Klopt, echt grappig om eea uit de boekjes ineens te herkennen bij je eigen kindquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:43 schreef Tink89 het volgende:
Het is ook niet gek he, dat je 's avonds minder melk hebt. Babytjes gaan dan vaak clusteren of heel lang drinken om je productie op te krikken. Heel normaal dus :-)
Mijn baby heeft nu dus buisjes, maar ook meteen weer complicaties. Er loopt allemaal gore pus uit z'n oor. Kno gebeld, weer druppels (die ook nog eens ongelooflijk stinken, bah!) en hij slaapt voor geen meter. Echt he, elke drie uur ofzo kan ik prima handelen 's nachts. Maar hij is nu op een paar dagen na 11 maanden en elke 1,5 uur is nog steeds heel normaal. Gaaaaap! [/zeurmodus]
In de kraamweek. Bij deze baby op dag 8 naar huis en de thuis niet gebruikt. 17 graden is perfect voor de kinderkamer. Ik gebruikte zo'n tog-schemaatje om te checken wat m'n baby ongeveer aan moest en voelde bij twijfel in z'n nekje. Klam is te warm, koud aanvoelen is te koud. Het moet 'gewoon' voelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:25 schreef eponine het volgende:
Even een vraag omdat ik het me echt niet meer kan herinneren van de oudste… hoe lang gebruik je ook alweer kruiken in bed bij de baby? (extra info; koud kamertje, schommelt zo rond de 16 à 17 graden ‘s nachts)
(en @:MaJo wil je mij in de OP zetten met dochter, begin januari?)
Kruiken vooral als ze de eigen temperatuur nog niet kunnen reguleren. Misschien dat een dikker dekentje/slaapzakje ook kan? Hoef je niet elke keer met die kruiken aan de gangquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:25 schreef eponine het volgende:
Even een vraag omdat ik het me echt niet meer kan herinneren van de oudste… hoe lang gebruik je ook alweer kruiken in bed bij de baby? (extra info; koud kamertje, schommelt zo rond de 16 à 17 graden ‘s nachts)
Mijn baby zou dan smelten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Mijn baby is juist een enorme bibber, net als grote broer overigens. Tijdens het verschonen ligt ie vaak al met een bibberlipjeterwijl het hier binnen overal 21 graden is.
Grappig hoe dat zo verschilt per baby.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:40 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Mijn baby zou dan smelten.Bij ons is het maximaal 18,5 graden binnen, en ze is vandaag gekleed in korte mouwen.
Mijn oudste heeft ook t fenomeen van raynaud, dus die heeft ook echt pijn/ongemak bij kou. Geen idee hoe erfelijk dat is, misschien heeft deze kleine dat ook wel. Dat of het is gewoon een beetje een dramaqueenquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:41 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Grappig hoe dat zo verschilt per baby.
Sorry, zie dit nu pasquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:25 schreef eponine het volgende:
Geeft niets joh! Foknaam is R (of dochter)quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry, zie dit nu paswat is haar foknaam?
Ik zet je erin! R is net iets minder algemeen dan dochterquote:Op vrijdag 18 februari 2022 02:42 schreef eponine het volgende:
[..]
Geeft niets joh! Foknaam is R (of dochter)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |