Niet knap?quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:20 schreef maily het volgende:
Ik moet meteen aan die foto van Ali B denken![]()
En ja, knap dat hij het bereikt heeft![]()
Ik vind het ook niet mooi. Maar dit vergt toch wel een hoop discipline om het te bereiken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi
Maar smaken verschillen.
@Schakeltopiaquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:43 schreef Deisyy het volgende:
Mooie prestatie al vind ik het niet mooi, dus ik snap zijn vrouw wel, er mag gerust een vetje aan een man zitten.
Nouja, wat voller en hij ziet er m.i. prima uit. Ik vind die baard ook nog wel kek staan eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 07:48 schreef sly-nl het volgende:
Een beetje strakke buik is best leuk. Maar dit lijf ziet er echt ranzig uit, misschien mede door de zonnebank-kleur.
En dan dat wazige Volendamse inteelthoofd erbovenop. Heel apart. Arme gozer.
Wel knap van 'm![]()
![]()
Of je maakt je gewoon niet druk om wat anderen denken en groeit op.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Vind het jammer dat hij voor graatmager heeft gekozen. Zeker aangezien het een lange neus naar vooroordelen over vegans zou zijn.
Naast dat ik het niet mooi vind is het juist eerder vooroordeel bevestigend. Het vegans zijn mager idee.
Dat kan ook. Is misschien zelfs wel de betere optie.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:38 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Of je maakt je gewoon niet druk om wat anderen denken en groeit op.
Fair enough, fair enough.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat kan ook. Is misschien zelfs wel de betere optie.
Maar aangezien hij zelf dat als reden aangeeft had ik wat meer vulling, een iets hoger vet percentage, meer gepast gevonden bij zijn doel.
En wat zijn vrouw zegt het ligt niet lekker. Goede reden om het vooral niet zo extreem te doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:11 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind fit zijn ook leuk maar dat bodybuilding is toch wel iets voor gekkies. Wat @:Idisrom zegt is ook wel heel erg waar, daar gaat me een partij tijd in zitten, ik zou hier thuis een beetje uitgelachen worden.
Wel sterke discipline
Die denkt ook alleen maar aan d'r palingfuikquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En wat zijn vrouw zegt het ligt niet lekker. Goede reden om het vooral niet zo extreem te doen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die denkt ook alleen maar aan d'r palingfuik
Neen, an sich niet: als ze het maar veilig doen (er is al inbreed genoeg daarzo). Ze zitten daar al bijna zevenhonderd jaar met hetzelfde deck kaarten te klaverjassen. Ken je nagaanquote:
Spieren maken kost veel tijd. Zeker als je het zonder roids wil doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Vind het jammer dat hij voor graatmager heeft gekozen. Zeker aangezien het een lange neus naar vooroordelen over vegans zou zijn.
Naast dat ik het niet mooi vind is het juist eerder vooroordeel bevestigend. Het vegans zijn mager idee.
Oh absoluut. Kost tijd en veel moeite.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 04:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Spieren maken kost veel tijd. Zeker als je het zonder roids wil doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |