Wat @maxi-mus zegt, maar in Spanje zijn ze ook gewoon steeds vaker openlijk op de soosjels aan het janken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Sjon heeft de perfecte club uitgekozen @:el-stinho @:maxi-mus
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:00 schreef GGMM het volgende:
John vd Brom of Jaap Stam bij PSV, dat zou echt heel leuk zijn
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:00 schreef GGMM het volgende:
Erg jammer. Ik heb hem morgen en overmorgen helaas.quote:
SPOILER: OzarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Schrok me dood over zijn bierbuik. Nog in m'n column op de FP vermeld.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zat bij Rondo maandag, wilde wel naar PSV. Dat zou ook prima passen.
Fraser of Bronkhorstquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:00 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:23 schreef El-Stinho het volgende:
Alleen seizoen 1 gezien. Ik vond het wat tegenvallenSPOILER: OzarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb alles gezien, een beetje herhaling van zetten maar dat komt in zo'n beetje alle series voor die verlengd worden om commerciële redenenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen seizoen 1 gezien. Ik vond het wat tegenvallen
Seizoen 2 was echt goed. Alleen had ik een 'alles is af' gevoel. Nu zit ik me al heel seizoen 3 af te vragen waar ze precies heen willen. En dan moet seizoen 4 nog komen voor me.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen seizoen 1 gezien. Ik vond het wat tegenvallen
Zo’n beetje het probleem van alle populaire seriesquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Seizoen 2 was echt goed. Alleen had ik een 'alles is af' gevoel. Nu zit ik me al heel seizoen 3 af te vragen waar ze precies heen willen. En dan moet seizoen 4 nog komen voor me.
8 maart!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n beetje het probleem van alle populaire series
Kan niet wachten totdat HBO naar Nederland komt. HBOgoden
Mare of Easttown is HBO geloof ik, kijktip.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrijwel alles is goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mare of Easttown is HBO geloof ik, kijktip.
Het gaat op de stuud nergens anders over dan Euphoria zo ongeveerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, beetje uit verveling aan begonnen toen maar vrij verrassend nog. En lekkere wijven natuurlijk op die tranny na.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het gaat op de stuud nergens anders over dan Euphoria zo ongeveer
pics van je broodjequote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:39 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga even een broodje halen bij de winkel!
Oja dat heb ik ook nog. Daar vind ik eigenlijk vrijwel alles heel slecht.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Reacher lijkt mij ook wel een serie voor jou. (amazon)
Ze denken dat het niets voor mij is. Ik laat me verrassen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, beetje uit verveling aan begonnen toen maar vrij verrassend nog. En lekkere wijven natuurlijk op die tranny na.
Wat voor broodje?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:39 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga even een broodje halen bij de winkel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |