Ben ik welkom in de sc ja? Misschien even een polletje voor ik weer genadeloos word afgebrand?quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wacht nog even het oordeel van @:pietjepuk2000 af.
Jij bent er weer vroeg bij na een avondje kroegen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:01 schreef Caland het volgende:
Woordle 237 4/6
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 33 3/6
🟩🟨🟨⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:rambodirk
Sinds het akkefietje van gister met @GGMM voel ik een spanning met hem. Alleen van zijn kant is het volgens mij seksueel, zag hem ook al in mijn dm namelijk. Het is aftellen tot een dickpic ben ik bang.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:01 schreef Caland het volgende:
Woordle 237 4/6
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 33 3/6
🟩🟨🟨⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:rambodirk
10 uur dicht hequote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent er weer vroeg bij na een avondje kroegen.
Nog een weekje gelukkig.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een kutkroeg. Gewoon netjes tot 02:00 in de kantine gezeten.
En nog wat mooie tripjes met Feyenoord neem ik aan?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog een weekje gelukkig.
Hopelijk passen ze de reisadviezen dan ook weer aan, kan niet wachten om naar het eiland te gaan.
Ja de tweede week van maart, heb al een weekje vrij genomen. Al zitten er een paar opties tussen die niet heel aantrekkelijk zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En nog wat mooie tripjes met Feyenoord neem ik aan?
Wat hoop je, Israël?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja de tweede week van maart, heb al een weekje vrij genomen. Al zitten er een paar opties tussen die niet heel aantrekkelijk zijn.
En ik ga eind deze maand toch naar Belgrado, hopelijk.
Heet het nu een "Mickpic"quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:24 schreef RamboDirk het volgende:
Dick van LelyGod
Elke ochtend weer een nieuwe naam, mooie tijden
Nou dat zou ik eerlijk gezegd best leuk vinden. Nooit geweest, lijkt me wel een interessant land. Wel een beetje duurquote:
Lekker man. WaalwijkGoden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:13 schreef Caland het volgende:
Kaarten voor Waalwijk geregeld zondag @:lenny_leonard
Dat had ik niet echt meer verwacht met 1/3e bezetting.
Denk dat ik zelfs een biertje doe in Tilburg, slechte ervaringen met die kroeg in Waalwijk.quote:
Als Israël eenmaal in je paspoort staat kom je al die woestijn landen niet meer binnen, das een nadeel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou dat zou ik eerlijk gezegd best leuk vinden. Nooit geweest, lijkt me wel een interessant land. Wel een beetje duur
Liefst Glasgow, Praag, Leicester of Thessaloniki.
Liever geen Belgrado, Marseille of Qarabaq.
Dat geldt alleen voor de buurlanden neem ik aan?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als Israël eenmaal in je paspoort staat kom je al die woestijn landen niet meer binnen, das een nadeel.
Iran vooral.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor de buurlanden neem ik aan?
Terecht natuurlijk. Tilburg is prima om vooraf even wat bier te drinken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat ik zelfs een biertje doe in Tilburg, slechte ervaringen met die kroeg in Waalwijk.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:10 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 237 6/6
⬛🟨⬛⬛⬛
🟨🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟨⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 33 3/6
⬛🟩🟩🟨⬛🟩
🟩🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩