Op vogeltjesdans.gofuckme.com natuurlijk.quote:
Als leonos komtquote:
Jij bent gewoon jaloers op andermans hun geweldige succesquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:01 schreef NightDancert het volgende:
Beter start je een crowdfunding zodat je professionele hulp in kunt schakelen om iets aan je eigen mentale achterstand te doen.
Een jaar of 40 stil blijven staan in je emotionele ontwikkeling zou ik nou niet bepaald een geweldig succes willen noemen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op andermans hun geweldige succes
quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:23 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Een jaar of 40 stil blijven staan in je emotionele ontwikkeling zou ik nou niet bepaald een geweldig succes willen noemen.
Hoor de werkloze uitkeringstrekkerquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:32 schreef pferdfahrer het volgende:
Ow how the mighty have fallen
@:plompzakker
Ik buit tenminste m'n eigen demente moeder niet uit om haar in de waan te laten leven dat haar koopwoning van jou is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoor de werkloze uitkeringstrekker
Hoor ik daar een lama schijten?
wats dezequote:Op donderdag 10 februari 2022 14:39 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik buit tenminste m'n eigen demente moeder niet uit om haar in de waan te laten leven dat haar koopwoning van jou is.
Het is wel aandoenlijk. Ik laat het topic openquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:32 schreef pferdfahrer het volgende:
Ow how the mighty have fallen
@:plompzakker
Heerlijk al die backfire en haat tegen deze TSquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het is wel aandoenlijk. Ik laat het topic open
Hopelijk lag er nog een oldschool dvdbrader in een van zijn, door hemzelf, ingenomen huizen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:45 schreef Pharkus het volgende:
Zou wel een dvd kopen waar filmpjes op staan hoe TS verwoede pogingen doet grappige topics te openen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |