SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Dodelijkste gifcombinatiequote:Op donderdag 10 februari 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
en we krijgen weeeeeeeeeeer Nawel en Leroy
laat nawee er maar van overtuigd zijn, ik wil die rotkop wel zien als het niet zo isquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:35 schreef freaky40 het volgende:
Ze denken allemaal in het dogma Belg/Nederland verhaal voor zaterdag. Vera begon er net ook al over.
vooral naweequote:Op donderdag 10 februari 2022 21:38 schreef Thorelf het volgende:
groen is met de tweedeling begonnen..en afzonderen ook
nawel is precious van BBquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:40 schreef Angel79 het volgende:
waarom duwt bb me nawel steeds zo door mijn strot? Blijf van stream aan t wisselen
Nous wordt gedumptquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:40 schreef danilel het volgende:
nouchine vraagt iets aan nawee over nominaties maar nawee wil er niet over praten "anders gaat het de hele tijd daar over"
![]()
En ergens ook wel terecht natuurlijk, want onze Nouch vreet ook van twee walletjes en is nu doorzienquote:
Je zoekt toch je eigen vrienden. De mensen waar je het best mee overeen komt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:40 schreef freaky40 het volgende:
Het heeft niet echt geholpen om de kamers te husselen met die scheidingsweek met die muur en van de week dat er een deel in de gameroom moest overnachten. Het blijven 2 hardnekkige kampen. Iedereen schiet gelijk weer terug naar wat was. Tekenend.
ja ze krijgt zeker een voorkeursbehandeling,maar ben wel benieuwd wie het voor het zeggen heeft bij bbquote:
BB denkt dat veel marokanen niet meer kijken als zij eruit gaat..quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja ze krijgt zeker een voorkeursbehandeling,maar ben wel benieuwd wie het voor het zeggen heeft bij bb
quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:38 schreef suzi1 het volgende:
grace tegen haar zoon, als je dat doet breek ik al je tanden in je benen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |