quote:Op zondag 13 februari 2022 18:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die Haller.Echt altijd intikkers.

quote:
Rustig jongens, het is geen waardeoordeel. Maar hij profiteert wel gigantisch van de goede aanvoer. Wat is zijn laatste echt knappe goal geweest?quote:Op zondag 13 februari 2022 18:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is ook belangrijk als aanspeelpunt en koppend ook geweldig....niets mis mee !

quote:Op zondag 13 februari 2022 18:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Doe is rustig
Je bent pas een top elftal als je prijzen wint.
PIET EN KLAASEDquote:Op zondag 13 februari 2022 18:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die Haller.Echt altijd intikkers.

Ja leuk JR maar ik hoef niet op dezelfde hoogte (laagte) als Klaas geplaatst te worden.quote:

Scoort ook genoeg kopballen. Als Haller nu ook nog de ene na de andere actie gaat gooien en van 30 meter gaat scoren dan speelt hij voor Real Madrid.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja leuk JR maar ik hoef niet op dezelfde hoogte (laagte) als Klaas geplaatst te worden.
Het is toch zo dat hij altijd intikkers maakt?

Hij is ook perfect voor dit systeem natuurlijk. En er is helemaal niets mis mee.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Scoort ook genoeg kopballen. Als Haller nu ook nog de ene na de andere actie gaat gooien en van 30 meter gaat scoren dan speelt hij voor Real Madrid.

quote:Op zondag 13 februari 2022 18:50 schreef PSVCL het volgende:
Denk dat ajax (helaas)de CL gaat winnen , heb ze iig als favoriet staan.

Ik denk PSGquote:Op zondag 13 februari 2022 18:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
? Ben bloedserieus dit keer.
Ajax, City of Liverpool.

City, Liverpool, Bayern schat ik toch wel wat hoger in.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax, City of Liverpool.

Leuke anti-jinx, maar voor de verandering heeft @PSVCL volkomen gelijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
City, Liverpool, Bayern schat ik toch wel wat hoger in.
Natuurlijk kan de loting meezitten en dan kan Ajax wellicht ver komen (maximaal de halve finale denk ik dan), maar ik zie ze echt niet de CL winnen hoor.

Ik ben geen Ajacied, maar dit is één van je weinige posts die nog een beetje realistisch en waarheidsgetrouw zijn. Ouwe wap.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:50 schreef PSVCL het volgende:

Die wedstrijd tegen Dordrecht was legendarischquote:Op zondag 13 februari 2022 19:08 schreef TornadoDK het volgende:
Lol favoriet nog wel. Outsider zeker. Als alles meezit en ze spelen zo als tegen Dordrecht thuis kunnen er gekke dingen gebeuren. Maar favoriet zeker niet

Stomme auto correctquote:Op zondag 13 februari 2022 19:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Dordrecht was legendarisch

Vergeet niet, PSVCL was wel de enige die goed voorspelde dat PSV meer uit dan thuiswedstrijden ging spelen in de Eredivisie 2019-20.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:50 schreef PSVCL het volgende:

Weer 5-0, Ajax is Nederland ontstegenquote:Op zondag 13 februari 2022 18:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax, City of Liverpool.

Het zou heel gek zijn geweest als dat niet zo was dan was er enstig wat mis geweest met ajaxquote:Op zondag 13 februari 2022 20:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weer 5-0, Ajax is Nederland ontstegen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |