Je kunt wel meer ergens niet mee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Picdumptopic, kunnen we weinig mee.
Ik hoef ook niet overal te postenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt wel meer ergens niet mee.
Serieuze topics zie ik je ook nooit.
M'n parodie topic snap je ook niet.
Gelukkig niet. Hoef is wel een mooi woord.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet overal te posten
Je OP bestaat uit één regel.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:38 schreef Paul het volgende:
Waarom gaat mijn topic over Fraser op slot terwijl die over kuyt en andere trainers open blijven? Fraser heeft maar 2 punten gehaald tot nu toe
Laat ook maar. Open het vlak voordat het begint. "Pas in November" Ha ha haquote:Op maandag 22 augustus 2022 12:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Het WK begint pas in november, Tong. Waarom heb je zo'n haast?
Twee maanden.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:07 schreef GGMM het volgende:
Streefdatum: 19 september
Dan hebben we nog anderhalve maand voordat het begint.
Zet het in je agenda mensen
We hebben nog een hele Europese groepsfase af te werken godverdommequote:Op maandag 22 augustus 2022 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja het begint de 20ste pas zelfs
2 maanden, nou dat is toch tijd zat.
quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:10 schreef tong80 het volgende:
Echte voetbal mods hier. Echte liefhebbers.
Ik mis het Nations league forum.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..].
Tong, er is echt geen hond nog bezig met het WK. We moeten nog de CL/EL/ECL-groepsfases loten én spelen.
Grote kans dat er alleen maar topics worden geopend door Qatar-obsessed nietvoetballiefhebbers.
Ik heb al iemand gevraagd en die heeft me keihard afgewezen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:16 schreef tong80 het volgende:
Zijn er al mods aangesteld voor het nog niet bestaande WK-Forum ? Ik stel me beschikbaar.
Net zoals DonRanja een PSVer aanbevool die nooit postte.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al iemand gevraagd en die heeft me keihard afgewezen.
Ik heb mensen op het oog, bedankt voor je aanbod
Dat zit je nog steeds dwars hequote:Op maandag 22 augustus 2022 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net zoals DonRanja een PSVer aanbevool die nooit postte.
Laat maar weer. Straks ben ik weer een zeurneus.
Het zit me niet dwars. Gewoon een gemiste kans van VBLquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zit je nog steeds dwars he
Ik zorg ervoor dat het allemaal mensen zijn die meeposten19 september, nog een geduld makker.
Wie is Fosivequote:Op maandag 22 augustus 2022 13:25 schreef Oriente het volgende:
@:Coco en @:Fosive zouden een goed team zijn!
Volgens mij verzint die gast gewoon namen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |