Die ğast postte hier al eeuwen. Ik hoef toch niet per se geregistreerd te zijn om hem te kennen? Hij had z'n eigen topic.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt maar als je hier werkelijk net 9 dagen zit dan weet je niet gelijk welke Piet bedoeld wordt.
Ik was eigenlijk niet van plan te gaan kijken, maar je maakt me nieuwsgierig nu, ik wil een pinnige vrouw in een theewinkel niet missen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:08 schreef JanGroen het volgende:
Wat een vreselijke vrouw in die theewinkel. Ze kwam erg onrustig over met veel onnodige bewegingen in haar hele lichaam als ze haar verhaaltje vertelde. Dan weer een arm die zomaar schokkend omhoog kwam, dan weer haar hoofd. Leek wel een ADHD-er die zich in moest houden. Ik wordt altijd erg onrustig van dat soort mensen. Blijf gewoon stil staan als je iets zegt. Haar pinnige uiterlijk deed ook al geen goed.
Golfer houd niet van kritiek als het niet de zijne is, hij post liever racistische en sexistische opmerkingen over vrouwen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:02 schreef FlauwKapsel het volgende:
Terechte kritiek meestal, denk ik. Goed, voor 'volgers' zal t best irriteren en hij hoeft niksvte posten maar het is ook gewoon slecht.
Als ik het met hem eens ben wel. Anders niet.quote:
Jep.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:03 schreef Kreator het volgende:
Ontopic: Vervelende inspiratieloze aflevering. Doe eens wat nieuws, of wat ouds met gedegen onderzoek. Dit is echt kut zo. Oh noes, de omschrijving van de thee is kut. Daar moeten we een half uur over praten. :/
Dat zijn meer vraagstukken voor het TV programma “De rekenkamer”. Die kijken naar wat een product kost aan grondstoffen, productie, transport, enz..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Jep.
Laat eens zien hoe olieprijs (in Euros) en prijs aan de pomp in verhouding staan, hoeveel van de olie van de oliemaatschappijen uit hun eigen bronnen komt en wat de olieprijs eigenlijk is, waar die wordt bepaald (in Rotterdam btw) en hoeveel van de olie die gebruikt wordt daadwerkelijk verhandeld wordt en dus door de prijs op de markt bepaald wordt.
Zelfde voor graan. Wat kost een ton Harde Tarwe over de afgelopen paar jaar en waarom brood ineens zo duur is, wat is het aandeel graan en energie in de kostprijs van brood?
Waarom is zonnebloem olie in Zweden in de aanbieding, en bij ons 5 euro de liter?
Omdat Zweden (en Finland en Noorwegen) toffe landen zijn die in alles beter zijn, behalve in lekker zonnig weer.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Waarom is zonnebloem olie in Zweden in de aanbieding, en bij ons 5 euro de liter?
Brood is al vaker in de uitzending geweest, de prijs ervan is idd meer voor een ander programma.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Jep.
Laat eens zien hoe olieprijs (in Euros) en prijs aan de pomp in verhouding staan, hoeveel van de olie van de oliemaatschappijen uit hun eigen bronnen komt en wat de olieprijs eigenlijk is, waar die wordt bepaald (in Rotterdam btw) en hoeveel van de olie die gebruikt wordt daadwerkelijk verhandeld wordt en dus door de prijs op de markt bepaald wordt.
Zelfde voor graan. Wat kost een ton Harde Tarwe over de afgelopen paar jaar en waarom brood ineens zo duur is, wat is het aandeel graan en energie in de kostprijs van brood?
Herhaling.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:34 schreef NoCigar het volgende:
Is deze brie-uitzending nieuw? Wat een ontzettend tenenkrommende stukjes in Frankrijk zeg. Dommig, pijnlijk gęnant en ook nog eens niet grappig. En het is ook nog eens te warm.
Ah, ik vond het al vreemd dat hier nieuw bijstond op Ziggo. Anderzijds is de formule al tamelijk antiek, dus hebben we het de afgelopen zeventig jaar al herhaaldelijk mogen zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Herhaling.
edit: blijkbaar toch geen herhaling.
quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:36 schreef golfer het volgende:
Ook weer een nieuwe jongen aan de telefoon.
En waarom Ersin naar Frankrijk sturen terwijl hij nauwelijks Frans spreekt.
Tenenkrommend.
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Het klopt allemaal al jaren Piet/Jan.
Snap alleen niet dat je met die jarenlange neerbuigende kritiek van je toch nog steeds blijft kijken.
Waarom jezelf die ergenis aandoen?
Had je die nog ergens in een bestand opgeslagen met het idee dat maanden later nog eens te quoten en te gebruiken? Nou gefeliciteerd hoor.quote:
Gewoon ff terugscrollen Opaquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Had je die nog ergens in een bestand opgeslagen met het idee dat maanden later nog eens te quoten en te gebruiken? Nou gefeliciteerd hoor.
Nergens iets negatiefs over die nieuwe hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:35 schreef Molo het volgende:
Waarom mag je eigenlijk niet nieuw zijn of in Frankrijk iets doen voor werk als je geen Frans spreekt?
Omdat het nogal tenenkrommend is als je toneelstukjes gaat opvoeren waarin je dan Nederlands tegen Fransen gaat spreken: 'roombrie'quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:35 schreef Molo het volgende:
Waarom mag je eigenlijk niet nieuw zijn of in Frankrijk iets doen voor werk als je geen Frans spreekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |