Oké Klaas.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik had mijn info ook van transfermarkt
die weten ook niet of de ligt aan alle eisen voor de bonussen voldaan heeft en of de bonussen zijn betaald.
Dickpic in de eerste alinea?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dit maar een mager artikel, waarbij ik bijna moest overgeven van de eerste alinea.
Ach, een klein inkijkje. Deze reeks op NRC is volgens mij altijd vrij summier;quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dit maar een mager artikel, waarbij ik bijna moest overgeven van de eerste alinea.
oftewel gemiste kans, dat is dan wel het verschil tussen NRC en de T, zit net wat meer beschavingquote:
Vooral dit zinnetje:quote:
Terwijl alle andere pulp krantjes ze voor waren.quote:Er waren nog veel vragen toen, maar die zouden beantwoord worden. Door NRC.
Ah oke, op die manier.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, een klein inkijkje. Deze reeks op NRC is volgens mij altijd vrij summier;
In deze rubriek werpen negen redacteuren tot september bij toerbeurt een kritische blik op onze journalistiek. Zij behandelen vragen van lezers en ontmoeten mensen in de samenleving die met NRC-journalistiek te maken hebben. Per 1 september treedt Arjen Fortuin aan als nieuwe Ombudsman.
Vragen kunt u richten aan ombudsman@nrc.nl.
Wat een triest stukquote:
Te laat. Storm is nu al aan het overwaaien. Driessen doet nog wat pogingen Sar weg te krijgen.quote:
En terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Te laat. Storm is nu al aan het overwaaien. Driessen doet nog wat pogingen Sar weg te krijgen.
Die blijft lekker zitten, over een paar weken zijn we dit alweer vergeten.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-dwingender-a4084706quote:IEén vrouw kreeg een bericht van een speler die voorstelde om met z’n tweeën een hokje op te zoeken. Dezelfde vrouw zegt: „Je moet als vrouw bij Ajax een dubbele huidlaag hebben. Als je dat niet hebt, wordt het spannend.”
Aan de reactie van deze 2 'heren' kan je gerust afleiden dat het gewoon mag doorgaan als ze zelf maar buiten schot blijven.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:30 schreef bbuddybb het volgende:
Over de vrouwen die anoniem met de pers spraken, gaat het óók tijdens de circa 35 minuten durende bijeenkomst. Brinkhuis zegt dat hij het jammer vindt dat (ex-)medewerksters zonder toestemming van de media-afdeling naar buiten traden. Hij prijst de vrouwen die zich daartoe niet lieten verleiden. Sommige meldsters werken niet meer bij de club, zegt hij, anderen wel.
Crisis of niet, houdt Van der Sar het personeel voor: Ajax moet deze woensdagavond wel weer gewoon een wedstrijd spelen, in de KNVB-beker tegen Vitesse. Voetbal gaat altijd door, zegt hij, voetbal is leidend.![]()
Wauwquote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:30 schreef bbuddybb het volgende:
Over de vrouwen die anoniem met de pers spraken, gaat het óók tijdens de circa 35 minuten durende bijeenkomst. Brinkhuis zegt dat hij het jammer vindt dat (ex-)medewerksters zonder toestemming van de media-afdeling naar buiten traden. Hij prijst de vrouwen die zich daartoe niet lieten verleiden. Sommige meldsters werken niet meer bij de club, zegt hij, anderen wel.
Crisis of niet, houdt Van der Sar het personeel voor: Ajax moet deze woensdagavond wel weer gewoon een wedstrijd spelen, in de KNVB-beker tegen Vitesse. Voetbal gaat altijd door, zegt hij, voetbal is leidend.![]()
stelletje gestoordenquote:(ex-)medewerksters zonder toestemming van de media-afdeling
Nee. Bedrijven willen gewoon niet dat je op je eigen houtje met de pers praat.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aan de reactie van deze 2 'heren' kan je gerust afleiden dat het gewoon mag doorgaan als ze zelf maar buiten schot blijven.
Flappie mag ook wel eens in de media verschijnen in plaats van de trainer de klappen laten vangen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:30 schreef bbuddybb het volgende:
Ajaxshowtimegenotquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:46 schreef franske19 het volgende:
Is dat gejank nog steeds bezig. Overmars heeft wat ranzige appjes gestuurd dat is alles. Get over it.
[..]
Nee. Bedrijven willen gewoon niet dat je op je eigen houtje met de pers praat.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Flappie mag ook wel eens in de media verschijnen in plaats van de trainer de klappen laten vangen.
Nounou, heftig hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn god. Wat een waardeloze reactie van Ajax richting de vrouwen...
Nou ja, de vrouwen hebben het volgens de berichten wel eerst intern aangekaart maar daar wordt er dan niets mee gedaan. Dan moet je achteraf ook niet boos zijn dat ze naar media zijn gestapt (al zijn ze in dit geval benaderd geloof ik).quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik begrijp het wereldschokkende aan deze woorden ook niet.
Bijna ieder bedrijf klein of groot heeft een huis regel boekje en die krijg je op het moment dat je werknemer wordt,.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, de vrouwen hebben het volgens de berichten wel eerst intern aangekaart maar daar wordt er dan niets mee gedaan. Dan moet je achteraf ook niet boos zijn dat ze naar media zijn gestapt (al zijn ze in dit geval benaderd geloof ik).
Ik denk dat Marc Overmars wel kan lezen hoor, ik heb hem wel eens met contracten gezien, dat was niet gespeeld.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bijna ieder bedrijf klein of groot heeft een huis regel boekje en die krijg je op het moment dat je werknemer wordt,.
In ieder boekje staat er regels wat betreft gedrag richting collega's.
Marc Overmars heeft dat boekje blijkbaar nooit gehad......waarschijnlijk kan die ook niet lezen.
Wat fijn toch dat er fora als deze bestaan dat simpele zielen als jij vrijblijvend hun hart kunnen luchten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik had niet verwacht dat er dit jaar een club nog treuriger zal handelen dan Heracles, maar gefeliciteerd jullie bestuur bestaat uit nog grotere debielen en een nog walgelijkere cultuur. Die Van de Sar, man man man. Lekker Erik voor de bus gooien.
Ga je nou serieus een klein kind doodrijden met je dronken kop vergelijken met een dickpickquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik had niet verwacht dat er dit jaar een club nog treuriger zal handelen dan Heracles, maar gefeliciteerd jullie bestuur bestaat uit nog grotere debielen en een nog walgelijkere cultuur. Die Van de Sar, man man man. Lekker Erik voor de bus gooien.
Laat gaan joh, veel dommer dan LordVoldermort vind je ze niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ga je nou serieus een klein kind doodrijden met je dronken kop vergelijken met een dickpick
Wat is Nederland toch een land van mietjes geworden, helemaal van slag door een paar foto's. Marc is weggestuurd volkomen terecht, maar laten we er ook weer niet meer van maken dan het is.
De boosheid heb ik in het artikel gemist geloof ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, de vrouwen hebben het volgens de berichten wel eerst intern aangekaart maar daar wordt er dan niets mee gedaan. Dan moet je achteraf ook niet boos zijn dat ze naar media zijn gestapt (al zijn ze in dit geval benaderd geloof ik).
Dit wordt al 5 dagen totaal opgeblazen joh. Talkshows vol met schijnheilige types die het allemaal zo erg vinden, fans die zich niet meer willen identificeren met de club Ajax omdat ze zich zo schamen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ga je nou serieus een klein kind doodrijden met je dronken kop vergelijken met een dickpick
Wat is Nederland toch een land van mietjes geworden, helemaal van slag door een paar foto's. Marc is weggestuurd volkomen terecht, maar laten we er ook weer niet meer van maken dan het is.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
fans die zich niet meer willen identificeren met de club Ajax omdat ze zich zo schamen.
Pak Schaal-podcast gemist? Arco schaamde zich KAPOT!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]serieus? dat heb ik nog niet gezien
Dat is wat anders dan jij zegt. (ik heb de podcast geluisterd)quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Pak Schaal-podcast gemist? Arco schaamde zich KAPOT!
Tja @PietjePuk2000 , ik had het kunnen weten maar Arco is wel een huilbabyquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan jij zegt. (ik heb de podcast geluisterd)
Vertel.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan jij zegt. (ik heb de podcast geluisterd)
Dat heb ik net gedaan. Hij schaamde zich maar heeft niet gezegd dat hij zich niet wil identificeren met Ajax. Gaat ook een beetje lastig met een podcast Hij hoopte verder dat er niet meer dirt kwam want hij wil zijn dochter graag Ajax-fan maken.quote:
Ja in die woorden kan ik mij wel vinden ja. (Zoals jij het nu zegt.)quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaan. Hij schaamde zich maar heeft niet gezegd dat hij zich niet wil identificeren met Ajax. Gaat ook een beetje lastig met een podcast Hij hoopte verder dat er niet meer dirt kwam want hij wil zijn dochter graag Ajax-fan maken.
Zie onze comments hierboven. Het was op z'n minst overdreven sentimenteel gedoe.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja @:PietjePuk2000 , ik had het kunnen weten maar Arco is wel een huilbaby
zo is die gast nu eenmaal, het is dat Freek erbij is anders zou ik het nooit luisterenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zie onze comments hierboven. Het was op z'n minst overdreven sentimenteel gedoe.
Wat ben jij een dramaqueen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit wordt al 5 dagen totaal opgeblazen joh. Talkshows vol met schijnheilige types die het allemaal zo erg vinden, fans die zich niet meer willen identificeren met de club Ajax omdat ze zich zo schamen.
Het zal allemaal wel.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zie onze comments hierboven. Het was op z'n minst overdreven sentimenteel gedoe.
Ergens wel mooi dat iemand zelfs mét kinderen nog steeds zo totaal fanatiek voor een club kan zijn. Die gast is ook altijd zo fatalistisch.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo is die gast nu eenmaal, het is dat Freek erbij is anders zou ik het nooit luisteren
ik geloof niet dat je het helemaal begrijpt Klaas, voorzitter?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoe is het mogelijk dat een voorzitter van een club nog niet naar buiten is getreden als je rechnische directeur moet vertrekken voor een groot probleem binnen Ajax.
Hij denkt dat het probleemje vanzelf wel gaat overwaaien. Ik zorg er persoonlijk voor dat dit niet gaat overwaaien.
voorzitter directeur .....je kan er een leuke naampje aan geven...het blijft hetzelfde.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik geloof niet dat je het helemaal begrijpt Klaas, voorzitter?
neequote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
voorzitter directeur .....je kan er een leuke naampje aan geven...het blijft hetzelfde.
jAWELquote:
Succes ermee Klaas.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoe is het mogelijk dat een voorzitter van een club nog niet naar buiten is getreden als je rechnische directeur moet vertrekken voor een groot probleem binnen Ajax.
Hij denkt dat het probleemje vanzelf wel gaat overwaaien. Ik zorg er persoonlijk voor dat dit niet gaat overwaaien.
Hoe zou ik het moeten weten als mijn collega z'n penis opstuurt naar de secretaresse? Gaat hij het mij laten zien op Whatsapp? 'Kijk maat, hier stuur ik mijn penis naar Bep, leuk hè?'quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:43 schreef klaasweetalles het volgende:
ik snap het natuurlijk wel
Hij krijgt straks die ene vraag: wist jij hiervan?
En dan moet hij gaan liegen en daar is hij niet zo goed in.
Dan moet hij dat even verklaren. Dat lijkt me toch niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:46 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hoe zou ik het moeten weten als mijn collega z'n penis opstuurt naar de secretaresse? Gaat hij het mij laten zien op Whatsapp? 'Kijk maat, hier stuur ik mijn penis naar Bep, leuk hè?'
is niet zo heel handig inderdaad, hij heeft 1 verklaring afgegeven maar zoiets vereist gewoon een persconferentiequote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:30 schreef Caland het volgende:
Nouja het is toch ook wel gewoon opvallend dat in zo’n kwestie de algemeen directeur verstoppertje aan het spelen is.
Ja of was voor dat interview met Ten Hag bij dat bekerpotje even voor de camera’s verschenen van ESPN.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
is niet zo heel handig inderdaad, hij heeft 1 verklaring afgegeven maar zoiets vereist gewoon een persconferentie
Als je gewoon 2 weken je bek houdt dan waait dit ook gewoon over en kunnen we allemaal weer verontwaardigd doen over een andere BN-er.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:26 schreef manny het volgende:
Die tekst en uitleg komt er heus wel, alleen dan op eigen voorwaarden. Zie John de Mol die denkt wel even bij BOOS te gaan zitten en direct antwoord te geven aan de journalist. Op het moment zelf denk je nog: das dapper en die laat als CEO wel wat zien en toont leiderschap. Een kwartier later explodeert het in zijn gezicht en struikelt heel nederland, incl zijn eigen bedrijf over dat interview en heeft hij meer schade gedaan dan iets opgelost.
Onder aan de streep hebben we een nieuwe TD (en een gedegen intern onderzoek) nodig. Dat lijkt me waar Edwin aan moet werken.
Kalm aan mensen. We spelen morgen tegen Twente en dat allerlei lieden die niet het beste met Ajax voor hebben lopen te stoken en proberen meer onrust te creëren dat is erg schattig inderdaad.
Even los van dit verhaal vind ik het sowieso een vrij zorgelijke ontwikkeling dat veel clubs vrijwel alleen nog maar communiceren met de buitenwereld via het eigen kanaaltje.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:26 schreef manny het volgende:
Die tekst en uitleg komt er heus wel, alleen dan op eigen voorwaarden. Zie John de Mol die denkt wel even bij BOOS te gaan zitten en direct antwoord te geven aan de journalist. Op het moment zelf denk je nog: das dapper en die laat als CEO wel wat zien en toont leiderschap. Een kwartier later explodeert het in zijn gezicht en struikelt heel nederland, incl zijn eigen bedrijf over dat interview en heeft hij meer schade gedaan dan iets opgelost.
Onder aan de streep hebben we een nieuwe TD (en een gedegen intern onderzoek) nodig. Dat lijkt me waar Edwin aan moet werken.
Kalm aan mensen. We spelen morgen tegen Twente en dat allerlei lieden die niet het beste met Ajax voor hebben lopen te stoken en proberen meer onrust te creëren dat is erg schattig inderdaad.
Komt omdat alles tegenwoordig een klik moet verdienen dus krijg je sensatie over de gekste dingen en dus als tegenreactie de krampachtige houding van clubs en media managers om overal controle over te houden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Even los van dit verhaal vind ik het sowieso een vrij zorgelijke ontwikkeling dat veel clubs vrijwel alleen nog maar communiceren met de buitenwereld via het eigen kanaaltje.
Die is zijn overdrachtsdocument vast aan het typen en met twee vingers gaat dat niet zo snel.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:30 schreef Caland het volgende:
Nouja het is toch ook wel gewoon opvallend dat in zo’n kwestie de algemeen directeur verstoppertje aan het spelen is.
Ik snap je punt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:26 schreef manny het volgende:
Hahahahaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:26 schreef manny het volgende:
Timing is wel belangrijk dat ben ik met je eens maar dit verdient ook weer niet de schoonheidsprijs, zoveel is er ook niet meer aan de hand en door te zwijgen maak je het ook weer groter.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:26 schreef manny het volgende:
Hebben ze geen spindoctor(s) op stand-by voor dit soort zaken?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Timing is wel belangrijk dat ben ik met je eens maar dit verdient ook weer niet de schoonheidsprijs, zoveel is er ook niet meer aan de hand en door te zwijgen maak je het ook weer groter.
Het enige wat hij op een persconferentie hoeft te zeggen is; ich habe es nicht gewusst, dit zal niet meer gebeuren want we hebben de volgende maatregelen genomen, we zijn druk bezig met de opvolging van Overmars.
Sinds wanneer hebben ze bij ajax tactiek...het is gewoon 4-3-3quote:
in balbezit vaak 343quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze bij ajax tactiek...het is gewoon 4-3-3
Gewoon een slechte directeur dus.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:30 schreef Caland het volgende:
Hij komt alleen maar in beeld als er mooi weer verhalen te vertellen zijn....speler van 5 miljoen verkocht voor 100 triljard...ja dan komt meneertje graag in beeld...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gewoon een slechte directeur dus.
Ja en wat kwam de Mol daar goed uit zeg. Laten we het niet groter maken dan het is gaat vanzelf wel over.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hebben ze geen spindoctor(s) op stand-by voor dit soort zaken?
lijkt mee een klein onderdeel van een begroting met tientallen miljoenensalarissen
de mol kwam ook na het zien direct in beeld om in ieder geval een beetje te sturen, ajax lijkt het over te laten aan de kranten en andere media
vind ik een erg rare 'tactiek'
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en wat kwam de Mol daar goed uit zeg. Laten we het niet groter maken dan het is gaat vanzelf wel over.
De Mol zette zichzelf meteen voor lul dus dat is ook weer niet de juiste tactiek lijkt me, ik weet niet of ze op meer details wachten maar dan kan je dat ook mededelen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hebben ze geen spindoctor(s) op stand-by voor dit soort zaken?
lijkt mee een klein onderdeel van een begroting met tientallen miljoenensalarissen
de mol kwam ook na het zien direct in beeld om in ieder geval een beetje te sturen, ajax lijkt het over te laten aan de kranten en andere media
vind ik een erg rare 'tactiek'
Is wat gechargeerd maar klopt wel een beetje.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij komt alleen maar in beeld als er mooi weer verhalen te vertellen zijn....speler van 5 miljoen verkocht voor 100 triljard...ja dan komt meneertje graag in beeld...
Hij heeft liever dat het even over hem gaat dan over dat schandaal. Het is niet zo dat hij nu ineens meer verloren heeft door daar direct te gaan zitten. De beste man is een meester van de reality tv. Zit nog steeds op zijn troon, ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Mol zette zichzelf meteen voor lul dus dat is ook weer niet de juiste tactiek lijkt me, ik weet niet of ze op meer details wachten maar dan kan je dat ook mededelen.
Die stond finaal voor lul. Wat zou vd Sar dit moeten kosten dan? Want het meeste is gewoon alweer over gewaaid.quote:
Ja het gaat altijd wel overquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en wat kwam de Mol daar goed uit zeg. Laten we het niet groter maken dan het is gaat vanzelf wel over.
Ja en straks winnen we weer van Benfica en heeft niemand het er over.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja het gaat altijd wel over
Maar ajax is wel wereldnieuws en niet in positieve zin
Dit is grote imago schade en de populariteit van ajax was al buiten de stadsgrenzen van amsterdam niet al te groot en zal er niet beter op zijn geworden...
De media is voornamelijk altijd al ajax en die proberen dit ook snel onder het tapijt te vegen....maar dit zal nog wel een tijdje door gaan zolang van de sar niet zijn bek opendoet
-dat geldt ook voor jou-quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en straks winnen we weer van Benfica en heeft niemand het er over.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
zoveel is er ook niet meer aan de hand en door te zwijgen maak je het ook weer groter.
Het enige wat hij op een persconferentie hoeft te zeggen is; ich habe es nicht gewusst, dit zal niet meer gebeuren want we hebben de volgende maatregelen genomen, we zijn druk bezig met de opvolging van Overmars.
De wereldbeker is een Europese prijsquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zal de gemiddelde Ajax-fan weinig boeien maar toch grappig dat Ajax nog steeds in dit rijtje staat.
[ twitter ]
inmiddels welquote:Op zondag 13 februari 2022 10:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De wereldbeker is een Europese prijs
Het is een mogelijk te winnen prijs voor een Europese ploeg.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Alle prijzen die een Europees clubteam ooit kon winnen. Daar valt de wereldbeker dus ook onder.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ja maar in de regel komt het toch neer op een finale tussen de Europese en Zuid Amerikaanse kampioenquote:Op zondag 13 februari 2022 10:25 schreef aTypisch het volgende:
Dat toernooi is ook wel aan een update toe
Wat ik er van begreep hadden ze het al wat uitgebreid ofzo?
Wat voor drugs gebruik jijquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Mooie relativerende woorden, niet verwacht. Heb het idee dat Overmars nog weleens helemaal gerehabiliteerd kan gaan worden, hoorde vandaag ook journalisten die inmiddels moe werden van het gezeur en geklaag in de talkshows dat het allemaal zo vreselijk is wat er gebeurd is.
Hoop zelf wel dat hij ooit weer een kans krijgt.
Hoe kom je daarbij ?quote:Op zondag 13 februari 2022 12:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Arnesen naar Ajax?Zou toch wel een achteruitgang zijn.
Vanochtend vragen van Hans en Arnesen reageerde zeer ontwijkend en draaiend. Zegt vaak wel wat.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij ?
Zou op zich niet verkeerd zijn, is wel het type wat je nu moet hebben bij Ajax.
Maar die gaat Feyenoord nog niet verlaten lijkt me.
Na al dat Berghuis gezeik lijkt het mij ook sterk dat ajax voorlopig maar iets in connectie wil brengen met Feyenoord.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij ?
Zou op zich niet verkeerd zijn, is wel het type wat je nu moet hebben bij Ajax.
Maar die gaat Feyenoord nog niet verlaten lijkt me.
Weet verder niet hoe het contract er uitziet maar als hij einde contract zou zijn dan zou het een optie zijn, ligt minder gevoelig dan bij Berghuis denk ik. Maar zie het niet gebeuren eerlijk gezegd, dat Arnesen geen vragen wil beantwoorden over Ajax lijkt me ook logisch.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Na al dat Berghuis gezeik lijkt het mij ook sterk dat ajax voorlopig maar iets in connectie wil brengen met Feyenoord.
Zou na al dat gezeik wat ze nu hebben en het gezeik met berghuis echt niet handig zijn lijkt me.
wat een onzinquote:Op zondag 13 februari 2022 12:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vanochtend vragen van Hans en Arnesen reageerde zeer ontwijkend en draaiend. Zegt vaak wel wat.
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vanochtend vragen van Hans en Arnesen reageerde zeer ontwijkend en draaiend. Zegt vaak wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |