SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Kado van BB omdat ze hell week hebben overleeftquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:49 schreef Sofia35 het volgende:
Ik probeer het nog een keer.
Heeft iemand een idee hoe ze aan drank komen?
gekregen voor afgelopen hell week met een indische rijst tafelquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:49 schreef Sofia35 het volgende:
Ik probeer het nog een keer.
Heeft iemand een idee hoe ze aan drank komen?
Oh bedanktquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:50 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Kado van BB omdat ze hell week hebben overleeft
Ok dank jequote:Op donderdag 10 februari 2022 19:50 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
gekregen voor afgelopen hell week met een indische rijst tafel
Nawel is de definitie van hypocrietquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
De hypocrisie ... Nawel voert ook echt geen ene flikker uit
Het hele filmpje is best wel leuk....ook Leroy komt aan bod.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:54 schreef zodeju het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 10 februari 2022 19:44 schreef Daana316 het volgende:
Vera, dit is voor jou, zie 13.04 min.
werd dat nou net gezegd door BBquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
En ze weten nog niet of ze hun spelletjes terug krijgen.
geef hem eens ongelijkquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:57 schreef Sofia35 het volgende:
Het lijkt soms alsof Tobias niet meer dan vriendschap wil
Kristof had dat te horen gekregen in de dagboekkamer. Hij zei het toen ie eruit kwam.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
werd dat nou net gezegd door BB
Volgens mij heeft hij dat ook al meermaals gezegd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:57 schreef Sofia35 het volgende:
nope, ze komt bij mij regelmatig ordinair overquote:
Moet je het wel goed vertellen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft steun aan Hanna, en doorziet een beetje Nawel. Ook heeft ze een gesprek gehad met Tobi. En vanacht bij Grace geslapen.
Vooral na het verkleedfestijn voor het eten.
Nawel staat in de gang naast Nouchine die haar schoenen uit doet.
Het enige wat Nawel zegt is je voeten stinken. en loopt weg. Waarop Nouc zegt oh sorry
In de douche zegt Nouchine Nawel ik ga mijn voeten wassen. Waarop Nawel zegt Moet jij weten het zijn jouw voeten.
En daarnaast is ze bijna 10 jaar ouder én heeft ze een kind. Niet het meest ideale scenario voor veel mannen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:58 schreef just me het volgende:
[..]
nope, ze komt bij mij regelmatig ordinair over
Ja ze slooft zich ook heel erg uit voor tobi. Begint akward te worden. Ik las dat ze gisteravond tegen de dames vertelde dat ze wel wil dus als het aan haar ligt dan is het groen lichtquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:58 schreef just me het volgende:
[..]
nope, ze komt bij mij regelmatig ordinair over
Maar volgens mij is Tobi wel iemand die daar geen punt van maaktquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En daarnaast is ze bijna 10 jaar ouder én heeft ze een kind. Niet het meest ideale scenario voor veel mannen.
Dat het een vrouw was zag ik direct alquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:00 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus Mario hier had gelijk, dat hij een zoektocht naar de clown ging doen. Die komt terug volgens Dimitri en het is een vrouw… hellup Kitty toch niet of Eveline? Brrr twee vreselijke nare wijven…
En Leroy, Nawel en Julio waren net zeker aan het overleggen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:01 schreef Rhosyn het volgende:
Vera en Kristof roddelen in de sauna.
En toen zei die dat en die zei zus en toen kwam zij en die zei weer zo zus zo blablabla
Ouder zijn en 'n kind hebben hoeft geen probleem te zijn maar wel haar gedrag.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:00 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Maar volgens mij is Tobi wel iemand die daar geen punt van maakt
omdat Dimi het zegt zal het zo zijn??quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:00 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus Mario hier had gelijk, dat hij een zoektocht naar de clown ging doen. Die komt terug volgens Dimitri en het is een vrouw… hellup Kitty toch niet of Eveline? Brrr twee vreselijke nare wijven…
Ik vermoed dat je je daarin vergist. Hij heeft het al een paar keer over een gezinnetje gehad. Dat kán natuurlijk wel met een vrouw die al een kind heeft, maar gaat een stuk ongecompliceerder met een leuke meid van 25.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:00 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Maar volgens mij is Tobi wel iemand die daar geen punt van maakt
Een kind van 20 jaar, die hoeft ie geen schone luier meer te gevenquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En daarnaast is ze bijna 10 jaar ouder én heeft ze een kind. Niet het meest ideale scenario voor veel mannen.
Geen idee. Niet op stream. Op de ander waren Grace en Tobias.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Leroy, Nawel en Julio waren net zeker aan het overleggen?
Nee, maar het is wel een complicerende factor. Is niet hetzelfde als samen je eerste kindje krijgen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een kind van 20 jaar, die hoeft ie geen schone luier meer te geven
Dimitri zei het net of hij het al wist…quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat Dimi het zegt zal het zo zijn??
vreemde beredenatie...
Overleggen die Leroy zei volgende keer gaan we op K en V en toen met zijn vuisten in elkaar slaan. Vera vraagt op wie kristof heeft gestemd. Hij zegt alleen dat hij op Nawel heeft gestemd en de twee zegt hij de volgende keer. Vera kon het niet over haar hart krijgen om op Julio te stemmen. Ze heeft nu wel een beetje spijt dat ze niet op julio heeft gestemd omdat ze er nu achter is gekomen dat hij veel met groen samen doet. Ik begreep dat ze het via hanne had gehoord.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Leroy, Nawel en Julio waren net zeker aan het overleggen?
Veertje doet het goed de laatste dagenquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:03 schreef Silves het volgende:
Vera ziet het licht!!!! hij waait met iedereen mee..he he
ai heb ik hem net uit gezetquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het hele filmpje is best wel leuk....ook Leroy komt aan bod.
Een leuke vrouw van 25 zou wel makkelijk voor hem zijn. We gaan het zien, spannend nog hoe dit zich gaat evoluerenquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je je daarin vergist. Hij heeft het al een paar keer over een gezinnetje gehad. Dat kán natuurlijk wel met een vrouw die al een kind heeft, maar gaat een stuk ongecompliceerder met een leuke meid van 25.
Tobias zal er geen "punt van maken" door te zeggen dat hij dat niet ziet zitten om die reden, daar is hij te netjes voor. Maar ik denk niet dat hij zit te wachten op iemand als Grace, in elk geval niet voor een serieuze relatie.
Daar begonnen ze al mee zowat.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
ai heb ik hem net uit gezet
leroy verhaaltje niet gehoord
Denk het niet eigenlijk .. tenzij Leroy besluit om weer iets doms te doen en door Braziliaanse ninja's uit het huis gehaald moet worden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:04 schreef Benny het volgende:
Krijgen we vanavond dan eindelijk drama?
hij voelt zich helemaal het mannetjequote:Op donderdag 10 februari 2022 19:53 schreef Hendrik83 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bracht je laatst in de problemen.
En toch is hij een beetje jaloers.....maar dat kan ook bij vriendschap zijn als je denkt dat je belangrijk bent voor elkaar.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:57 schreef Sofia35 het volgende:
die dingen vermenigvuldigen zichquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:05 schreef odie22 het volgende:
@:suzi1 hellweek is over![]()
![]()
![]()
je mag die enge UI weer weg doen
ze moest eens wetenquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Poe poe ... wat roddelen ze weer... : 'Nawel is een leuke meid'
wij danken u!quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:05 schreef odie22 het volgende:
@:suzi1 hellweek is over![]()
![]()
![]()
je mag die enge UI weer weg doen
Vooral Leroy is niet normaal meer bezig. Die heeft zichzelf in de hand heb ik het idee.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moest eens weten
hoe Nawel over haar praat
Idd die Julio is me d’r een hoor… onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:03 schreef Silves het volgende:
Vera ziet het licht!!!! hij waait met iedereen mee..he he
oeh das best leukquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik voorzie een after-bb-party bij een lokale Chinees
heeft hij zichzelf weer in zijn hand ?quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vooral Leroy is niet normaal meer bezig. Die heeft zichzelf in de hand heb ik het idee.
🤣🙊quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
heeft hij zichzelf weer in zijn hand ?
Sorry niet meer in de handquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
heeft hij zichzelf weer in zijn hand ?
Neeeeeee niet Salar! Het oog wil ook wat tijdens het kijken…quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:08 schreef Silves het volgende:
De andere stream hebben hett over 1 belg eruit, dan een nederlander...oooh Salar jij bent aan de beurt...zou het toeval zijn? er zaten en zitten toch een overdosis aan belgen in BB...dus gewoon nog een belg eruit, anders valt het wel heel erg op.
Daar hebben we Vera voorquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:09 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Neeeeeee niet Salar! Het oog wil ook wat tijdens het kijken…
quote:
ja heel flauwquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:11 schreef just me het volgende:
[..]was een beetje erg flauw van mij
ja ik zie hetquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
die dingen vermenigvuldigen zich![]()
Yep... soms denk ik zelfs dat dat ook irl best een leuk koppel kan zijn...quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep... soms denk ik zelfs dat dat ook irl best een leuk koppel kan zijn...
leukerquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep... soms denk ik zelfs dat dat ook irl best een leuk koppel kan zijn...
Tinderen of DMs beantwoorden. Wat dan?quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:11 schreef Rhosyn het volgende:
Om dan over te gaan op: wat zal Dimitri aan het doen zijn.
Er is tussen Tobias en Vera iets van chemie. Ze willen niet. En verzetten zich.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:07 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Toch denk ik dat Vera meer Tobias zijn type is! Zij praat ook veel met hem en had gisteren snel door dat hij in de put zat. Tobias, die zei flirterig; jouw lachje.. en keek hij zo verliefd naar haar. Althans dat zag ik hè..🤔
Nou Vera, hij zat bij 2 dames van vorig BB en vertelde dat hij je een leuk kadootje had gestuurd voor valentijn. Bereid je maar voor op de kaart die je krijgt. Hij liet hem heel snel zien.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:11 schreef Rhosyn het volgende:
Vera stond ff buiten om af te koelen. Keek door het raam
Weer in de sauna: Tobias zit niet aan tafel en zal zich nu wel aan het omkleden zijn.
Blabla verder over Tobias. En over Grace. En over Tobias. Hij houdt van buitenlandse vrouwen en een beetje druk.. ...Super cute.
![]()
Om dan over te gaan op: wat zal Dimitri aan het doen zijn.
Kristof begon over Tobiquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er is tussen Tobias en Vera iets van chemie. Ze willen niet. En verzetten zich.
Maar bij echte chemie heeft dat geen zin.
Ik hoor ze in de sauna praten en Vera weer over Tobias.
Je moet er toch niet aan denken dat dit misschien zaterdag ophoudt.....ik heb nu een big smile en geniet van die geprekken vooral met Salar.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:07 schreef Thorelf het volgende:
dit is een totaal ander soort gesprek (roddel) dan dat nawel met haar onderdanen heeft
Je vraagt dit zeker voor een vriendquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wow wat een mooie bikini heeft Vera, weet iemand waar je die kan kopen
Hij vertelde dat in zijn familie veel verschillende culturen zit en als hij goed nadacht hij eigenlijk ook op andere culturen valt .....quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:07 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Toch denk ik dat Vera meer Tobias zijn type is! Zij praat ook veel met hem en had gisteren snel door dat hij in de put zat. Tobias, die zei flirterig; jouw lachje.. en keek hij zo verliefd naar haar. Althans dat zag ik hè..🤔
ai heb ik hem net uit gezetquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg ja. Maar ik heb dan ook een boontje voor dat kind.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Veertje doet het goed de laatste dagen
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij vertelde dat in zijn familie veel verschillende culturen zit en als hij goed nadacht hij eigenlijk ook op andere culturen valt .....oké, dan houdt het op wat ik dacht…🤣
ja , vriend/vriendin, whats in a namequote:Op donderdag 10 februari 2022 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
Je vraagt dit zeker voor een vriend
Met of zonder inhoud?quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
maar dan toch moet je toch iets van dezelfde normen en waarden hebben ?quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij vertelde dat in zijn familie veel verschillende culturen zit en als hij goed nadacht hij eigenlijk ook op andere culturen valt .....
Voor mij mag Salar daar ook nog bij. Zouden mooie finalisten zijn. En dan eigenlijk geen probleem wie wint.quote:
Grace is net een beetje teveel voor hem.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
maar dan toch moet je toch iets van dezelfde normen en waarden hebben ?
En ik denk dat daar een verschil in zit
Nope. Het is groen goud dit jaar. Wel leuker dan die landenclashquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
er kan prima nog een belg uit
vind dat ook zon onzin
het is dit jaar ook geen nl belgie
teveel van allesquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Grace is net een beetje teveel voor hem.
Goed finalegroepjequote:Op donderdag 10 februari 2022 20:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voor mij mag Salar daar ook nog bij. Zouden mooie finalisten zijn. En dan eigenlijk geen probleem wie wint.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou Leroy zo weer gaan staan als Vera staat te douchen?
Geleend van Grace geloof ik. Staat veel beter dan dat zwarte badpak.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:24 schreef Ireth het volgende:
Och kijk ze zitten met zijn 3en in die badkuip
Durft ie niet meerquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Dan komt Dimi als een superman met zijn vuist vooruit binnen vliegenquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Same .. maar kan volgens de contracten niet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:26 schreef Benny het volgende:
Kristof - Vera - Salar - Tobias - Grace als final 5 zou ik top vinden.
Wie er dan wint, boeit me dan verder niks
Och heden alsjeblieft niet zegquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:26 schreef Benny het volgende:
Het hele filmpje is best wel leuk....ook Leroy komt aan bod.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:54 schreef zodeju het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 10 februari 2022 19:44 schreef Daana316 het volgende:
Vera, dit is voor jou, zie 13.04 min.
dat heet coupe Leroyquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:26 schreef jooba het volgende:
Dat kapsel van Kristof jong wat is dat. Scheer het dan helemaal af he.
Team Salar👊🏽quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:18 schreef Sofia35 het volgende:
Ik begrijp het gevoel dat de bewoners richting Salar hebben totaal
niet ( dat hij onbetrouwbaar zou zijn ) ik vind hem juist een lieve jongen en betrouwbaar. Hij is gewoon eerlijk
Eens.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:26 schreef Benny het volgende:
Peter zegt wat hem op dat moment het beste uitkomt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
Peter spijt??
dat hij teveel met groen is meegegaan??
Heel snel zie je dan de kaart die Dimitri stuurt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:27 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Mooie kaart waar hij zijn hoofd erin heeft verwerkt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel snel zie je dan de kaart die Dimitri stuurt.
maar de gezelligheid is bij goudquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Peter zegt wat hem op dat moment het beste uitkomt.
ik vond dit al gek genoegquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stuur haar een briefje op valentijnsdag, daar hopen ze op
Creatie van Leroy gisteren. Er werd zelfs gesuggereerd over een duits kapsel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:26 schreef jooba het volgende:
Dat kapsel van Kristof jong wat is dat. Scheer het dan helemaal af he.
Idemquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:34 schreef suzi1 het volgende:
ik kijk nu voor t eerst nobiggie. best leuk!
ja schiet niet echt opquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja.. febo laat ook geen badkamer streams meer zien als Leroy daar bij betrokken is. Dan maar 2x dezelfde groep in de woonkamer.
Dit. Hij wilde van Vera af toen bleek dat er niet zoiets als een stelletjesbonus bestond.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:31 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
In het filmpje legt die flapdrol van een Dimitri de schuld weer bij Vera… ze claimde Dimitri teveel en meneer was met het spel bezig. Wat een gelul zeg. Hij vond haar niets meer na de prank, dat Vera als laatste stond. Hij nam echt afstand van haar en nu gooit hij het weer op haar. 😡👎🏻
Je kunnen wel van alles zeggen maar niemand weet hoe het is in BB. Je hoort van bewoners dat je emoties als een rollercoaster gaan. En Vera zei zelf dat gaar BB nu gaat beginnen. Dit zegt mij ook dat ze Dimi best claimde, dit zag ik ook we een beetje. Ze had ook weinig contact met andere.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:31 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
In het filmpje legt die flapdrol van een Dimitri de schuld weer bij Vera… ze claimde Dimitri teveel en meneer was met het spel bezig. Wat een gelul zeg. Hij vond haar niets meer na de prank, dat Vera als laatste stond. Hij nam echt afstand van haar en nu gooit hij het weer op haar. 😡👎🏻
Dacht net andersom tenminste dat had hij tegen Nawel gezegd....die zei dat van groen geen eentje op Peter had gestemd dus het kwam allemaal van goud af zijn stemmen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
Peter spijt??
dat hij teveel met groen is meegegaan??
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:29 schreef r0ydr het volgende:
Hoe komen ze aan alcohol Heineken-water
ohh zit jankerd er nou bij inquote:
Gaat toch om het idee.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:31 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Mooie kaart waar hij zijn hoofd erin heeft verwerkt.
Kan ook gemaakt zijn door liese en naomi he. Die hebben dat er misschien gewoon tussen gezetquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Credits voor Carmen.
allemaal leugensquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht net andersom tenminste dat had hij tegen Nawel gezegd....die zei dat van groen geen eentje op Peter had gestemd dus het kwam allemaal van goud af zijn stemmen.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Valt wel op .. Leroy weg, we krijgen de badkamer weer te zien.
Vera pakt meestal buitendouche, heb die nog nooit in de douche naast het bad zien staan maar kan me vergissen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze staat nu in de douche naast het badquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:39 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Vera pakt meestal buitendouche, heb die nog nooit in de douche naast het bad zien staan maar kan me vergissen natuurlijk.
Ze is echt top. En vindt het leuk dat het vroeg.quote:
Maar hij heeft kleren aanquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:42 schreef Benny het volgende:
Wel streams in de badkamer, nu leroy er is
De moeite waard om terug te kijken? Duurt het langer dan 30 seconden?quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:41 schreef Benny het volgende:
Kijkend naar de tv uitzending is de bom wel aardig ontploft in die gameroom
Halve uitzending zo'n beetje?quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De moeite waard om terug te kijken? Duurt het langer dan 30 seconden?
wat een overdreven gedoe!!!quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:46 schreef Benny het volgende:
[..]
Halve uitzending zo'n beetje?
Het verduidelijkt de boel wel aardig
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:50 schreef Benny het volgende:
Het heeft iets ongemakkelijks om naar iemand die zo in het bad zit te kijken
Precies, ik had heel wat verwachtquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat een overdreven gedoe!!!
Kristof was heel rustig
was daar bloedheetquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:53 schreef rinardo het volgende:
Het was dus niet zo koud in de gameroom
Welk gedoe?quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:55 schreef Koos1958 het volgende:
Vera zei in de badkamer, ik hoop dat de sfeer verbetert met dit gedoe allemaal.
tv of S2?quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:58 schreef Joyce-43 het volgende:
top hoe vera Leroy terecht wijst dat zij niet van Backstabben houd
Hij had een vriendin van 38.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Laat ik dat nu niet vreemd vinden.....quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij had een vriendin van 38.
en der kind is al groot ookquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij had een vriendin van 38.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:56 schreef GayGuy het volgende:
Arme Toob. Hedft nog steeds het gevoel dat hij er niet echt bij hoort
vind het van Peter ook viesquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:03 schreef Ireth het volgende:
Nawel is zo'n liefdevol gevoelsmens hé!(tv)
Ik heb het begin gekeken tot en met de discussie in de gameroom dat Julio boos was en Nawel die vertelde dat het stoom uit haar ogen kwam toen Kristof de groep vertelde hoe ze het gingen doen. Namelijk Tobias als laatste zich bevrijden en hij pakt de pin. Dat Nawel boos werd op Kristoff laten ze dan weer niet zien.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:46 schreef Benny het volgende:
[..]
Halve uitzending zo'n beetje?
Het verduidelijkt de boel wel aardig
quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb het begin gekeken tot en met de discussie in de gameroom dat Julio boos was en Nawel die vertelde dat het stoom uit haar ogen kwam toen Kristof de groep vertelde hoe ze het gingen doen. Namelijk Tobias als laatste zich bevrijden en hij pakt de pin. Dat Nawel boos werd op Kristoff laten ze dan weer niet zien.![]()
Ik heb hem toen uit gezet. Teveel gelul tussendoor en geen chronologische volgorde. Dan raakt mijn geduld op.
Wat een wanordelijk geknip en geplak. Slecht werk.
rustig aan Joycequote:Op donderdag 10 februari 2022 21:05 schreef Joyce-43 het volgende:
uhmm niet te veel kletsen he vanavond. maar ik zwaai naar jullie mijn hoofd begint weer de boel te verpesten
tot morgen![]()
ze hebben het nu wel door hoorquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:09 schreef suzi1 het volgende:
aan peter heeft goud niks. die springt steeds over
als een sprinkhaanquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:09 schreef suzi1 het volgende:
aan peter heeft goud niks. die springt steeds over
Nee.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:07 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
o das mooi. ik mis nog al veel omdat ik nogal eens ga liggen 'slapen'quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben het nu wel door hoor
quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
o das mooi. ik mis nog al veel omdat ik nogal eens ga liggen 'slapen'D
Grace: Ik ben echt benieuwd naar jouw leven.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
maar dan toch moet je toch iets van dezelfde normen en waarden hebben ?
En ik denk dat daar een verschil in zit
Dat kanquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Grace: Ik ben echt benieuwd naar jouw leven.
Tobias: Dat is andersom ook hoor, het lijkt me leuk om jouw familie te ontmoeten.
Tobias zijn beste vriend woont in Brazilië, zie Grace en Tobias wel samen een reis maken.
ja hoofdpijn weerquote:
Dan geef ik me nu op voor BB ,succes met de opvoeding en de rest.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:14 schreef suzi1 het volgende:
ik wil dat onze dotter lola heet
ik wil lilly
nee lola!
nee lilly
ok dan alletwee maar
quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan geef ik me nu op voor BB ,succes met de opvoeding en de rest.
loop maar weer wegquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan geef ik me nu op voor BB ,succes met de opvoeding en de rest.
Nouchine had ook op hem gestemdquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht net andersom tenminste dat had hij tegen Nawel gezegd....die zei dat van groen geen eentje op Peter had gestemd dus het kwam allemaal van goud af zijn stemmen.
Julio vind alles leuk lijkt het.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
Julio vindt de interactie met BB echt heel leuk.
De stem van Hanne op hem iets minder.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Julio vind alles leuk lijkt het.
Gisteren hoge koorts, vandaag wat verhoging. Voel me iets beter dan gisteren. Maar deze variant voelt als een goede griep. Bedankt voor de belangstellingquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gisteren hoge koorts, vandaag wat verhoging. Voel me iets beter dan gisteren. Maar deze variant voelt als een goede griep. Bedankt voor de belangstelling
Ik vind die hele Hanne niets trouwens. Niets zeggende deelneemster.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De stem van Hanne op hem iets minder.
ze zegt anders genoegquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind die hele Hanne niets trouwens. Niets zeggende deelneemster.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind die hele Hanne niets trouwens. Niets zeggende deelneemster.
error van Leroyquote:
Salar en Nouchinequote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:31 schreef danilel het volgende:
bah wat een roddelpraat bij de gouden kamer
NOT!!
Super gezellig gesprek over persoonlijke ervaringen
welke gek doet dat nuquote:Op donderdag 10 februari 2022 21:32 schreef suzi1 het volgende:
kristoff naakt bungeejumpen in kroatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |