doen denk je?
Was het echte leven maar zoquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn best een zorgzaam dorpje
Niks.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat gaan we er aan doen denk je?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
heb ik weer. Ik vind een bepaald nummer van Kensington heel gaaf. Alleen geen idee meer welk nummer. Speel iok alle drie mijn albums af, kan het zowat de helft van alle nummers zijn
ja geen idee maar dat zal niet fijn worden inderdaad. Maar ik ga me niet nu al bang lopen freaken over iets wat ik toch niet weet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij een echte invasie komen er echt harde sancties. Rusland geen toegang meer geven tot halfgeleiders, bezit onteigenen van het regime etc. Er kunnen ook miljoenen mensen op de vlucht gaan, dus dat kan ook een uitdaging worden.
Waarschijnlijk lijkt dat zo omdat je het juist heel erg onthoudt van de mensen die lief zijn als ze ziek zijn en je weinig aandacht besteedt aan nare mensen die ziek worden. Dan denk je misschien even 'karma' of zo en registreer je het verder niet echt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:05 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat je het idee hebt dat egoïstische mensen altijd maar overal mee weg lijken te komen en lekker relaxt door het leven gaan, terwijl de lieve mensen die altijd voor een ander klaarstaan de meeste juist de geld/gezondheidsproblemen hebben?
En dat terwijl het bad zo warm is DOOR JOUquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:09 schreef -Shii- het volgende:
Ik post hier met vlagen ook minder, maar het is altijd fijn om weer hier in het warme bad te komen.
Volgens mij gaan wij binnenkort meeten..??quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:09 schreef -Shii- het volgende:
Ik post hier met vlagen ook minder, maar het is altijd fijn om weer hier in het warme bad te komen.
Je bent ook altijd van harte welkom hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:09 schreef -Shii- het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat terwijl het bad zo warm is DOOR JOU
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij gaan wij binnenkort meeten..??
toch![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
toch![]()
![]()
Nah, ik word er niet écht bang van op dit moment, maar dit soort dingen wil ik altijd wel volgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja geen idee maar dat zal niet fijn worden inderdaad. Maar ik ga me niet nu al bang lopen freaken over iets wat ik toch niet weet.
Leukquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
toch![]()
![]()
Zijn jullie 40+?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht
quote:
quote:
40+ meet in Utreg..quote:
O, leuk hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht
Pics van je bosje.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was gisteren mijn NAS aan het opruimen. Kom ik me toch meetfoto's van Bossie tegen
Dat heb je met Kensington hequote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
heb ik weer. Ik vind een bepaald nummer van Kensington heel gaaf. Alleen geen idee meer welk nummer. Speel iok alle drie mijn albums af, kan het zowat de helft van alle nummers zijn
Jij vuige grensoverschrijdende goorlap.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Watik dacht dus echt dat zowel jij als shii begin 30 waren
Ach het scheelt niks.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb Shii al gemeet op een 40+ meetquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben loketten waar je dit gedrag aan kunt kaarten, zodat we het netjes in de doofpot kunnen proppen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij vuige grensoverschrijdende goorlap.
Ohhh klikspaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
@:UitStraling zie je wat @:kwiwi doet?
Dat kan, dat is voor iedereen anders.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te verlegen voor. ;@En ik houd niet zo van grote gezelschappen.
Die ene meet in dat gat met veel oo's op het eind... ???quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was gisteren mijn NAS aan het opruimen. Kom ik me toch meetfoto's van Bossie tegen
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben loketten waar je dit gedrag aan kunt kaarten, zodat we het netjes in de doofpot kunnen proppen.
Grgr Jwohn de Mol.
Hengelooooo? Almeloooo?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die ene meet in dat gat met veel oo's op het eind... ???
Almeloooooo?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
nog kleiner.quote:
Fijn fijn, zeker weer in eoa oost-mediterraans belastingparadijs hmm. Moet ik DAAR weer helemaal heenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben loketten waar je dit gedrag aan kunt kaarten, zodat we het netjes in de doofpot kunnen proppen.
Grgr Jwohn de Mol.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
nog kleiner.
Linteloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Oh ja, maar jaren 80 ben je voor mijn gevoel nog steeds jongquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet je mijn vorige username nog??
Dat getal stond voor mijn geboortejaar...![]()
![]()
Reken maarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is dan ook echt een gat... Meer koeien dan mensen...quote:
Zwaar leven inderdaad.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fijn fijn, zeker weer in eoa oost-mediterraans belastingparadijs hmm. Moet ik DAAR weer helemaal heen
153 inwoners, zie ik. Waarom gingen jullie naar die uithoek?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is dan ook echt een gat... Meer koeien dan mensen...
Veel plezierquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nog even een rondje lopen
Daar woonde iemand die hier toen vaak postte. Een BBQ en slaapmeet bij hem thuis...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:20 schreef Recce het volgende:
[..]
153 inwoners, zie ik. Waarom gingen jullie naar die uithoek?
Daar kun je dit nog doen zonder compleet voor gek te staan:quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:20 schreef Recce het volgende:
[..]
153 inwoners, zie ik. Waarom gingen jullie naar die uithoek?
Staan daar nog bekenden op?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar kun je dit nog doen zonder compleet voor gek te staan:
Ah, dat is wel hendig dan!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar woonde iemand die hier toen vaak postte. Een BBQ en slaapmeet bij hem thuis...
Uit welke hoek van FOK! kwam deze bende?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar kun je dit nog doen zonder compleet voor gek te staan:
What happened in The Hague stays in The Haguequote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:24 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Onze meet was heel ingetogen toch?
En leeft/post die kalende grijze man nog??? .quote:
Geen idee wie dat isquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En leeft/post die kalende grijze man nog??? .![]()
![]()
Ja strompel stug doorquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks wel onder de 70 kilo ballie. Denk aan je bikini in Thailand straks.
Daar denk ik dagelijks aanquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks wel onder de 70 kilo ballie. Denk aan je bikini in Thailand straks.
Dit gaat een walk-over worden, ligt eraan welke Europese staten terugslaan wanneer Poetin stopt.quote:
Dat is niet echt een FOK!meet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Uit welke hoek van FOK! kwam deze bende?
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is niet echt een FOK!meet.
Een Russische invasie zal vrij snel gaan inderdaad, maar daarna bezetten ze een land dat niet bezet wil worden. Dat houden ze nooit vol. En er gaat geen enkele Europese staat terugslaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat een walk-over worden, ligt eraan welke Europese staten terugslaan wanneer Poetin stopt.
De dickpics waarmee je uiteindelijk Cali binnengehengeld hebt?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben mijn laptop even op aan het schonen. Kom hoop foto's tegen waar ik nog even om moet gniffelen.
Vertrouw de Amerikaanse Intel ook niet in deze.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat een walk-over worden, ligt eraan welke Europese staten terugslaan wanneer Poetin stopt.
Het had waar kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was ooit eens uitgezocht en bleek een hoax. Dacht ik.
Ja maar dat klopt niet helemaal. Want delen van de Oekraïne worden bewoond door mensen die juist wel graag bij Rusland zouden willen horen. Dus ik verwacht dat er dan ook een soort van burgeroorlog zal ontstaan. Vraag me bijvoorbeeld ook af wat dit met Transnistrië gaat doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Een Russische invasie zal vrij snel gaan inderdaad, maar daarna bezetten ze een land dat niet bezet wil worden. Dat houden ze nooit vol. En er gaat geen enkele Europese staat terugslaan natuurlijk.
Transnistrië ligt NU nog niet naast Rusland maar dat kan zomaar veranderenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat klopt niet helemaal. Want delen van de Oekraïne worden bewoond door mensen die juist wel graag bij Rusland zouden willen horen. Dus ik verwacht dat er dan ook een soort van burgeroorlog zal ontstaan. Vraag me bijvoorbeeld ook af wat dit met Transnistrië gaat doen.
Jammerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was ooit eens uitgezocht en bleek een hoax. Dacht ik.
Ja, ik weet dat er Russisch sprekenden in Oekraïne wonen die minder anti-Rusland zijn, maar ook die zijn tegen een invasie, las ik. Alleen die twee gebieden die bezet zijn in 2014 willen echt bij Rusland horen. In Kiev willen ze echt niets van Rusland meer weten. Transnistrië is inderaad ook pro-Russisch gebied. Het zou kunnen dat de Russen een verbinding willen maken vanuit de Zwarte Zee.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat klopt niet helemaal. Want delen van de Oekraïne worden bewoond door mensen die juist wel graag bij Rusland zouden willen horen. Dus ik verwacht dat er dan ook een soort van burgeroorlog zal ontstaan. Vraag me bijvoorbeeld ook af wat dit met Transnistrië gaat doen.
Dat is allemaal geheim, dus ik weet niet of ik dat kan geloven.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik ben op best veel meets geweest maar nooit op zoiets.
Ze zitten al aan de Zwarte Zee hequote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat er Russisch sprekenden in Oekraïne wonen die minder anti-Rusland zijn, maar ook die zijn tegen een invasie, las ik. Alleen die twee gebieden die bezet zijn in 2014 willen echt bij Rusland horen. In Kiev willen ze echt niets van Rusland meer weten. Transnistrië is inderaad ook pro-Russisch gebied. Het zou kunnen dat de Russen een verbinding willen maken vanuit de Zwarte Zee.
Ik weet het ook niet precies allemaal hoor, wat er zou gaan gebeuren. Wel dat het een hoop ellende gaat geven.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat er Russisch sprekenden in Oekraïne wonen die minder anti-Rusland zijn, maar ook die zijn tegen een invasie, las ik. Alleen die twee gebieden die bezet zijn in 2014 willen echt bij Rusland horen. In Kiev willen ze echt niets van Rusland meer weten. Transnistrië is inderaad ook pro-Russisch gebied. Het zou kunnen dat de Russen een verbinding willen maken vanuit de Zwarte Zee.
Leuk bootjequote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:08 schreef bitterbal het volgende:
deze kwam net voorbij
[ afbeelding ]
https://www.vesselfinder.(...)17896-MMSI-244619000
Super mooi schip
En nog hogere gasprijzenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies allemaal hoor, wat er zou gaan gebeuren. Wel dat het een hoop ellende gaat geven.
Toen mocht het nogquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:59 schreef Modus het volgende:
[..]
De dickpics waarmee je uiteindelijk Cali binnengehengeld hebt?
In beeld: Project Y719 is het grootste jacht dat Nederland ooit bouwdequote:
Ik had Moskou én Kiev op mijn lijstje staan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
Zou dat Roemenië, Moldavië, Oekraïne reisje nog wel een keer willen doen.
Klopt, daarom was het zo tof.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan niet, dat land bestaat niet.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had Moskou én Kiev op mijn lijstje staan.
Ruttequote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie creëert die hoge gasprijzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |