Zet het bier dan maar op tafel.quote:
Hahaha yep!quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zet het bier dan maar op tafel.
Buisjes in mijn oren (zat vocht achter trommelvlies)quote:
Da's freut mich sehrquote:
Ik alleen die ene keer en dat vind ik wel voldoende.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Buisjes in mijn oren (zat vocht achter trommelvlies)
Kruisbanden + pees tussen knieschijf en scheenbeen gescheurd (valpartij tijdens fietsen)
Met mijn hand door een stuk glas in een deur geramd (pees en zenuw beschadigd)
Flaporen laten 'wegwerken'
Onderarm laten dichtnaaien na een kart ongeluk wat een operatie werd omdat er spierweefsel beschadigd was
En nog een keer buisjes in mijn oren vanwege vocht achter trommelvlies.
En daarvan was 1 keer daadwerkelijk plastische chirurgie en zijn er in totaal 3 operaties uitgevoerd door een plastisch chirurg
Heb jij eigenlijk nog ergotherapie gekregen na je 'ongeluk' ?quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik alleen die ene keer en dat vind ik wel voldoende.
Wel physiotherapie 2x in de week, ik kon in principe alles al vrij snel weer.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nog ergotherapie gekregen na je 'ongeluk' ?
Hey kerel.quote:
Ah oké. Beter wel!quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel physiotherapie 2x in de week, ik kon in principe alles al vrij snel weer.
Als je pees door is dan heb je dat ook wel nodig. Ik had physio nodig om weer de juiste beweging uit te voeren en kracht op te bouwen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké. Beter wel!
Toen ik met mijn hand door een ruit ben gegaan heb ik 6 weken in het gips/spalk gezeten en daarna nog dikke 2 maanden therapie gehad om de fijne motoriek terug mijn wijsvinger in te krijgen (daar was de pees kapot gegaan). Dat was een hel toen
heb je geen verzekerd betalen gedaan dan?quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:35 schreef Schakeltopia het volgende:
fingers crossed dat alles goed gaat. beetje vertrouwen in de mens
Ik koop wel eens wat modelbouw op mp. Dat gaat gelukkig altijd wel goed. Oplichters worden ook vaak vermeld ik de fb groepen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
heb wat gekocht op marktplaats en dat is echt gek he, op het moment dat je betaalt heb begint de stress of je niet opgelicht word
Ik hoop dat het goed gaat.quote:
tuurlijk gaat allemaal goed komen, ik heb vertrouwen. en anders sta ik binnenkort bij iemand voor de deurquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed gaat.
Met een hooivork en een brandende fakkel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tuurlijk gaat allemaal goed komen, ik heb vertrouwen. en anders sta ik binnenkort bij iemand voor de deur![]()
jij snapt hetquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een hooivork en een brandende fakkel.
Rozella.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
EVERYBODY IS FREEEE FEEEL GOOOD
Dat wordt dan nog aardig door wiebelen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar heb jij niet zoveel moeite mee.quote:
Je wordt met de dag verstandiger.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ik doe het wel even rustig aan
Iedereen kan van schrik niet posten, helemaal van slag.quote:
ja dat is niet de bedoeling!quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iedereen kan van schrik niet posten, helemaal van slag.
O ja, dat zou natuurlijk kunnen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zal is kijken of ze in het tuinhuis zitten
quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Buisjes in mijn oren (zat vocht achter trommelvlies)
Kruisbanden + pees tussen knieschijf en scheenbeen gescheurd (valpartij tijdens fietsen)
Met mijn hand door een stuk glas in een deur geramd (pees en zenuw beschadigd)
Flaporen laten 'wegwerken'
Onderarm laten dichtnaaien na een kart ongeluk wat een operatie werd omdat er spierweefsel beschadigd was
En nog een keer buisjes in mijn oren vanwege vocht achter trommelvlies.
En daarvan was 1 keer daadwerkelijk plastische chirurgie en zijn er in totaal 3 operaties uitgevoerd door een plastisch chirurg
En wat heb jij allemaal gehad?quote:
Ben nog nooit in ziekenhuis beland. Wel vaak genoeg gepleurd op straat door onoplettendheid, maar daar nkks ernstigs aan overgehouden gelukkig.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En wat heb jij allemaal gehad?
helaas daar zaten ze ook nietquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
O ja, dat zou natuurlijk kunnen.
Houden zo.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben nog nooit in ziekenhuis beland. Wel vaak genoeg gepleurd op straat door onoplettendheid, maar daar nkks ernstigs aan overgehouden gelukkig.
nice! ik ook niet gelukkig.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben nog nooit in ziekenhuis beland. Wel vaak genoeg gepleurd op straat door onoplettendheid, maar daar nkks ernstigs aan overgehouden gelukkig.
Ik had wel een hele leuke verpleegster.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nice! ik ook niet gelukkig.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had wel een hele leuke verpleegster.
Het is ook niet echt aan te raden ook al heb je een hele leuke verpleegster.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]daarvoor zou ik toch liever niet in de kreukels liggen
Dat dekt de verzekering niet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Kan je beter iemand inhuren om een rollenspelletje te doen
Da's waarquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat dekt de verzekering niet.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:13 schreef Schakeltopia het volgende:
put your hands up in the airrrr
Ik heb vandaag helemaal geen tijd gehad om te kijkenskiën.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Hee! nog een medaille gepakt vandaag?
Ik zie jou echt zo voor me als je die streams bekijkquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ze zitten echt leuk plaatjes te draaien nu
quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag helemaal geen tijd gehad om te kijkenskiën.
soms moet je even uit de plaat gaan ja toch niet danquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie jou echt zo voor me als je die streams bekijk
[ afbeelding ]
quote:
Dat vindt Mario volgens mij leuk om te doen, ging opeens dat steeds posten op dtsquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat vindt Mario volgens mij leuk om te doen, ging opeens dat steeds posten op dts
Hier ook.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:51 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker glaasje gemeente pils hier
Hier straks ook hoor. Ik doe het rustig aan met maar eentjequote:Op donderdag 10 februari 2022 22:51 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker glaasje gemeente pils hier
jij kan zeker bijna je nieuwe huisje in, paar weekjes nog?quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier straks ook hoor. Ik doe het rustig aan met maar eentje
quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij kan zeker bijna je nieuwe huisje in, paar weekjes nog?
Heb ik zeker gemist of vergeten.quote:
Ik kwam erachter dat zo'n pizza van de Domino's zomaar 1400 kcal kan zijn. Vandaar dat ik echt misselijk vol zat.quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:58 schreef Schakeltopia het volgende:
goed bekeken ook, beetje klussen, beetje pozza halen aan de overkant
Ja het was een nu of nooitje gezien de huizenmarktquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik zeker gemist of vergeten.
ja word je wel echt viesdik van, niet te vaak doenquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat zo'n pizza van de Domino's zomaar 1400 kcal kan zijn. Vandaar dat ik echt misselijk vol zat.
Is dus gewoon veel meer dan twee Big Macs.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja word je wel echt viesdik van, niet te vaak doen
ja een zakkie cashew noten is ook al 600kcalquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dus gewoon veel meer dan twee Big Macs.
Tof voor je.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja het was een nu of nooitje gezien de huizenmarkt
dan praat je over 100g. Eet je zoveel achterelkaar op?quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja een zakkie cashew noten is ook al 600kcal
ja hoor, 100gr nootjes is zo wegquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan praat je over 100g. Eet je zoveel achterelkaar op?
Ik niet. Maar 600 kcal valt nog steeds mee met de 1400 van domino'squote:Op donderdag 10 februari 2022 23:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja hoor, 100gr nootjes is zo weg
nouja zakkie cashew noten is dus 1200, als je dat dan vergelijkt met een pozzaquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik niet. Maar 600 kcal valt nog steeds mee met de 1400 van domino's
Is ook de bedoeling om dat als tusssendoortje een handje van te eten, niet als maaltijdquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja zakkie cashew noten is dus 1200, als je dat dan vergelijkt met een pozza
Hey kerel.quote:
lekker snekkie tochquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is ook de bedoeling om dat als tusssendoortje een handje van te eten, niet als maaltijd![]()
Weggejaagd? Dat lijkt me extreem sterkquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:18 schreef Schakeltopia het volgende:
heb je vriendin niet meer gezien vanavond. heb d'r weggejaagd met m'n gewiebel denk ik. Sorry
Jij zou het topic ook vol wiebelen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:18 schreef Schakeltopia het volgende:
heb je vriendin niet meer gezien vanavond. heb d'r weggejaagd met m'n gewiebel denk ik. Sorry
ja ik faal wel een beetjequote:Op donderdag 10 februari 2022 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij zou het topic ook vol wiebelen.
Niet in mijn ogen.quote:
Ik ga liever iets anders vol wiebelenquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij zou het topic ook vol wiebelen.
Mij ookquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Weggejaagd? Dat lijkt me extreem sterk
Het zusje van...quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga liever iets anders vol wiebelen
quote:
Het wordt donker en dan kan ze haar kist weer uit.quote:
Heyyyy Schakeltjequote:Op donderdag 10 februari 2022 23:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh hee was je er toch wel
"She sees you while you're sleeping, she knows when you're awake, she knows if you've been bad or good, so be bad for goodness sake"quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het wordt donker en dan kan ze haar kist weer uit.
lolquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het wordt donker en dan kan ze haar kist weer uit.
Da's een mooiequote:Op donderdag 10 februari 2022 23:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
"She sees you while you're sleeping, she knows when you're awake, she knows if you've been bad or good, so be bad for goodness sake"
quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Da's een mooie![]()
en klopt ook wel
Da's bijna een lijfliedjequote:
For me to know and you to find out enzo...quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hoeveel meer bad things ken je nog?
quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
For me to know and you to find out enzo...![]()
Paar dagen en ik kan hear joe.quote:
there's no limitquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:43 schreef Schakeltopia het volgende:
noo noo noo nooooo![]()
[ afbeelding ]
Zodra de zon opkomt.quote:
Vlieg maar door naar zaterdag.quote:
zaterdag komt vanzelfquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vlieg maar door naar zaterdag.
Dan krijg ik een leuk speakertje voor mijn tv.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan krijg ik een leuk speakertje voor mijn tv.
Ik denk dat mijn klok verder komt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Alleen als je met een horloge gooit.
De tijd hoeft niet stuk he!quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn klok verder komt.
Zo'n hekel aan als mijn vrouw voor de TV gaat staan praten.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan krijg ik een leuk speakertje voor mijn tv.
Sst, niet door vertellen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]zo'n dikke soundbar aangeschaft jonge
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:51 schreef B00STER het volgende:
[..]Er is nog zoiets als gordijnen hoor
Vanuit de keuken ook hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan als mijn vrouw voor de TV gaat staan praten.
Ik voelde me schuldig om hoe hard ik daarom moest lachen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vanuit de keuken ook hoor.
Geluid hoeft voor mij niet hard maar het moet wel goed zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben aan het nadenken hoe dik mijn speakers worden in mijn nieuwe huis
Arme buren
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:00 schreef B00STER het volgende:
Foshi, ik was nog vergeten deze foto van jou van gisteravond naar je te sturen, is het goed als ik het hier doe?
[ afbeelding ]
Geen problemen meequote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:00 schreef B00STER het volgende:
Foshi, ik was nog vergeten deze foto van jou van gisteravond naar je te sturen, is het goed als ik het hier doe?
[ afbeelding ]
Ja, maar er zit wel wat boem in de muziek wat ik luister, dus moet goede bass hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geluid hoeft voor mij niet hard maar het moet wel goed zijn.
Zo halloquote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:00 schreef B00STER het volgende:
[ afbeelding ]
Jij mag dat welquote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ja omdat het je pyjama is, wist ik het niet zeker.
Dan kan dat wel met mijn pc, die heeft wel een goede basbox.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar er zit wel wat boem in de muziek wat ik luister, dus moet goede bass hebben
Een subwoofer SBE, subwooferquote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan dat wel met mijn pc, die heeft wel een goede basbox.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
De rest van de foto's stuur ik je wel privé, want anders krijg ik mijn eerste note hier
Het is iig bij mij wat minder belangrijk maar ik denk dat ik ook wel van andere muziek hou.quote:
Soort Underdogquote:
Wat kan er in godsnaam qua muziek belangrijker zijn dan bas? Het enige wat je daadwerkelijk fysiek kunt voelen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is iig bij mij wat minder belangrijk maar ik denk dat ik ook wel van andere muziek hou.
Heb je die film gezien over die DJ die langzaamaan doof wordt? Heel vet !quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat kan er in godsnaam qua muziek belangrijker zijn dan bas? Het enige wat je daadwerkelijk fysiek kunt voelen?
Ehm nee. Ik probeer dat ook met alle macht te voorkomen. Overigens zijn het de hoge tonen waar je doof van wordt, de lage nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je die film gezien over die DJ die langzaamaan doof wordt? Heel vet !![]()
Daarom speel ik ook muziek af via mijn pc.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat kan er in godsnaam qua muziek belangrijker zijn dan bas? Het enige wat je daadwerkelijk fysiek kunt voelen?
Daar gaat de film dan ook over, dat ie nog steeds kan blijven draaien dmv de bassquote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ehm nee. Ik probeer dat ook met alle macht te voorkomen. Overigens zijn het de hoge tonen waar je doof van wordt, de lage niet
Hee ik ook! haha. Ik heb niet eens een cinema set beneden, maar hierboven in mijn 'studio' hoek. That's where the magic happens.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom speel ik ook muziek af via mijn pc.
Het zijn de koptelefoons waar die DJ's doof van worden. Ze staan achter de speakers. En dan met name dat 'aan-1-oor' gedeelte.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Daar gaat de film dan ook over, dat ie nog steeds kan blijven draaien dmv de bass
Bij mij gebeurt dat op een andere plekquote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hee ik ook! haha. Ik heb niet eens een cinema set beneden, maar hierboven in mijn 'studio' hoek. That's where the magic happens.
it's all gone Pete tong?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je die film gezien over die DJ die langzaamaan doof wordt? Heel vet !![]()
dat doof worden?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt dat op een andere plek
Okquote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het zijn de koptelefoons waar die DJ's doof van worden. Ze staan achter de speakers. En dan met name dat 'aan-1-oor' gedeelte.
Oh echt?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In de keuken bij je potten en pannen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:13 schreef FranticDJ het volgende:
* FranticDJ heeft ook een notoir koptelefoon-oor
Ben idd ook een keukenprinsesje jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In de keuken bij je potten en pannen.
¯\_(ツ)_/¯quote:
Yup, helaas ik ook. In bed heb ik non-stop feedback. Tinnitus. Risico van het vak.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:13 schreef FranticDJ het volgende:
* FranticDJ heeft ook een notoir koptelefoon-oor
Ik denk je bijt zijn kop eraf, geef je zo'n antwoordquote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben idd ook een keukenprinsesje ja![]()
Niet goed?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik denk je bijt zijn kop eraf, geef je zo'n antwoord
lekker danquote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯
9 jaar in het nachtleven gewerkt. koptelefoon van het draaien, oortje van de portofoon.. you name it..
daarna nog een parasiet in hetzelfde oor gehad.
Ik heb er ook altijd wel plezier in om een beetje te kokkerellen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben idd ook een keukenprinsesje ja![]()
Ja ik ook, ook dat soort mensen hebben we nodig in de samenleving blijkbaarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja hoor! Je blijft me gewoon verbazen. Ik heb liever dat SBE nog even blijft.
ja precies, dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯
shit happens
zolang ik nog steeds m'n werk kan doen : prima
Ja ik vind het ook wel leuk, maar heb ook mn luie momentenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er ook altijd wel plezier in om een beetje te kokkerellen.
Ik heb je even verbeterd.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ook, ook dat soort badeendjes hebben we nodig in de samenleving blijkbaar
Zonder downs geen ups he. Je moet je ergens positief mee kunnen vergelijken toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ook, ook dat soort mensen hebben we nodig in de samenleving blijkbaar
Zonder downies?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zonder downs geen ups he. Je moet je ergens positief mee kunnen vergelijken toch?
Slaap lekker Suzi.quote:
Meer over een chromosoom teveel?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zou nooit grappen maken over SBE's lengte.
Ik ga veel kanten op. Maar niet diequote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Meer over een chromosoom teveel?
Nee ik ook niet, voel me ook niet zo grappig vanavondquote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ga veel kanten op. Maar niet die
Geeft niet, in die kleding kom je overal mee weg.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, voel me ook niet zo grappig vanavond
You've got a pointquote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Geeft niet, in die kleding kom je overal mee weg.
Pas op heks, ook jij kan te ver gaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Meer over een chromosoom teveel?
Heb geen vergrootglas nodig neequote:
Sowwy!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas op heks, ook jij kan te ver gaan.
Kijk DIT is nou een goed moment om SBE ergens in te verwerken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb geen vergrootglas nodig nee
Hou jij er van om op het randje te leven?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kijk DIT is nou een goed moment om SBE ergens in te verwerken.
Wat ga je doen, in mijn teennagel bijten?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou jij er van om op het randje te leven?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat ga je doen, in mijn teennagel bijten?
Ik prop je in mijn soundbar dan heeft die een extra booster.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat ga je doen, in mijn teennagel bijten?
Zei iemand bar?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik prop je in mijn soundbar dan heeft die een extra booster.
Ik heb een goede whiskey staan.quote:
Ik ben van de bier. Je verwacht het niet haha.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een goede whiskey staan.
Welterusten!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:46 schreef Schakeltopia het volgende:
fijne avond nog allemaal, ik sleur mijzelf naar bedje.
dag daag
Slaap lekker Schakel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:46 schreef Schakeltopia het volgende:
dag daag
Slaap ze !!!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:46 schreef Schakeltopia het volgende:
dag daag
Ik ook maar ik denk dat ik van het weekend wel een glaasje ga nemen. Goede film en voeten op de tafel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben van de bier. Je verwacht het niet haha.
Welke film wordt het?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook maar ik denk dat ik van het weekend wel een glaasje ga nemen. Goede film en voeten op de tafel.
Dat weet ik nog niet maar ik heb genoeg keuze.quote:
Maar, je weet toch pas of het een goede film is als je hem gekeken hebt?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet maar ik heb genoeg keuze.
Alsof ik slechte films in mijn collectie zou hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar, je weet toch pas of het een goede film is als je hem gekeken hebt?
Ja zoiets ander haak je eerder al afquote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar, je weet toch pas of het een goede film is als je hem gekeken hebt?
Nou ja er zijn momenten dat ik jou inschat als eigenaar van de 'Debbie does Dallas' collectie. Dus het is een kwestie van smaak he?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof ik slechte films in mijn collectie zou hebben.
Smaken verschillen ook niet natuurllijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof ik slechte films in mijn collectie zou hebben.
Precies!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets ander haak je eerder al af
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ja er zijn momenten dat ik jou inschat als eigenaar van de 'Debbie does Dallas' collectie. Dus het is een kwestie van smaak he?
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ja er zijn momenten dat ik jou inschat als eigenaar van de 'Debbie does Dallas' collectie. Dus het is een kwestie van smaak he?
Wow. Ik had er geen idee van dat jij nog een Super8 projector had joh. Of heb je deze op Betamax?quote:
Pff toen hadden we nog goede films ipv dat woke gedoe en dat 3d gedoe.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wow. Ik had er geen idee van dat jij nog een Super8 projector had joh. Of heb je deze op Betamax?
Hee ik kom uit dezelfde tijd hoor haha. Ik had daadwerkelijk een Betamax! En mijn vader had een Super8. Als ik het me goed herinner, 8 minuten filmen en laten ontwikkelen voor een vermogen haha.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 00:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pff toen hadden we nog goede films ipv dat woke gedoe en dat 3d gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |