Fijn dat je eigenlijk indirect mijn punt omtrent de huidige moderatie met deze post bevestigt. Prima, dan kappen we er toch mee.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja als je niet eens leest/kan lezen, dan ga ik niet verder op je reageren.
Volgens mij was het notabene jouw collega die begon met de kritieken op jouw eigen team:quote:Op donderdag 15 september 2022 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij wil er eentje mod worden.
Verder wat @Littlerabbit zegt: hier kunnen we niets mee.quote:Op dinsdag 13 september 2022 13:50 schreef Sked het volgende:
Over inactieve moderatie heb je helemaal gelijk, dat zou ik ook anders willen zien.
Zal ik je dan toch helpen knaapje?quote:Op donderdag 15 september 2022 22:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Fijn dat je eigenlijk indirect mijn punt omtrent de huidige moderatie met deze post bevestigt. Prima, dan kappen we er toch mee.
Mijn opmerking 'heeft al dertig jaar geen voetbalwedstrijd gezien' hoef je niet zo serieus te nemen. Natuurlijk heb jij dat wel. Over @skysherif schreef ik toch ook 'weet niet eens of er lucht of zand in een bal zit'. Natuurlijk weet hij dat wel. Het waren gewoon wat populistische teksten om de kern van het probleem aan te geven: de huidige moderatie.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal ik je dan toch helpen knaapje?
Jij zegt dat ik al 30 jaar geen wedstrijd heb gezien, daar reageer ik op door te zeggen dat ik regelmatig in stadions zit.
Als jij daar zin in hebt mag dat hoor.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:44 schreef DonRaja het volgende:
Snap je mijn reactie nu wel, of moeten we er blokken en kleurtjes bijhalen voor je?
Mad.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:44 schreef DonRaja het volgende:
Maar goed je e-penis zal wel weer wat gegroeid zijn. Kleuter.
Ja, dat klopt, maar wat is dan de reden dat je vanuit achter binnenboord wordt gehouden? Want je geeft eigenlijk aan liever geen moderator meer te zijn.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:44 schreef DonRaja het volgende:
Daarnaast geef ik letterlijk in de eerste zin van mijn reactie aan dat het niet mijn keuze is om in dat lijstje te staan.
Ok, ik zal minder geïrriteerd reageren:quote:Op donderdag 15 september 2022 22:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mijn opmerking 'heeft al dertig jaar geen voetbalwedstrijd gezien' hoef je niet zo serieus te nemen. Natuurlijk heb jij dat wel. Over @:skysherif schreef ik toch ook 'weet niet eens of er lucht of zand in een bal zit'. Natuurlijk weet hij dat wel. Het waren gewoon wat populistische teksten om de kern van het probleem aan te geven: de huidige moderatie.
[..]
Als jij daar zin in hebt mag dat hoor.
[..]
Mad.
[..]
Ja, dat klopt, maar wat is dan de reden dat je vanuit achter binnenboord wordt gehouden? Want je geeft eigenlijk aan liever geen moderator meer te zijn.
Oké, geen probleem.quote:Op donderdag 15 september 2022 22:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, ik zal minder geïrriteerd reageren:
Als er al achter iets is besproken dan is het tegen de policy om daar hier iets over te zeggen.
quote:Op donderdag 15 september 2022 22:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Oké, geen probleem.
Gezien je aanstaand aftreden wil ik je in ieder geval wel alvast bedanken voor al je tijd en inzet in VBL als moderator.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 september 2022 23:23 schreef fetX het volgende:
Wow, wat een woede. VBL zou er goed aan doen om mij mod te maken om de vrede te bewaren.Ik zit er de laatste tijd ook steeds meer over na te denken om mod te worden. Ik zou geen slechte mod zijn denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik ook!quote:Op zondag 18 september 2022 06:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik zit er de laatste tijd ook steeds meer over na te denken om mod te worden. Ik zou geen slechte mod zijn denk ik.
Valt me ook tegen.quote:Op zondag 18 september 2022 11:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer, niemand heeft nog gehapt.
Mod jij weten.quote:Op maandag 19 september 2022 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb er de laatste tijd over nagedacht of het verstandig is dat ik mod word van vbl en heb besloten dat dat geen goed plan is en dat ik geen mod wil zijn. Ik hoop dat jullie begrip hebben voor deze beslissing.
Ach, wat jammer!quote:Op maandag 19 september 2022 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb er de laatste tijd over nagedacht of het verstandig is dat ik mod word van vbl en heb besloten dat dat geen goed plan is en dat ik geen mod wil zijn. Ik hoop dat jullie begrip hebben voor deze beslissing.
Potverdikkie...quote:Op maandag 19 september 2022 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2022 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Skedquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:40 schreef tong80 het volgende:
Iemand enig idee wie de mods momenteel zijn in VBL ?
Plaatjesdump ditdat. Jeweetwel.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:07 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje
Mag je je favoriete club niet meer aanmoedigen ?
Alsof er te veel topic worden geopend op VBL.
VBL / Hup Arsenal........!
Flikker op. 5 legendarische Arsenal spelers. En jij begrijpt het niet. Ga lekker koken.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Plaatjesdump ditdat. Jeweetwel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |