Knettergek maar dat wisten we al.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)-terugkeer-bij-andre
Hoe dom ben je dan.
En dan ook vooral dat ie even overal noemt dat hij er niks aan kon doen, 'want het zit in de genen'quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:22 schreef quirina het volgende:
Die gozer eindigt net zo als zijn vader.
Neukt overal zich een slag in de rondte, zal hier en daar ook wel wat bezwangeren ( of heeft al wat bezwangerd wat we niet weten). En zal altijd problemen met drank en drugs houden.
Rock and Roll baby!
Nee. En bij een normale, stabiele en slimme vrouw zou hij er echt niet mee wegkomen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:28 schreef Scorpie het volgende:
Ik vraag me toch af hoe het kan dat die André zo wegkomt met een enorme eikel te zijn. Ziet hij er echt zo knap uit?
Nee, zeker niet. Ik vind hem lelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:28 schreef Scorpie het volgende:
Ik vraag me toch af hoe het kan dat die André zo wegkomt met een enorme eikel te zijn. Ziet hij er echt zo knap uit?
vraag je nou hoe het met haar deurmat is? 🙃quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:35 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Wauw. Die voorspelt veel goeds. Hoe is het met Monique deurmat eigenlijk? Beetje stil op de socials volgens mij
Nee. Hoe het met Monique Deurmat is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:35 schreef Jumparound het volgende:
[..]
vraag je nou hoe het met haar deurmat is? 🙃
Ze was even gevloerd door corona, maar vitamientjes en supplementen helpen haar weer op de been. Gelukkig heeft ze een kortingscode voor deze supplementen en vitaminen om ons er ook doorheen te slepen.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:42 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Hoe het met Monique Deurmat is.
Vreselijk dit, pure kwakzalverij.quote:Op zondag 13 februari 2022 08:49 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ze was even gevloerd door corona, maar vitamientjes en supplementen helpen haar weer op de been. Gelukkig heeft ze een kortingscode voor deze supplementen en vitaminen om ons er ook doorheen te slepen.
[ instagram ]
Die ziet er niet uit of ze net doodziek is geweestquote:Op zondag 13 februari 2022 08:49 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ze was even gevloerd door corona, maar vitamientjes en supplementen helpen haar weer op de been. Gelukkig heeft ze een kortingscode voor deze supplementen en vitaminen om ons er ook doorheen te slepen.
[ instagram ]
quote:Op zondag 13 februari 2022 11:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ze heeft die multivitamientjes gehamsterd
[..]
[..]
Ah het schilderij van An1 mag weer van zolderquote:Op maandag 14 februari 2022 13:08 schreef Jumparound het volgende:
[ afbeelding ]
opdat we niet vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |