SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2022 22:52:48 ]![]()
https://www.tweedekamer.n(...)02564&did=2022D05367
Brief van de tweede kamer mbt de versoepelingen dus.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
quote:Met de inzet van het coronatoegangsbewijs kunnen de veilige afstandsnorm, placeringsplicht en mondkapjesplicht op deze locaties worden losgelaten, indien er niet meer dan 500 bezoekers per zelfstandige ruimte binnen en buiten zijn. Indien meer dan 500 personen worden toegelaten blijft de placeringsplicht en mondkapjesplicht bij verplaatsing van kracht. Dit betekent dat geplaceerde activiteiten geen capaciteitsbeperking meer kennen en ongeplaceerde activiteiten tot max 500 bezoekers met inzet van CTB weer mogelijk zijn. Ongeplaceerde activiteiten met meer dan 500 bezoekers zijn nu nog niet toegestaan. Geplaceerde bijeenkomsten vanaf 500 personen zijn toegestaan met inzet van een CTB.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Nou ja, een maatregel sorteert substantieel effect of niet. Alles opengooien en tegelijkertijd halsstarrig vasthouden aan een sluitingstijd van 01.00 uur sorteert dat absoluut niet, dat kan elke dodo nog wel bedenken. Dat heeft niets met een half vol of half leeg glas te maken; dat impliceert sowieso een heel vreemde benadering waarin we in onze handjes moeten of mogen knijpen omdat de overheid een teugeltje laat varen. Het "laten we in ieder geval toch blij zijn met"-idee.quote:When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Nog ff 2 weken volhouden.quote:Tevens wil ik uw Kamer langs deze weg informeren dat er gestart is met de procedure voor het loslaten van de veilige afstandsnorm. Daarvoor is het OMT om advies gevraagd. Indien het OMT adviseert dat de veilige afstandsnorm kan worden losgelaten, dan zal deze wijziging per algemene maatregel van bestuur op zijn vroegst op vrijdag 25 februari in werking kunnen treden.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Dit was het bericht.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon een algemeen weegmoment waar alles weer op tafel lag.https://nos.nl/liveblog/2(...)d-weekend-handhavingquote:Einde meeste coronamaatregelen in zicht
Het kabinet streeft ernaar dat er aan het eind van deze maand een einde komt aan de meeste coronamaatregelen. Het coronatoegangsbewijs en de anderhalvemetermaatregel zouden worden afgeschaft. Maar een definitief besluit is nog niet genomen, melden bronnen.
Voor toegang tot evenementen en festivals zou vanaf 25 februari een negatief testbewijs getoond moeten worden."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
het lijkt mij dat je eerst de tijden los laat en daarna pas de 1,5mquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:57 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, een maatregel sorteert substantieel effect of niet. Alles opengooien en tegelijkertijd halsstarrig vasthouden aan een sluitingstijd van 01.00 uur sorteert dat absoluut niet, dat kan elke dodo nog wel bedenken. Dat heeft niets met een half vol of half leeg glas te maken; dat impliceert sowieso een heel vreemde benadering waarin we in onze handjes moeten of mogen knijpen omdat de overheid een teugeltje laat varen. Het "laten we in ieder geval toch blij zijn met"-idee.![]()
Dus concerten met meer dan 500 personen mogen niet? Dus die kunnen weer allemaal gecancelled worden. Maar vanaf eind feb wel weer toch?quote:Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Geplaceerd mag sws. Volgens die brief.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dus concerten met meer dan 500 personen mogen niet? Dus die kunnen weer allemaal gecancelled worden. Maar vanaf eind feb wel weer toch?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
quote:
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Geplaceerd, ctb & mondkapje bij verplaatsing.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dus concerten met meer dan 500 personen mogen niet? Dus die kunnen weer allemaal gecancelled worden. Maar vanaf eind feb wel weer toch?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ja okay maar dat gaat niet in Melkweg/Paradiso etc. Dus die moeten dus 2 weken wachten. En daarna alles vrij. Correct?quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Geplaceerd mag sws. Volgens die brief.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
En daar duwen ze dan 1G voor in de plaats vermoed ik.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja okay maar dat gaat niet in Melkweg/Paradiso etc. Dus die moeten dus 2 weken wachten. En daarna alles vrij. Correct?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Met mitsen en maren. 'Nog geen definitief besluit' etc.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja okay maar dat gaat niet in Melkweg/Paradiso etc. Dus die moeten dus 2 weken wachten. En daarna alles vrij. Correct?
En met 1G. Begrijp ik."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ja en die 1G is echt niet opgetuigd komende weken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Met mitsen en maren. 'Nog geen definitief besluit' etc.
En met 1G. Begrijp ik.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ah okay dat gaat dus alsnog falen. Misschien dat 40% bezoekers dat wil maar veel willen die moeite niet doen. Gaat veel zaken alsnog de kop kosten dus / of ze gaan weer om compensatie vragen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Met mitsen en maren. 'Nog geen definitief besluit' etc.
En met 1G. Begrijp ik.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Moeten we ook niet willen, het is gewoon een vals gevoel van veiligheid.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:05 schreef D_A het volgende:
[..]
Ja en die 1G is echt niet opgetuigd komende weken.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Als we in een pennenstreek alles dicht kunnen gooien dan moet je dit ook kunnen optuigen. De hele infrastructuur staat al.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:05 schreef D_A het volgende:
[..]
Ja en die 1G is echt niet opgetuigd komende weken.zie email 27 oktober![]()
Zeker niet, als die 600.000 überhaupt al ooit gered gaat worden. Dat wordt echt een shitshow.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:05 schreef D_A het volgende:
[..]
Ja en die 1G is echt niet opgetuigd komende weken.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: