Voor Scheperkamp en Verbij niet echt een probleem.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:40 schreef franklop het volgende:
Nederlanders laatste binnenbocht. Beetje jammer
Hein doet niet mee toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:40 schreef franklop het volgende:
Sinds wanneer is de laatste buitenbocht sneller?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:40 schreef franklop het volgende:
Kun je niet uit vliegenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de laatste buitenbocht sneller?
Kun je beter snelheid houden normaal gesprokenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de laatste buitenbocht sneller?
Weinig bewijs voor zeker op laaglandbanen. Op een hooglandbaan had ik je gelijk gegeven op laagland is het achter iemand aan kunnen rijden een groter voordeel dan het nadeel van die laatste binnenbocht.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Kun je beter snelheid houden normaal gesproken
Het klopt wat je zegt, maar de kans dat Nederlanders met hun 9.8-9.9 openingen veel voordeel gaan hebben op de kruising is ook weer niet zo groot. Hoewel ze zelfs in de opzicht nog wel gunstig geloot hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Weinig bewijs voor zeker op laaglandbanen. Op een hooglandbaan had ik je gelijk gegeven op laagland is het achter iemand aan kunnen rijden een groter voordeel dan het nadeel van die laatste binnenbocht.
Of, god forbid, een Nederlander!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:19 schreef hhh38 het volgende:
En dan kan er ook nog ineens een gekke Koreaan of Pool tussen komen
Je weet het nooit idd. Het zou zomaar kunnen, de ijsbaan is rond ovaal.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of, god forbid, een Nederlander!
Dubreuil is wel heel stabiel dit seizoen. Maar dit is pieken in 1 race, dat kan nog alle kanten op. Gao is een beetje de Chinese Ntab, die weet het zichzelf soms onnodig moeilijk te maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:52 schreef Montov het volgende:
Ik verwacht sowieso Gao en Dubreuil op het podium.
Daarnaast Shinhama, Murakami of Moestakov.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |