Kom dan vechten !!quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog sneller inderdaad! Al gaat de Vecht uiteindelijk wel ook in het kanaal over volgens mij.
De keer dat ik naar Amsterdam ben gefietst ging ik het kanaal volgen zodra ik eenmaal in Breukelen was, maar het is volgens mooier om langer langs die route te gaan.
Vechten ligt ook hier in de buurtquote:
Ja, ook een mooie historische plaats om te bezoeken.quote:
Met een Slotje ....quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, ook een mooie historische plaats om te bezoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het bed waar ik nu in lig komt van zolderquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
Het bed waar ik nu in lig komt uit Muiderberg /ongerelateerd feitje
Die van mij komt ook van een zolder daarquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het bed waar ik nu in lig komt van zolder
Het komt wel erg dichtbij zoquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die van mij komt ook van een zolder daar
Kijk, nu wordt het spannend!quote:
We hebben toen bij die verbouwing ook een badkamermeubel opgehaald vrij dicht bij jou in de buurt volgens mijquote:
Wowquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We hebben toen bij die verbouwing ook een badkamermeubel opgehaald vrij dicht bij jou in de buurt volgens mij
Ik ben zelfs wel eens in de buurt van jouw stad geweestquote:
Zo nu en dan rij ik langs Utrechtquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben zelfs wel eens in de buurt van jouw stad geweest
Mijn laatste aanrijding was ook bijna in Utrecht (A12, vlak voor de galecopperbrugquote:
Met al die IKEA-gangers die willen ontsnappen ligt een ongeluk in een klein hoekjequote:Op woensdag 9 februari 2022 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn laatste aanrijding was ook bijna in Utrecht (A12, vlak voor de galecopperbrug
2015, leaseauto, ging er al bijna uit, total lossquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met al die IKEA-gangers die willen ontsnappen ligt een ongeluk in een klein hoekje![]()
Nee even serieus; hopelijk niet teveel schade?
Hoe kwam jij eruit?quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2015, leaseauto, ging er al bijna uit, total loss
Inzittenden niet gewond?quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2015, leaseauto, ging er al bijna uit, total loss
quote:
Alleen geschrokken eigenlijk. Ik raakte afgeleid door een grote affiche van de Tour de France start in Utrecht destijds. Lette een fractie onvoldoende op, voorganger remde hard, boem is hoquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inzittenden niet gewond?![]()
Ik ben met terugwerkende kracht nu bezorgd om je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |