En jij chuuf? Ben je ziekjes, heb je ongemakken of covid? Iets waarmee we jou kunnen overladen met beterschapswensen en of steunbetuigingen?quote:
Aaawhquote:
Ik heb dus het wiel opnieuw uitgevonden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:00 schreef Domnivoor het volgende:
Er is eerder zo’n topic geweest.
Even zoeken…
40+ / Wens *hier* een willekeurige 40+ user sterkte
Maar het maakt niet uit. Deze is beter
Iemand moet het doenquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb dus het wiel opnieuw uitgevonden.
Heb geen ongemakken gelukkig *klopt dat ff van zich af*:quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aaawh![]()
En jij lieverd? Ben je ziekjes, heb je ongemakken of covid? Iets waarmee we jou kunnen overladen met beterschapswensen en of steunbetuigingen?
Kijk je uit met dat geklop? Straks moet ik je knokkels beterschap wensen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb geen ongemakken gelukkig *klopt dat ff van zich af*:
Zal ik doen, anders blijf je kusjes gevenquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk je uit met dat geklop? Straks moet ik je knokkels beterschap wensen.
Graag gedaanquote:Op zondag 13 februari 2022 10:09 schreef SolidasRock het volgende:
Inmiddels is mijn elleboog genezen. Al die hartverwarmende reacties hier hebben geholpen.
quote:Op maandag 14 februari 2022 19:37 schreef engine het volgende:
Hier positief helaas. Gelukkig weinig last van tot nu toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |