abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 maandag 5 september 2022 @ 16:06:23 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_205856016
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 15:39 schreef Sked het volgende:

[..]
@:GGMM heeft je al duidelijk antwoord gegeven. Hou er gewoon over op.
Ok. Ik stop met plagen. Maar ik heb wel gelijk. ;)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin / PR maandag 5 september 2022 @ 16:09:54 #202
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_205856042
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 16:06 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ok. Ik stop met plagen. Maar ik heb wel gelijk. ;)

:T
Dankjewel. :)
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 september 2022 @ 13:37:00 #203
7889 tong80
Spleenheup
pi_205866382
Flikker rot een kutstraal op. Doe ik m'n best pleurt-ie hem op slot.

Hoe krijg je VBL weer op de rails? Ha ha ha.

Door te vragen wat je eet in de SC. Wat een kutzooi. Kill het forum en open vooral geen WK Forum.

FOK! is morsdood.

VBL / WK-iconen.....

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 september 2022 @ 13:39:17 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_205866399
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 13:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Plaatjesdumptopic, hebben we niet veel aan zoals je weet ;)
|:( :X

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205866771
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 13:37 schreef tong80 het volgende:
Flikker rot een kutstraal op. Doe ik m'n best pleurt-ie hem op slot.

Hoe krijg je VBL weer op de rails? Ha ha ha.

Door te vragen wat je eet in de SC. Wat een kutzooi. Kill het forum en open vooral geen WK Forum.

FOK! is morsdood.

VBL / WK-iconen.....

:T
Like gegeven!
  Moderator dinsdag 6 september 2022 @ 14:18:33 #206
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_205866815
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 13:37 schreef tong80 het volgende:
Flikker rot een kutstraal op. Doe ik m'n best pleurt-ie hem op slot.

Hoe krijg je VBL weer op de rails? Ha ha ha.

Door te vragen wat je eet in de SC. Wat een kutzooi. Kill het forum en open vooral geen WK Forum.

FOK! is morsdood.

VBL / WK-iconen.....

:T
Je best doen is een paar plaatjes posten en er een :T onder zetten? Kom toch, dat kan beter, maatje. Zet er wat bij over waarom die spelers de iconen waren en het kan een goed topic worden.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 september 2022 @ 14:21:27 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_205866839
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2022 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Je best doen is een paar plaatjes posten en er een :T onder zetten? Kom toch, dat kan beter, maatje. Zet er wat bij over waarom die spelers de iconen waren en het kan een goed topic worden.
Slijm niet met je 'maatje'. Gewoon een kutslotje. Maar goed. Zal geen topics meer openen. Wat een zielige zooi.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator dinsdag 6 september 2022 @ 14:24:41 #208
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_205866867
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 14:21 schreef tong80 het volgende:

[..]
Slijm niet met je 'maatje'. Gewoon een kutslotje. Maar goed. Zal geen topics meer openen. Wat een zielige zooi.

:T
Ok, geen maatje dan. En ookal zou het een kutslotje zijn, dan is het er slecht eentje van zeer velen, dat weet je ook wel. Je hoeft echt niet te stoppen met topics openen hoor, doe er alleen wat moeite voor.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 september 2022 @ 14:40:00 #209
7889 tong80
Spleenheup
pi_205866981
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2022 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Ok, geen maatje dan. En ookal zou het een kutslotje zijn, dan is het er slecht eentje van zeer velen, dat weet je ook wel. Je hoeft echt niet te stoppen met topics openen hoor, doe er alleen wat moeite voor.
Bekijk het.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 6 september 2022 @ 14:41:54 #210
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205866995
Mag Caland er weer op volgens mij post die al mee sinds zeker 2010 denk zelfs ergens 2005 ken de reden verder niet maar voelt heel raar als je zo iemand banned.

Ik waardeer zulke users die al zo lang meelopen en nog steeds actief zijn zou Fok! ook moeten doen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_205868237
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mag Caland er weer op volgens mij post die al mee sinds zeker 2010 denk zelfs ergens 2005 ken de reden verder niet maar voelt heel raar als je zo iemand banned.

Ik waardeer zulke users die al zo lang meelopen en nog steeds actief zijn zou Fok! ook moeten doen.
Wie?
  dinsdag 6 september 2022 @ 21:15:06 #212
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_205871850
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mag Caland er weer op volgens mij post die al mee sinds zeker 2010 denk zelfs ergens 2005 ken de reden verder niet maar voelt heel raar als je zo iemand banned.

Ik waardeer zulke users die al zo lang meelopen en nog steeds actief zijn zou Fok! ook moeten doen.
Eens, hij is volgens mij wel een tijdje eruit. Hopelijk strafvermindering.
  woensdag 7 september 2022 @ 10:58:41 #213
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_205876146
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 14:40 schreef tong80 het volgende:

[..]
Bekijk het.

:T
Komt van een mod die zelf nooit enig initiatief toont of een topic opent, la gaan joh.
  dinsdag 13 september 2022 @ 12:51:39 #214
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_205959181
Ik weet niet precies wat er aan de hand allemaal is maar de laatste tijd wordt VBL wel heel erg beroerd geadministreerd/gemodereerd. Heb eigenlijk nooit overwogen te gaan stoppen met posten hier maar inmiddels komt het wel op het punt, op een groepje na die het Feyenoord-topic inhoudelijk boeiend houdt (daar horen ook users van andere clubs tussen) en de sporadische leuke live-chat is het gewoon echte stront nu.

Continu worden er inhoudelijk actieve/leuke users verbannen voor kleine grapjes zoals 'bestuur tegen de muur' of een WO2-opmerking ofzo, maar het keiharde gezuig of negatieve gedram van bepaalde users in clubtopics, laat staan het onderhuidse racisme van sommigen waardoor de irritaties ontstaan mag maar blijven doorgaan omdat het technisch dan binnen de regels valt ofzo.

Er zijn hier al niet zoveel mensen over, ga dan alsjeblieft meer modereren of administreren op basis van de wensen van het groepje wat het hier nog enigszins interessant houdt, liever een zelfregulerend forum dan strikt gemodereerde onduidelijkheid. Als users over de schreef gaan kunnen we elkaar daarop gewoon aanspreken, en als users dit negeren en blijven doorgaan is het goed als er gemodereerd/geadministreerd wordt. Dat werkt beter dan beoordelen en discussiëren of iets technisch binnen of buiten de regels valt. Het is hier geen Voetbalzone.
Makkelijk tweede.
  Forum Admin / PR dinsdag 13 september 2022 @ 13:12:25 #215
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_205959436
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet niet precies wat er aan de hand allemaal is maar de laatste tijd wordt VBL wel heel erg beroerd geadministreerd/gemodereerd. Heb eigenlijk nooit overwogen te gaan stoppen met posten hier maar inmiddels komt het wel op het punt, op een groepje na die het Feyenoord-topic inhoudelijk boeiend houdt (daar horen ook users van andere clubs tussen) en de sporadische leuke live-chat is het gewoon echte stront nu.

Continu worden er inhoudelijk actieve/leuke users verbannen voor kleine grapjes zoals 'bestuur tegen de muur' of een WO2-opmerking ofzo, maar het keiharde gezuig of negatieve gedram van bepaalde users in clubtopics, laat staan het onderhuidse racisme van sommigen waardoor de irritaties ontstaan mag maar blijven doorgaan omdat het technisch dan binnen de regels valt ofzo.

Er zijn hier al niet zoveel mensen over, ga dan alsjeblieft meer modereren of administreren op basis van de wensen van het groepje wat het hier nog enigszins interessant houdt, liever een zelfregulerend forum dan strikt gemodereerde onduidelijkheid. Als users over de schreef gaan kunnen we elkaar daarop gewoon aanspreken, en als users dit negeren en blijven doorgaan is het goed als er gemodereerd/geadministreerd wordt. Dat werkt beter dan beoordelen en discussiëren of iets technisch binnen of buiten de regels valt. Het is hier geen Voetbalzone.
Ik kan je frustratie begrijpen, Gurney, en ik vind het ook jammer hoe het recent allemaal gaat. Echter is VBL wel onderdeel van FOK! en willen we graag hier onze eigen sfeer behouden, maar dat kan niet grenzeloos, en vooral ook niet als er zaken van buiten VBL op een bepaalde manier belicht worden. Als users gewaarschuwd worden om iets niet te doen kunnen wij weinig anders dan tijdelijk een streep door de naam te zetten. Als je zulke zaken binnen VBL houdt is het probleem al een heel stuk minder groot.

Dat users directe aanwijzingen van mods niet willen of kunnen opvolgen geeft mij niet veel vertrouwen dat het forum of de SC zelfregulerend zou kunnen werken.

Wat betreft het zuigen, drammen, onderhuids racisme etc: TR ze allemaal de moeder of stuur een DM. Sommige opmerkingen vallen binnen de lijntjes, maar er zullen ongetwijfeld ook posts tussen zitten die ons niet opvallen maar weldegelijk tegen de policy in kunnen gaan op een bepaalde manier. En ik drop dit achteren nog even.
  dinsdag 13 september 2022 @ 13:40:47 #216
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_205959730
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 13:12 schreef Sked het volgende:
Dat users directe aanwijzingen van mods niet willen of kunnen opvolgen geeft mij niet veel vertrouwen dat het forum of de SC zelfregulerend zou kunnen werken.
Ik zie sowieso niet waarom mods hier 'directe aanwijzingen' zouden moeten geven, dat gooit vaak enkel olie op het vuur. De meeste mods zijn totaal incompetent of inactief hier en worden nauwelijks serieus genomen. Zoek dan juist meer de achtergrond op zou ik zeggen.
Makkelijk tweede.
  Forum Admin / PR dinsdag 13 september 2022 @ 13:50:14 #217
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_205959813
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik zie sowieso niet waarom mods hier 'directe aanwijzingen' zouden moeten geven, dat gooit vaak enkel olie op het vuur. De meeste mods zijn totaal incompetent of inactief hier en worden nauwelijks serieus genomen. Zoek dan juist meer de achtergrond op zou ik zeggen.
Omdat users zich aan bepaalde regels hebben te houden en als dat ervaren wordt als olie op het vuur gooien dan is dat een probleem dat echt bij de users ligt en niet bij de moderatie. Dat moderators af en toe wat zeggen en niet alleen stilzwijgend modereren hoort bij een forum als FOK!, helemaal als het modereren op die wijze ook niet wordt begrepen/geaccepteerd of reactie oplevert.

Op VBL laten we het over het algemeen al meer toe dan op de rest van het forum wordt gedaan. Maak daar geen misbruik van en alles is koek en ei wat mij betreft. Over inactieve moderatie heb je helemaal gelijk, dat zou ik ook anders willen zien.
  dinsdag 13 september 2022 @ 14:05:09 #218
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_205959952
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 13:50 schreef Sked het volgende:

[..]
Omdat users zich aan bepaalde regels hebben te houden en als dat ervaren wordt als olie op het vuur gooien dan is dat een probleem dat echt bij de users ligt en niet bij de moderatie. Dat moderators af en toe wat zeggen en niet alleen stilzwijgend modereren hoort bij een forum als FOK!, helemaal als het modereren op die wijze ook niet wordt begrepen/geaccepteerd of reactie oplevert.

Op VBL laten we het over het algemeen al meer toe dan op de rest van het forum wordt gedaan. Maak daar geen misbruik van en alles is koek en ei wat mij betreft. Over inactieve moderatie heb je helemaal gelijk, dat zou ik ook anders willen zien.
VBL is ook één van de weinige subforums (die ik bezoek) waar mods vrijwel nooit topics openen, hoe wordt daar tegenaan gekeken? Ik verwacht persoonlijk wel wat meer een aanjagende rol ook in dat opzicht. Als ik het even vergelijk met WLR is de inzet van de mods op dat punt hier schrijnend. (wat voor ons te zien is dan, ik geloof best dat jullie je best doen verder)
  dinsdag 13 september 2022 @ 14:57:08 #219
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_205960386
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet niet precies wat er aan de hand allemaal is maar de laatste tijd wordt VBL wel heel erg beroerd geadministreerd/gemodereerd. Heb eigenlijk nooit overwogen te gaan stoppen met posten hier maar inmiddels komt het wel op het punt, op een groepje na die het Feyenoord-topic inhoudelijk boeiend houdt (daar horen ook users van andere clubs tussen) en de sporadische leuke live-chat is het gewoon echte stront nu.

Continu worden er inhoudelijk actieve/leuke users verbannen voor kleine grapjes zoals 'bestuur tegen de muur' of een WO2-opmerking ofzo, maar het keiharde gezuig of negatieve gedram van bepaalde users in clubtopics, laat staan het onderhuidse racisme van sommigen waardoor de irritaties ontstaan mag maar blijven doorgaan omdat het technisch dan binnen de regels valt ofzo.

Er zijn hier al niet zoveel mensen over, ga dan alsjeblieft meer modereren of administreren op basis van de wensen van het groepje wat het hier nog enigszins interessant houdt, liever een zelfregulerend forum dan strikt gemodereerde onduidelijkheid. Als users over de schreef gaan kunnen we elkaar daarop gewoon aanspreken, en als users dit negeren en blijven doorgaan is het goed als er gemodereerd/geadministreerd wordt. Dat werkt beter dan beoordelen en discussiëren of iets technisch binnen of buiten de regels valt. Het is hier geen Voetbalzone.
Wat een uitstekende post dit. Helemaal mee eens. Het ‘zet maar een TR’ antwoord word ik ook een beetje moe van. Dan begrijp je de strekking echt niet.
  Moderator dinsdag 13 september 2022 @ 14:57:18 #220
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_205960388
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 14:05 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
VBL is ook één van de weinige subforums (die ik bezoek) waar mods vrijwel nooit topics openen, hoe wordt daar tegenaan gekeken? Ik verwacht persoonlijk wel wat meer een aanjagende rol ook in dat opzicht. Als ik het even vergelijk met WLR is de inzet van de mods op dat punt hier schrijnend. (wat voor ons te zien is dan, ik geloof best dat jullie je best doen verder)
Ik denk dat daar helemaal niet naar gekeken wordt. @Slobeend en @Rellende_Rotscholier (zijn etappe OP's _O_ ) zijn ook kwaliteitsusers. Overigens zie ik een Slobeend alleen maar SC's openen, en een keer een Vueltareeks. Je ziet in VBL dat vanuit de crew het vooral @GGMM is die in VBL topics opent, als er weer eens een pareltje de Nederlandse velden betreedt.

Ik weet ook niet of dat een criteria moet zijn voor een goed subforum, dat een moderator een aanjager is. Ik denk dat in de eerste plaats een moderator moet zorgen dat de richtlijnen welke binnen het beleid van FOK! vallen gehandhaafd worden, al dan niet met behulp van een FA. Aanjagers van een (sub)forum zijn vaak juist de users zelf. Natuurlijk kan het helpen dat een moderator daar ook een bijdrage in levert, begrijp me niet verkeerd. Ik heb de cijfers niet zo bij de hand maar mijn vermoeden is dat moderators helemaal niet zoveel topics openen (in de verschillende subfora) en dat WLR daar misschien eerder uitzondering dan regel is. Maar dat heeft voor mij an sich niets met het predicaat moderator te maken, eerder dat de genoemde users gewoon kwaliteit leveren.

Bijkomend fenomeen is natuurlijk dat de topics van Rellende geschreven worden in de geest van een 3 weeks event. Daar is alles op geënt. Als je dan een parallel wilt trekken met VBL dan loop je al gauw tegen het fenomeen 'club topic' op. Er is (correct me if i'm wrong) geen centraal Jumbo Visma topic in WLR waar van alles besproken wordt. Die 2 feiten leiden er (denk ik) toe dat er minder uitgebreide VBL OP's worden geschreven voor een wedstrijd. Enerzijds heb je een heel seizoen lang die Europese wedstrijden en anderzijds heb je de clubtopics waar alles van een wedstrijd of de club al wordt besproken. Dat nodigt dan ook niet echt uit om een hele OP vol te schrijven waar 11 posts op komen en men vervolgens verder keuvelt in het clubtopic. Waar bij de etappe OP van Rellende het topic waarschijnlijk al vol is voordat de etappe daadwerkelijk begint. Dus de vergelijking vind ik ook niet helemaal eerlijk. Wat onverlet laat dat er (zeker vanuit mij) vanuit het modteam VBL wel wat meer input mag worden verwacht. Die kritiek neem ik ter harte :) En ik denk dat er met de aanstelling van @Sked sowieso een stap in de goede richting is gezet.

Om in te haken op de post van @GurneyIsBestOke vind ik het ook jammer dat we steeds meer vaste users zien gaan. Een aantal heeft er zelf voor gekozen en een aantal is op een verdiende (lange) vakantie. Beide type users hebben dat zelf in de hand. Er worden nou eenmaal dingen gepost die niet door de beugel kunnen. Dan kun je wel gaan huilen over een zelfregulerend forum maar de regels van FOK! zijn duidelijk als het aankomt op een crewbash/antisemitisme. Als het je niet zint dan kan je verkassen of de consequenties dragen die uit jouw gedrag voortvloeien.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin / PR dinsdag 13 september 2022 @ 15:23:00 #221
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_205960550
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 14:57 schreef fetX het volgende:

[..]
Wat een uitstekende post dit. Helemaal mee eens. Het ‘zet maar een TR’ antwoord word ik ook een beetje moe van. Dan begrijp je de strekking echt niet.
Dat is ook niet het antwoord, het is een onderdeel van de oplossing die zowel users als crew graag willen. Met TR's maak je gedrag waarover je hier klaagt concreet. Ik geloof best dat er af en toe wat onbegrip over en weer is, maar ik denk dat we de strekking prima doorhebben. Vergeet niet dat een GGMM, onlogisch of ikzelf vroeger als user ons ook afvroegen bij bepaalde dingen of dat wel zo nodig was en of het niet overdreven was.

@maxi-mus een meer proactieve houding in zijn algeheel (en dus ook met het openen van topics) was een van mijn duidelijke wensen na het rondje PB's dat ik heb gekregen een aantal weken geleden. Het is belangrijk dat users zien dat wij het forum absoluut niet willen laten verpieteren. Zoals onlogisch terecht zegt is VBL natuurlijk een ietwat ander subforum dan de rest, maar ook hier zouden inderdaad meer topics waar het gewoon om de inhoud gaat geopend kunnen worden, net zoals dat we ervoor zouden kunnen kiezen om wat vaker aparte livetopics te maken, helemaal als dat een wens is van de users.
  dinsdag 13 september 2022 @ 15:24:09 #222
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_205960558
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2022 14:57 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet ook niet of dat een criteria moet zijn voor een goed subforum, dat een moderator een aanjager is. Ik denk dat in de eerste plaats een moderator moet zorgen dat de richtlijnen welke binnen het beleid van FOK! vallen gehandhaafd worden, al dan niet met behulp van een FA. Aanjagers van een (sub)forum zijn vaak juist de users zelf.
Dan gaat er juist iets helemaal mis want het zijn juist de (acties en beslissingen van de) moderators die er op dit moment voor zorgen dat veel van de aanjagers in dit forum vertrekken.

Ik begrijp ook wel dat ik niet iemand een kankerjood kan noemen zonder consequenties maar de ellende is nu dat er totaal willekeurig ingegrepen wordt, op die manier is de tussenkomst van moderators alleen maar frustrerender. Zit er dicht op of laat het gaan en niet allebei.

Momenteel zijn de mods/admins namelijk alleen maar regeltjes vanuit 'de policy' aan het opleggen en totaal geen constructieve bijdrage aan het leveren om VBL te verbeteren. Dat betekent dat om waardering af te dwingen er misschien of inhoudelijk wat meer bijdrage verwacht wordt of dat er meer geluisterd wordt naar leden die bereid zijn inhoudelijk een bijdrage te leveren in plaats van 'zet maar een TR neer' waar vervolgens niks mee gedaan wordt. Nu zitten jullie alleen maar een natuurlijk verloop van de discussie in de weg en dat verziekt het forum alleen maar meer.
Makkelijk tweede.
  dinsdag 13 september 2022 @ 15:27:34 #223
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_205960583
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 15:23 schreef Sked het volgende:

[..]
Dat is ook niet het antwoord, het is een onderdeel van de oplossing die zowel users als crew graag willen. Met TR's maak je gedrag waarover je hier klaagt concreet. Ik geloof best dat er af en toe wat onbegrip over en weer is, maar ik denk dat we de strekking prima doorhebben. Vergeet niet dat een GGMM, onlogisch of ikzelf vroeger als user ons ook afvroegen bij bepaalde dingen of dat wel zo nodig was en of het niet overdreven was.
Het gedrag van specifieke users is allang 'concreet' gemaakt, zowel via feedback als via TR's, en nog steeds etteren dezelfde users door met hetzelfde gedram in de clubtopics. Sterker zelfs ik zag afgelopen zondag @onlogisch weer vervallen in zijn negatieve obsessieve gedram over Kökcü waar hij al vaker over aangesproken is. Ik denk dat jullie de strekking helemaal niet doorhebben eigenlijk.
Makkelijk tweede.
  Moderator dinsdag 13 september 2022 @ 15:35:01 #224
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_205960649
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dan gaat er juist iets helemaal mis want het zijn juist de (acties en beslissingen van de) moderators die er op dit moment voor zorgen dat veel van de aanjagers in dit forum vertrekken.
Tja, dat is een verschil. Ik kan de banredenen zien, jij niet. Ik kan je 1 ding verklappen ; bans hebben users aan zichzelf te danken. Aan niemand anders.
quote:
Ik begrijp ook wel dat ik niet iemand een kankerjood kan noemen zonder consequenties maar de ellende is nu dat er totaal willekeurig ingegrepen wordt, op die manier is de tussenkomst van moderators alleen maar frustrerender. Zit er dicht op of laat het gaan en niet allebei.
Goedzo.

Verder is het zo dat het vaak ook een optelsom is hé. Hetgeen jij constateert/meekrijgt in een (live)topic is vaak echt niet het enige wat speelt.
quote:
Momenteel zijn de mods/admins namelijk alleen maar regeltjes vanuit 'de policy' aan het opleggen en totaal geen constructieve bijdrage aan het leveren om VBL te verbeteren. Dat betekent dat om waardering af te dwingen er misschien of inhoudelijk wat meer bijdrage verwacht wordt of dat er meer geluisterd wordt naar leden die bereid zijn inhoudelijk een bijdrage te leveren in plaats van 'zet maar een TR neer' waar vervolgens niks mee gedaan wordt. Nu zitten jullie alleen maar een natuurlijk verloop van de discussie in de weg en dat verziekt het forum alleen maar meer.
Dat ben ik niet met je eens. Er wordt vaak zat genoeg ruimte over gelaten. Maar at the end of the day is er een policy waar men aan zich dient te conformeren. Doe je dat niet dan bestaat de kans dat daar consequenties tegenover staan hé. Als we weer de 2 type users erbij pakken die ik hierboven beschreef, 1 die zelf maar vertrekt omdat hij het forum niet meer leuk vindt, kiest daarvoor. De ander wordt op vakantie gestuurd omdat hij na meerdere waarschuwingen toch over de schreef blijft gaan. Tja dat doe je dan echt zelf. En dan begin jij over een 'constructieve bijdrage' vanuit de mods.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het gedrag van specifieke users is allang 'concreet' gemaakt, zowel via feedback als via TR's, en nog steeds etteren dezelfde users door met hetzelfde gedram in de clubtopics. Sterker zelfs ik zag afgelopen zondag @:onlogisch weer vervallen in zijn negatieve obsessieve gedram over Kökcü waar hij al vaker over aangesproken is. Ik denk dat jullie de strekking helemaal niet doorhebben eigenlijk.
Oh, dus als een user een andere mening heeft dan de jouwe is het een negatieve obsessie? :D
Je bent af @GurneyIsBestOke
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 september 2022 @ 15:45:30 #225
7889 tong80
Spleenheup
pi_205960730
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 14:05 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
VBL is ook één van de weinige subforums (die ik bezoek) waar mods vrijwel nooit topics openen, hoe wordt daar tegenaan gekeken? Ik verwacht persoonlijk wel wat meer een aanjagende rol ook in dat opzicht. Als ik het even vergelijk met WLR is de inzet van de mods op dat punt hier schrijnend. (wat voor ons te zien is dan, ik geloof best dat jullie je best doen verder)
Ze sluiten ze liever. Wat ze ook lullen. Ze demotiveren eerder.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')