SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Dit zijn echt teveel activiteiten in 1x.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:06 schreef UitStraling het volgende:
Lunch and Learn and Talk and Listen and Act sessie
Ik denk, hoop en vermoed in die volgorde en dan achtereenvolgens.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit zijn echt teveel activiteiten in 1x.
Oh, niet tegelijkertijd?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk, hoop en vermoed in die volgorde en dan achtereenvolgens.
Doe de spatadertjesdansquote:
Smeksmek vind het smak smeksmek niet kunnen dat smek mannen foto's van hun smek piemel rond smak burp sturen.quote:
Het gaat leuk en gaaf en cool en interessant en gers en biek worden. En ze schenken water en wijn en cola en bier en whisky en sap en melk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:06 schreef UitStraling het volgende:
"Bij deze nodigen wij U graag uit als gastspreker en actieve participant voor de eerstvolgende Lunch and Learn and Talk and Listen and Act sessie op het gebied van Diversiteit, Gelijkheid en Inclusie en Seksueel Grensoverschrijdend gedrag"
Dit gaat leuk en onderhoudend worden, zouden ze ook wijn of whisky schenken?
En zal ik vragen of er ook lekkere wijven meedoen voor ik op accept druk?
quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe de spatadertjesdans [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ja maar dacht wel dat het zoiets was ook maar er staat op internet dat als dit soort dingen pijn doen je het moet laten checkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flauw grapje, wel opgelucht zeker?
Ik zeg dat nooit tegen gasten op werk die ik niet terug hoef te zienquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo zeggen mensen aan de telefoon 'tot ziens'
Liever niet enzo
Omdat dat vriendelijker klinkt dan 'stik er in' of 'krijg lekker de tering'quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Liever niet enzo
FIJNE AVONDquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zeg dat nooit tegen gasten op werk die ik niet terug hoef te zien
Dat is wel eerlijker.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat vriendelijker klinkt dan 'stik er in' of 'krijg lekker de tering'
* maakt notitiesquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat vriendelijker klinkt dan 'stik er in' of 'krijg lekker de tering'
Ik zeg dan wel eens, ok ik ruik je later.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Liever niet enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |