dikke vrienden. check s2quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:54 schreef Silves het volgende:
Hebben de groene Eindelijk Nous de waarheid gezegd, of hebben ze weer achterbaks gelogen en net doen alsof er niks aan de hand is??...
quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Ik ga eten maken, ik heb honger.
Leroy: Ik heb net alles schoon gemaakt.
Nawel: Maar ik heb nog honger.
Julio: Er zijn nog spruiten en er is brood.
Nawel: Ja maar ik ben zo lui.
nog net niet Nous gecommandeerd om dit voor haar te gaan halen..zoals ze dit wel vaker doet..quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Ik ga eten maken, ik heb honger.
Leroy: Ik heb net alles schoon gemaakt.
Nawel: Maar ik heb nog zo honger.
Julio: Er zijn nog spruiten en er is brood.
Nawel: Ja maar ik ben zo lui.
Denk morgen in de uitzending?quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:53 schreef MMXMMX het volgende:
Er komen fast en zeker nog wel filmpjes van de nominatie neem ik aan.
Grace is werkzoekend (staat op tv achter haar naam)quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:42 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Grace heeft zeker 3 maanden vrij gekregen van haar baas ?
Jemig, dat is gewoon om Salar die ervan schrikt dat er zoveel over Kitty is gezegd te behoeden om alles te lezen. En Grace dan die alles van bb brazilie heeft gezien was is zij dan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:44 schreef C.A.I het volgende:
Ware aard van grace en tobias we leren ze steeds beter kennen en dit is niet in hun voordeel
Nawel en Leroy.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:48 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf gemasseerd ?
Sinds wanneer mag Peter julio dan? Die 2 mogen elkaar toch niet. En op nawel heeft hij meerdere keren gestemd en hij praat vaak over nouchine
denk ook dat komt omdat hij mensen uit probeerd te horen en zelf niet aangeeft wat hij doet...dat de stem ophem is om hem dat te laten zien... maar ja wat de echte rede is zullen we nooit weten..quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:53 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Nou ik heb meer het idee dat Peter weet dat mensen in de gouden kamer op hem hebben gestemd en hij daarom bij nawel enzo zat. Want normaal zit hij daar echt nooit. En nawel zei dat Leroy en julio en zijzelf niet op hem hebben gestemd en schrok hij van. Hij weet dat z’n vrienden in de gouden kamer een mes in z’n rug hebben gestoken. ( kristoff)
Dit zei kristof en Vera dat we wel kijkers zijn, die 2 deden wel die lage uitspraken..kijk maar eens terug, zie je meteen dat Tobi 2 maskers op heeft..quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig, dat is gewoon om Salar die ervan schrikt dat er zoveel over Kitty is gezegd te behoeden om alles te lezen. En Grace dan die alles van bb brazilie heeft gezien was is zij dan.
Maak me er niet zo druk om.....als wij er niet waren was BB al lang afgelopen. Want we volgen het ook niet op tv al die rls-en
klopt maar ze weten ttoch wel waar ze aan begonnen zijn..quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:00 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit zei kristof en Vera dat we wel kijkers zijn, die 2 deden wel die lage uitspraken..kijk maar eens terug, zie je meteen dat Tobi 2 maskers op heeft..
Klopt wat je zegt maar het doet mij niet zoveel. Zal nu niet stoppen of iemand daarvoor afrekenen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:00 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit zei kristof en Vera dat we wel kijkers zijn, die 2 deden wel die lage uitspraken..kijk maar eens terug, zie je meteen dat Tobi 2 maskers op heeft..
dacht werkelijk dat hij teamcoach was bij vodafoon..telefononie klantenservicequote:Op donderdag 10 februari 2022 23:03 schreef freaky40 het volgende:
Die Julio laat nooit zichzelf zien daar. Hij praat in soort vakjargon telkens en loopt de communicatietrainer uit te hangen voortdurend. Hij is echt 'de mol' daar.
ja hij is iets te veel bezig met analyseren van mensen volgens mij is hij de mol daar en opvulling ...quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:03 schreef freaky40 het volgende:
Die Julio laat nooit zichzelf zien daar. Hij zit voortdurend in een soort beroepsdeformatie te lullen telkens en loopt de communicatietrainer uit te hangen voortdurend. Hij is echt 'de mol' daar.
Dat.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:06 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ja hij is iets te veel bezig met analyseren van mensen volgens mij is hij de mol daar en opvulling ...
zit hij daar alleen om de mensen te sturen en te begeleiden .
Zie hem nog wel als radiopresentator , want hij heeft wel een prettige stem als hij niet zo zevert.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:05 schreef Silves het volgende:
[..]
dacht werkelijk dat hij teamcoach was bij vodafoon..telefononie klantenservice
Zo waar..en daar is Tobi een voorbeeld van..quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:04 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
klopt maar ze weten ttoch wel waar ze aan begonnen zijn..
ze weten heel veel over oud bewoners dus weten echt wel wat er speelt..
maar als je niet helemaal jezelf bent dan maak je soms rare uitspraken ...
des te langer ze erin zitten des te meer hun echt karakter naar boven komt als ze iemand anders dan zichzelf spelen vkomt dat vanzelf wel naar boven
Dacht dat hij ook iets bij de radio deed. Dat las ik hier op de eerste dag dat hij binnen kwam.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zie hem nog wel als radiopresentator , want hij heeft wel een prettige stem als hij niet zo zevert.
Ja, en hij kan goed vertellen. Kan Nawee nog wat van lerenquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zie hem nog wel als radiopresentator , want hij heeft wel een prettige stem als hij niet zo zevert.
Hoef niet, maar jammer dat ze zoiets niet uitzenden..quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt maar het doet mij niet zoveel. Zal nu niet stoppen of iemand daarvoor afrekenen.
klopt wat tobi en grace zeiden daarnet over de kijkers was niet echt juist en volgens mij hadden ze dat ook door nadat de andere daarop reageerde ..quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Zo waar..en daar is Tobi een voorbeeld van..
Zelfs dat is hij geweest zei hij gisteren..quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja hij zei dat van de week op de streams, en toen gaf hij ook een voorbeeld van zijn presentatiestijlquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat hij ook iets bij de radio deed. Dat las ik hier op de eerste dag dat hij binnen kwam.
grace kan ook leuk vertellen alleen is af en toe wel wat lang ....quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:08 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, en hij kan goed vertellen. Kan Nawee nog wat van leren
Eerlijk gezegd ik weet niet eens wie??quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:10 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
grace kan ook leuk vertellen alleen is af en toe wel wat lang ....
de meeste zitten daar alleen om bekend te worden en na bb te verdienen.. al weten ze dat dat maar voor heel weinig mensen weggelegd is.
zijn er maar een paar die iets na een rls veell geld zijn gaan verdienen...
Candle light in het zuurquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die 2 doen niet anders dan roddelen, nooit eens een normaal gesprekquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:15 schreef Dutchmannew het volgende:
Leroy is weer over hanna aan het roddelen omdat ze niet doet wat hij wil.
Haalt zelf der kind der bij hoe laag kan je zijn
ja hoop dat salar dan in de buurt is ... en zegt he lullo blijf van me spiegels af LOLquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:18 schreef suzi1 het volgende:
mooi, leroy gaat hanne morgen een spiegel voorhouden
Ja, en begrijpt ook dat als haar handlanger ze niet goed overkomt als hij zo doordraaft zoals vanmiddag toen hij iedereen zowat de gehaktmolen in wilde draaien.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:16 schreef Dutchmannew het volgende:
nawel gaat nu wel in verdediging tegen hem das een plus punt van der omdat hij der kind erbij haalt
Klopt die heeft wel door dat leroy echt niet goed voor der is maar ja ze kan niet anders ..... de andere hebben der door... zit daar alleen voor de tiktok fans,.. en als ik kijk wat dat voor mensen zijn dan ben ik blij dat ik geen tiktok heb wat een nivoquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en begrijpt ook dat als haar handlanger ze niet goed overkomt als hij zo doordraaft zoals vanmiddag toen hij iedereen zowat de gehaktmolen in wilde draaien.
zoals het op facebook staat en twitter dan gaat salar ook niet oud bewoners prijzen salar ook aan en nouc der account op twitter maaakt reclame om op salar als eerste te stemmen en daarna op peter dat zegt ook wel watquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:21 schreef zodeju het volgende:
Hoop echt niet dat Salar gaat. Denk dat er dan niet veel meer aan is. Hij kan zo heerlijk uit de hoek komen.
Salar blijft denk wel hoor, zit gewoon voor spek en spruiten op de bank.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:21 schreef zodeju het volgende:
Hoop echt niet dat Salar gaat. Denk dat er dan niet veel meer aan is. Hij kan zo heerlijk uit de hoek komen.
Ben gek op Bonen en spruitenquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Salar blijft denk wel hoor, zit gewoon voor spek en spruiten op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |