Ik kijk er zo nu en dan een serie, er staat wel wat leuks op. En het kost inderdaad maar een knaak.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja dat heb ik ook nog. Daar vind ik eigenlijk vrijwel alles heel slecht.
Moet dat nog altijd annuleren maar steeds geen zin in voor die paar uuro.
vond ik ook goed en op de gewone BBC The Tourist en The Responder best vermakelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mare of Easttown is HBO geloof ik, kijktip.
Maar dan wordt het een saai broodje filet americain omdat je er niet goed over nagedacht hebt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, ik beslis daar in de winkel over.
Ben jij een frikandelbroodjetype of een saucijzenbroodjetype?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, ik beslis daar in de winkel over.
Wat zou jij doen in mijn situatie? Misschien kies ik daar dan wel voor.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan wordt het een saai broodje filet americain omdat je er niet goed over nagedacht hebt.
Noem je Scrummie niet creatief??quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan wordt het een saai broodje filet americain omdat je er niet goed over nagedacht hebt.
20 jaar terug nam ik wel eens een frikandelbroodje ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben jij een frikandelbroodjetype of een saucijzenbroodjetype?
Een bruin broodje met parmaham en oude kaas.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zou jij doen in mijn situatie? Misschien kies ik daar dan wel voor.
Een wit bolletje en een doos kroketten. Boh.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zou jij doen in mijn situatie? Misschien kies ik daar dan wel voor.
Ik neem dit mee. (als overweging, niet van de winkel perse).quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Een bruin broodje met parmaham en oude kaas.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
Euphoria is een Amerikaanse tienerdrama dat wordt uitgezonden op de televisiezender HBO. Het is gebaseerd op de gelijknamige Israëlische televisieserie uit 2012 en vertelt het verhaal van verscheidene middelbare scholieren en hun ervaringen met seks, drugs, liefde en vriendschap.
Ik zocht hier ook net wat over op. Het eerste wat ik zag was transgender Niek (of Niels hoe heet dat mens). Ik sla over.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
Euphoria is een Amerikaanse tienerdrama dat wordt uitgezonden op de televisiezender HBO. Het is gebaseerd op de gelijknamige Israëlische televisieserie uit 2012 en vertelt het verhaal van verscheidene middelbare scholieren en hun ervaringen met seks, drugs, liefde en vriendschap.
Heb jij iets tegen transgenders?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zocht hier ook net wat over op. Het eerste wat ik zag was transgender Niek (of Niels hoe heet dat mens). Ik sla over.
Nee, totaal niet.quote:
Vreemde conclusie. Maar denk wat je wil.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:48 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een verrassing dat Scrummie er middeleeuwse gedachten op nahoudt.
Zo, wanneer heb je geleerd om de bait te omzeilen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
[..]
Vreemde conclusie. Maar denk wat je wil.
Laat mij met rust, ik ben onderweg naar de winkel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo, wanneer heb je geleerd om de bait te omzeilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |