abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 10 februari 2022 @ 21:37:18 #26
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_203605791
quote:
99s.gif Op donderdag 10 februari 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
maar ze zijn er allemaal mee bezig stuk voor stuk
Uiteraard. :)
Ik bedoelde: in hoeverre dat hun leidraad is voor hun gedrag/houding. Ik heb sympathie voor bewoners die 'zichzelf blijven'. Wat niet betekent dat ze geen tactiek zouden mogen hebben. Die heeft iedereen.
Oke, misschien wat vaag, sorry. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 10 februari 2022 @ 21:39:17 #27
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203605821
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 21:37 schreef Gert het volgende:

[..]
Uiteraard. :)
Ik bedoelde: in hoeverre dat hun leidraad is voor hun gedrag/houding. Ik heb sympathie voor bewoners die 'zichzelf blijven'. Wat niet betekent dat ze geen tactiek zouden mogen hebben. Die heeft iedereen.
Oke, misschien wat vaag, sorry. ;)
snap wat je bedoel
Salar is een mooie speler
en persoonlijk vind ik Kristof en Vera ook dichtbij zichzelf blijven
al zie je dus Vera bijna niet terug in de uitzending
en Kristof vooral negatief
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 10 februari 2022 @ 21:51:22 #28
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203605949
Peter had toch voor het begin van het spel toen ze aan de ketting stonden over de grap kunnen vertellen?

Nogal logisch dat de kans groter is dat iemand de pin pakt met het idee van 3 andere pinnen, hoe slappe zk ik Leroy ook vind....
pi_203605961
De ondertiteling was weer hilarisch slecht. Wie durft elke dag zo'n broddelwerk op te leveren ffs. _O-
  donderdag 10 februari 2022 @ 22:24:17 #30
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_203606420
Ben nu aan het kijken, maar die Leroy nam die grap van Peter dankbaar aan als excuus voor zijn gedrag. En dan dat zielige gedoe om weer terug te komen op die steen, papier, schaar en dat legoblokjes lopen.

Wees dan een vent en zeg gewoon dat je vanaf de eerste seconde bedacht had dat je dat ding ging pakken en fuck it verder.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_203606478
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 22:24 schreef livelink het volgende:
maar die Leroy nam die grap van Peter dankbaar aan als excuus voor zijn gedrag.
Dat dus, die 5000 pakken was wel echt een kutstreek maar dankzij Peter is hij er redelijk goed mee weg gekomen.

Ze hadden gewoon team overleg moeten doen in de gameroom, ga je de pin pakken zeg het dan eerlijk dan zetten we je op 9/10. Dan had Leroy kunnen zeggen ja ik ga hem pakken maar dan wel icm 10k voor de groep. Hoe het nu is gegaan is oprecht een achterbakse klotestreek.

Overigens was Peter ook niet handig bezig met zijn "prank", hij had het wel kunnen doen maar dan korter volhouden en/of iedereen tegelijk de waarheid vertellen dan was het niet zo finaal fout gelopen. Maar daar geloof ik zijn domme onschuld wel in, en ik vind niet dat hij daarom naar huis zou moeten.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 10 februari 2022 @ 22:29:54 #32
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203606498
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 22:24 schreef livelink het volgende:
Ben nu aan het kijken, maar die Leroy nam die grap van Peter dankbaar aan als excuus voor zijn gedrag. En dan dat zielige gedoe om weer terug te komen op die steen, papier, schaar en dat legoblokjes lopen.

Wees dan een vent en zeg gewoon dat je vanaf de eerste seconde bedacht had dat je dat ding ging pakken en fuck it verder.
Dit is ook absoluut waar, iedereen wist de leroy de pin zou pakken... ook als er geen grap over de 3 pinnen was...
pi_203606505
Waarom zit Peter niet in z’n eigen kamer ?
pi_203606523
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 22:30 schreef Sofia35 het volgende:
Waarom zit Peter niet in z’n eigen kamer ?
Je zit in het tv-topic... ;)
  donderdag 10 februari 2022 @ 22:31:25 #35
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_203606527
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 22:28 schreef DX11 het volgende:

[..]
Dat dus, die 5000 pakken was wel echt een kutstreek maar dankzij Peter is hij er redelijk goed mee weg gekomen.

Ze hadden gewoon team overleg moeten doen in de gameroom, ga je de pin pakken zeg het dan eerlijk dan zetten we je op 9/10. Dan had Leroy kunnen zeggen ja ik ga hem pakken maar dan wel icm 10k voor de groep. Hoe het nu is gegaan is oprecht een achterbakse klotestreek.
Je zag het wel van mijlenver aankomen dat hij dit ging doen. En hij wilde als derde al, hè. Hij liet Peter en Tobias nog voorgaan. Maar eerlijk gezegd hou ik niet van dit soort spelletjes. Laat het maar natuurlijk gebeuren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 10 februari 2022 @ 22:59:23 #36
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_203606945
quote:
88s.gif Op donderdag 10 februari 2022 21:08 schreef just me het volgende:

[..]
Klopt, genoeg mensen die de live streams niet volgen
Ook als je de live streams niet volgt, heb je zaken nog wel door (denk ik). Hoewel het anti-Dimitri-sentiment onder de kijkers me wel echt verbaasd had. Niet dat ik hem leuk vond, maar toch altijd 1000 x beter dan Nawel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 10 februari 2022 @ 23:42:00 #37
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203607301
Het begint wel echt een smerig hok te worden in BB. :r De een zit te gluren en zichzelf te betasten, de ander gaat nog verder. :r Gekke mensjes.
pi_203607625
Peter speelt vanaf het begin al de lieve zachtaardige allemansvriend maar hij is ook gewoon een rat.

Meeste kans op de overwinning zijn in mijn ogen;
Tobias en Grace
pi_203607695
quote:
88s.gif Op donderdag 10 februari 2022 21:23 schreef just me het volgende:

[..]
daarom zitten ze daar toch ook :D

maar, ik kan het mis hebben, Vera is er minder openlijk mee bezig
Die heeft t verstand er dan ook niet voor :P
  vrijdag 11 februari 2022 @ 08:51:45 #40
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_203608746
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 23:42 schreef Draak31 het volgende:
Het begint wel echt een smerig hok te worden in BB. :r De een zit te gluren en zichzelf te betasten, de ander gaat nog verder. :r Gekke mensjes.
Vind het nog een saai seizoen (wederom)
pi_203611466
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 21:52 schreef Tourniquet het volgende:
De ondertiteling was weer hilarisch slecht. Wie durft elke dag zo'n broddelwerk op te leveren ffs. _O-
marteling werd machtswellusteling ... die vond ik wel knap
pi_203611852
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 22:28 schreef DX11 het volgende:

[..]
Dat dus, die 5000 pakken was wel echt een kutstreek maar dankzij Peter is hij er redelijk goed mee weg gekomen.
Dit ben ik met je eens, Leroy wilde de pin, waarbij de prank van Peter gewoon een mooi excuus was.

quote:
Ze hadden gewoon team overleg moeten doen in de gameroom, ga je de pin pakken zeg het dan eerlijk dan zetten we je op 9/10. Dan had Leroy kunnen zeggen ja ik ga hem pakken maar dan wel icm 10k voor de groep. Hoe het nu is gegaan is oprecht een achterbakse klotestreek.
De grap was dus dat ze er niet uitkwamen. Het is natuurlijk ook een lastige keus, Leroy voelt dat hij in de gevarenzone zit, maar dat telt natuurlijk ook voor een Julio. Als iemand de pin zou krijgen, zou iemand anders hem niet krijgen, wat natuurlijk ook teleurstellend is. Ze hadden kunnen stemmen, maar sommige spelers waren al weggelopen, in 'the heat of the moment' lukte het dus niet om tot een oplossing te komen.

Overigens speelt iedereen het spel. Als je de pin pakt wordt je uitgekotst door de groep en weet je dat je kans om genomineerd te worden aanzienlijk toeneemt. De pin niet pakken is natuurlijk ook gewoon een strategische keus.

En Leroy zal zijn sigaar uit eigen doos ook wel krijgen. Hij heeft nu een week immuniteit, maar daarna zal hij vrijwel zeker genomineerd worden.
pi_203613100
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
marteling werd machtswellusteling ... die vond ik wel knap
Dat was wel de mooiste ja. :') _O-

Heb BB / Waardeloze ondertiteling even bijgewerkt met wat voorbeelden van gisteren.
pi_203617460
Leroy heeft met het kiezen voor de pin wel definitief zijn eigen glazen ingegooid bij veel huisgenoten, voor zover dat nog niet was gebeurd _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203617495
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 00:49 schreef Fugazi_ het volgende:
Peter speelt vanaf het begin al de lieve zachtaardige allemansvriend maar hij is ook gewoon een rat.

Meeste kans op de overwinning zijn in mijn ogen;
Tobias en Grace
Peter heeft het wel achter de ellebogen ja.

Ik ga voor Tobias en Grace in de finale, de rest ligt nog wel open denk ik.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203617529
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 22:24 schreef livelink het volgende:
Ben nu aan het kijken, maar die Leroy nam die grap van Peter dankbaar aan als excuus voor zijn gedrag. En dan dat zielige gedoe om weer terug te komen op die steen, papier, schaar en dat legoblokjes lopen.

Wees dan een vent en zeg gewoon dat je vanaf de eerste seconde bedacht had dat je dat ding ging pakken en fuck it verder.
Dit dus _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203617567
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik ga voor Tobias en Grace in de finale, de rest ligt nog wel open denk ik.
Tobias speelt de moraalridder maar ondertussen met Kristof in een complot en Grace proberen te overhalen zogenaamd omdat hij bang is dat anderen een complot hebben. Hij wilde gewoon een reden hebben om Grace over te halen.

Ik vind het wel stoer dat Leroy die pin pakt en zou hem daar niet voor veroordelen. Al die moraalridders "Ik had hem niet gepakt" blabla. Het is een spel en waarom mag je hem niet pakken? Je hebt twee keuzes, waarom is 1 keuze fout? Als jij je niet safe voelt en een bepaald bedrag genoegen mee neemt.

Die Kristof moet altijd het baasje spelen en voor mensen dingen invullen terwijl hij het eerste woord neemt. Altijd iedereen proberen te beïnvloeden. Wat een kneus, zou mij ook al ergeren aan die gast. Volgens hem moet iedereen naar hem luisteren en het spel volgens hem worden gespeeld, je mag schijnbaar niet afwijken. Leroy durft tenminste, ipv die Kristof volgers allemaal.

[ Bericht 11% gewijzigd door KraideN op 11-02-2022 17:20:11 ]
  vrijdag 11 februari 2022 @ 17:15:37 #48
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203617579
Ik kreeg wel het idee dat Leroy heeeeel dankbaar gebruik maakte van de 'prank' van Peter en sowieso die pin al wilde pakken. Daarna lekker boos worden op Peter om de aandacht van zijn eigen gedrag af te halen.

Maar hij heeft oorlogswonden van de blokjes lego hoor!
pi_203617608
Leroy be like (100 keer per dag):
pi_203617664
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 17:13 schreef KraideN het volgende:

[..]
Tobias speelt de moraalridder maar ondertussen met Kristof in een complot en Grace proberen te overhalen zogenaamd omdat hij bang is dat anderen een complot hebben. Hij wilde gewoon een reden hebben om Grace over te halen.

Ik vind het wel stoer dat Leroy die pin pakt en zou hem daar niet voor veroordelen. Al die moraalridders "Ik had hem niet gepakt" blabla. Het is een spel en waarom mag je hem niet pakken? Je hebt twee keuzes, waarom is 1 keuze fout? Als jij je niet safe voelt en een bepaald bedrag genoegen mee neemt.

Die moet altijd het baasje spelen en voor mensen dingen invullen terwijl hij het eerste woord neemt. Altijd iedereen proberen te beïnvloeden. Wat een kneus, zou mij ook al ergeren aan die gast. Volgens hem moet iedereen naar hem luisteren en het spel volgens hem worden gespeeld, je mag schijnbaar niet afwijken. Leroy durft tenminste, ipv die Kristof volgers allemaal.
Tuurlijk mag Leroy 'm pakken, alleen weet je dat je met zo'n actie ook de schijnwerpers op je krijgt gericht, commentaar krijgt en later de rekening krijgt. Daar moet je dan niet over janken en je verschuilen achter de actie van Peter.

Zeker Kristof is inderdaad vrij dominant qua tone of voice. Het is wat dat betreft een echte leraar, maar ik denk dat hij dat zelf niet eens doorheeft hoe hij op anderen overkomt. Ik zou dat toontje ook niet 24/7 trekken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')