SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Wijn in plaats van trein?quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
Die trein mag ook wel eens uit de OP
Helaas, die heeft vertraging dus staat er nog evenquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
Die trein mag ook wel eens uit de OP
Is beterquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wijn in plaats van trein?
quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Helaas, die heeft vertraging dus staat er nog even
AHAHAHAHAHAHA
alcoholquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]tediep in het glaasje gekeken al?
Geen idee. Nog geen plannenquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit weekend weer de horeca onveilig maken?
Moet je weer echt aan het werk. Dansen op de tafelsquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:58 schreef bitterbal het volgende:
vanaf volgende week open tot 0100
Oh kun je een tafeltje voor twee opschrijven onder de naam datismijnmening?quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:58 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh kun je een tafeltje voor twee opschrijven onder de naam datismijnmening?
Ballie vanaf volgende week:quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:58 schreef bitterbal het volgende:
Tafeltje voor 40 voor heel Foquevillequote:Op donderdag 10 februari 2022 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh kun je een tafeltje voor twee opschrijven onder de naam datismijnmening?
Ja tot 2200 vinden wij allemaal wel fijnquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ballie vanaf volgende week: [ afbeelding ]
Moet je dan om 1 uur door de tunnel?quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tot 2200 vinden wij allemaal wel fijn
"ik realiseerde me niet dat dickpics sturen grensoverschrijdend gedrag is, ik heb er spijt van dat het uitgekomen is"quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:01 schreef bitterbal het volgende:
ze vallen allemaal bij bosjes om. Hebben ze geen verstand ofzo die mensen
nu.nl Meerdere vrouwen hebben melding gemaakt van zijn seksueel ongewenste gedrag, meldt Mediahuis Nederland.
De 49-jarige misdaadverslaggever zegt in een verklaring te realiseren dat hij grenzen heeft overschreden en biedt zijn excuses aan. “Ik zal de komende tijd onder professionele begeleiding aan mezelf werken.”
Van Wely is voorlopig ook niet te zien in RTL Boulevard en EditieNL, waar hij regelmatig aanschuift.
De schorsing volgt op de onthullingen over seksueel grensoverschrijdend gedrag op de set van The Voice en wangedrag van voormalig Ajax-directeur Marc Overmars.
ja ga nu weer met de scooter maar anders zou ik idd door die tunnel moeten danquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je dan om 1 uur door de tunnel?
Da’s wel creepyquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga nu weer met de scooter maar anders zou ik idd door die tunnel moeten dan
ja geloof er niks van dat ze zich dat niet realiseerdenquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"ik realiseerde me niet dat dickpics sturen grensoverschrijdend gedrag is, ik heb er spijt van dat het uitgekomen is"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |