quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overgestapt op JA21quote:
quote:
Overal bevestiging zoeken dat ze er mag zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:48 schreef FOKoffieleut het volgende:
wel sterk genoeg voor open relatie, hulde
Kraaloogjes dan?quote:
Ja.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
Ziet er wel ouder uit dan 30 eigenlijk. Sowieso komen veel ouder over in dit programma of ligt het aan mij.
Graagquote:
Kom jij uit het oosten?quote:
En bedankt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Haar ogen zitten een beetje hoog op haar gezicht.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:55 schreef Benny het volgende:
Ze lijkt een beetje op de rode Angry Bird
Blanke huid kindjes krijgen he.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Aziaten die graag die blanke man willen
Deze is heel goed gevondenquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:55 schreef Benny het volgende:
Ze lijkt een beetje op de rode Angry Bird
@KingRolandquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Aziaten die graag die blanke man willen
Herkenbaarquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
“Ik wil zo graag rondsloeren maar hoe vind ik die meisjes?”
Dus dat. Waarschijnlijk vinden ze het nog vies om een stukje rosbief op hun glutenvrije broodje te leggenquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:58 schreef DKUp het volgende:
Wij vallen niet voor vrouwen, maar wij doen alsof…
HAAHAAHAAAHAAA
Als man toch niet moeilijk te vindenquote:
Geile mannen ook in geen jaren gezienquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:00 schreef DKUp het volgende:
We kwamen voor geile wijven, mannen en haai en haai, maar we kregen ellende
Linkjes mogen per DMquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als man toch niet moeilijk te vinden
Broodje balquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:00 schreef Benny het volgende:
Deze man dacht het truckerscafe in te stappen. Blijkt het het First Dates restaurant.
TMIquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:02 schreef Poefbank het volgende:
Deze twee stralen wel echt seks uit
Ze is ook mensvriendelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:03 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar daar is dan ook alles mee gezegd
Zuid-Nederlandquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:03 schreef NoCigar het volgende:
[..]
https://www.topografie-nederland.nl/nederland-oefenen.html
Gewoon een bloempot jonguh!quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:04 schreef Fosive het volgende:
Alsof de kapster met een waterpas over z'n hoofd is gegaan
Bram Ladagequote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:05 schreef DKUp het volgende:
Sappige verhalen![]()
Ze worden niet verteld
Nergens wordt boven de rivieren in Nederland tot het zuiden gerekend, sorryquote:
Waarom ken je dit soort dingen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
Google voor de gein eens op "flexy teens"
Houten hark motoriek, dun haar, bleke huid, recruiter, computer nerd uitstraling. Genoeg redenen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe is die deze jongen 30 jaar forever single
Ik lees mobiel snel dus las Zuid-Hollandquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
https://www.topografie-nederland.nl/nederland-oefenen.html
Onzin. Prima kop.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Houten hark motoriek, dun haar, bleke huid, recruiter, computer nerd uitstraling. Genoeg redenen.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:10 schreef NoCigar het volgende:
Is hij niet te lelijk voor de Chinese?
Wat lief!quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:12 schreef DKUp het volgende:
Wauw
Andere setting
Heel gezellig
Nog een keer
Misschien
Zet het voort
Doei doei doei
Ik vind haar wel een actrice die middels casting meedoet.quote:
Precies dat.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een actrice die middels casting meedoet.
Met de vlam in de pijpquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:12 schreef Benny het volgende:
Ik geef deze Henk Wijngaard een kleine kans
Zou het grijs echt zijn?quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:14 schreef 3rr0r het volgende:
Die vrouw lijkt echt 10-15 jaar ouder dan dat ze is.
Hij trekt haar nietquote:Op donderdag 10 februari 2022 20:14 schreef Fosive het volgende:
Volgens mij is Chinese dame te intelligent voor hem
quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:15 schreef Joop_W het volgende:
“Jij eerst”
“Ja, leuk!”
“Nee, ik niet!”
Hufter is het.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:15 schreef Joop_W het volgende:
“Jij eerst”
“Ja, leuk!”
“Nee, ik niet!”
Ja vind ik ook. Komt leuk over, bescheiden, rustig maar praat makkelijk. Zou wel voor tweede date gaan als ik die jongen was.quote:
Ze is duidelijk out of zijn league. Hij was waarschijnlijk geintimideerd door haar.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Komt leuk over, bescheiden, rustig maar praat makkelijk. Zou wel voor tweede date gaan als ik die jongen was.
Ik denk oprecht dat hij het er niet op kan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:18 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ze is duidelijk out of zijn league. Hij was waarschijnlijk geintimideerd door haar.
Ciaoquote:
Dank voor deze inclusieve afmelding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |