Te lang in de zon en ik heb hoofdpijnquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
ach met blond haar en sproeten
loop je wel vaker een zonnesteek op
quote:
Het is tot op heden nog niet goed met je gekomen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan!
Ja een zonnesteek....ik VERMOED dat ik dat een keer in de Filipijnen heb opgelopen, naast een longontsteking en een urineweginfectie!
En nu zit er een steekje bij je los?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
ach met blond haar en sproeten
loop je wel vaker een zonnesteek op
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is tot op heden nog niet goed met je gekomen.
ik kan in de zomer hooguit een half uur in de zonquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Te lang in de zon en ik heb hoofdpijn
Aha!quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]Nee een ritje gemaakt op de quad met mevrouw ToT.
Het ding viel continu uit en je moest hem aanslingeren met zo'n trekkoord.}
Altijd leuk om te doen bij 40 graden celcius!
Oververhitting, en zweten als een paard, daarna met een doordrenkt shirt rondtoeren op dat ding dus je koelt weer te veel af, terwijl je uitgedroogd bent waardoor bacteriën te veel invloed krijgen op je urinewegen!
quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Aha!ik heb een nierbekkenontsteking gehad in Israël ook door uitdroging...dacht dat ik dood ging zo'n pijn ! Moet dus op nierstenen lijken maar dan zonder de stenen
![]()
Slaap lekker greys.quote:
Ik wist wel dat er nog uitleg kwam.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:09 schreef ToT het volgende:
En RBC = Red blood cell.
Moest ik ook echt een tijdje op doorvragen om er uitleg over te krijgen.
Joh!quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er nog uitleg kwam.
Even een andere vraag aan jou. Sinds een week is het geluid van mijn tv ruk. Klinkt alsof de boxen vd tv opgeblazen zijn. Ik zit te denken aan een soundbar want tv is nog verder perfect. Heb jij daar ervaring mee?quote:
Zei vanochtend toch al tegen je dat ie hier lagquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:17 schreef B00STER het volgende:
Weet iemand waar ik mijn all access pas heb neergelegd?
Bij Foshizzle op het nachtkastje.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:17 schreef B00STER het volgende:
Weet iemand waar ik mijn all access pas heb neergelegd?
Ohjee, wat een domoor. Alweer vergeten. Nou ik kom eraan!quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zei vanochtend toch al tegen je dat ie hier lag[ afbeelding ]
Jij let goed op SBE hahaha.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij Foshizzle op het nachtkastje.
Neem je peuken mee?quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ohjee, wat een domoor. Alweer vergeten. Nou ik kom eraan!
Soms te goed.quote:
Ik heb ooit een keer een soundbar gehad. maar heb echt altijd al het geluid gewoon door mijn stereo-versterker lopen: momenteel een NAD-systeem (Voor- en eindversterker) met Etude Rhea speakers.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even een andere vraag aan jou. Sinds een week is het geluid van mijn tv ruk. Klinkt alsof de boxen vd tv opgeblazen zijn. Ik zit te denken aan een soundbar want tv is nog verder perfect. Heb jij daar ervaring mee?
Maar alles wat slecht voor je is is ZO lekkerquote:
Positief denken: Andersom geldt dat dan weer niet altijdquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar alles wat slecht voor je is is ZO lekker
quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Positief denken: Andersom geldt dat dan weer niet altijd![]()
Alhoewel dat met jou ook niet altijd waar is
quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Positief denken: Andersom geldt dat dan weer niet altijd![]()
Alhoewel dat met jou ook niet altijd waar is
Vlieg je wel alleen om je nek danquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou dat ja. Dit keer niet vliegen hoor!
Yup, here we go again hahahaquote:
Dat mag altijdquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vlieg je wel alleen om je nek dan![]()
Het gaat alleen om tv geluid. Mijn boxen zitten aan mijn pc, TV, pc en geluid zit allemaal met elkaar verbonden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een soundbar gehad. maar heb echt altijd al het geluid gewoon door mijn stereo-versterker lopen: momenteel een NAD-systeem (Voor- en eindversterker) met Etude Rhea speakers.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou dat ja. Dit keer niet vliegen hoor!
Kunnen jullie niet even beter een hotelletje booken met roomservice.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vlieg je wel alleen om je nek dan![]()
Ja ligt er aan, als je niet per sé tegelijkertijd geluid van je pc en tv hoeft te horen, dan zou ik gewoon alles over je boxen laten gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat alleen om tv geluid. Mijn boxen zitten aan mijn pc, TV, pc en geluid zit allemaal met elkaar verbonden.
Hoezo, gaat prima bij haar thuis.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie niet even beter een hotelletje booken met roomservice.
Mijn vraag valt ook in de categorie het kan altijd beter. Boxen op de vloer zijn niet echt een optie want beneden buren en een houten vloer.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:46 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
versus
[ afbeelding ]
Take your motherfucking goddamn pick!
Dat ook nog eens. Kom je 's morgens binnen om koffie te zetten en dan kijkt dat je aan.quote:
Whehe!quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn vraag valt ook in de categorie het kan altijd beter. Boxen op de vloer zijn niet echt een optie want beneden buren en een houten vloer.
Zeker.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zeker.
Weer een fantastische dag achter de rug.
Sonos genotsknots geïnstalleerd.
Mooi werk geleverd.
Hard voor weinig en never nooit niet chagrijnig.
Alles gegeven
Vergeet niet om soms ook eens uit te ademen.quote:
Ik loop inmiddels zo paars aan dat ik meer UV uitstraal dan wat een eigen persoonlijke ozonlaag zou kunnen uitfilteren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vergeet niet om soms ook eens uit te ademen.
Koop een treintje en relax.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik loop inmiddels zo paars aan dat ik meer UV uitstraal dan wat een eigen persoonlijke ozonlaag zou kunnen uitfilteren.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Poepen gaat ook nog steeds goed?
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koop een treintje en relax.
slaaplekker ToTquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:12 schreef ToT het volgende:
Maar maffen hierzo!Prettige voortzetting!
Slaap lekker ToT, ik ga ook zo.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:12 schreef ToT het volgende:
Goeie rukquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:12 schreef ToT het volgende:
jij bent ook zo lekker sportief hequote:Op woensdag 9 februari 2022 23:14 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja even lekker meedoen aan de winterspelen.
paddoquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:14 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja even lekker meedoen aan de winterspelen.
Ja.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij bent ook zo lekker sportief he
Hoi DJ!quote:
Trek wat uit danquote:
Geen dicpick of is dat andersom? Nou jaquote:
neequote:Op woensdag 9 februari 2022 23:27 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Geen dicpick of is dat andersom? Nou ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |