SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Dit zijn echt teveel activiteiten in 1x.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:06 schreef UitStraling het volgende:
Lunch and Learn and Talk and Listen and Act sessie
Ik denk, hoop en vermoed in die volgorde en dan achtereenvolgens.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit zijn echt teveel activiteiten in 1x.
Oh, niet tegelijkertijd?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk, hoop en vermoed in die volgorde en dan achtereenvolgens.
Doe de spatadertjesdansquote:
Smeksmek vind het smak smeksmek niet kunnen dat smek mannen foto's van hun smek piemel rond smak burp sturen.quote:
Het gaat leuk en gaaf en cool en interessant en gers en biek worden. En ze schenken water en wijn en cola en bier en whisky en sap en melk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:06 schreef UitStraling het volgende:
"Bij deze nodigen wij U graag uit als gastspreker en actieve participant voor de eerstvolgende Lunch and Learn and Talk and Listen and Act sessie op het gebied van Diversiteit, Gelijkheid en Inclusie en Seksueel Grensoverschrijdend gedrag"
Dit gaat leuk en onderhoudend worden, zouden ze ook wijn of whisky schenken?
En zal ik vragen of er ook lekkere wijven meedoen voor ik op accept druk?
quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe de spatadertjesdans [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ja maar dacht wel dat het zoiets was ook maar er staat op internet dat als dit soort dingen pijn doen je het moet laten checkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flauw grapje, wel opgelucht zeker?
Ik zeg dat nooit tegen gasten op werk die ik niet terug hoef te zienquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo zeggen mensen aan de telefoon 'tot ziens'
Liever niet enzo
Omdat dat vriendelijker klinkt dan 'stik er in' of 'krijg lekker de tering'quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Liever niet enzo
FIJNE AVONDquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zeg dat nooit tegen gasten op werk die ik niet terug hoef te zien
Dat is wel eerlijker.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat vriendelijker klinkt dan 'stik er in' of 'krijg lekker de tering'
* maakt notitiesquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat dat vriendelijker klinkt dan 'stik er in' of 'krijg lekker de tering'
Ik zeg dan wel eens, ok ik ruik je later.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Liever niet enzo
Meeste gasten zijn toch wel leuk in de horeca of vergis ik me hierin?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zeg dat nooit tegen gasten op werk die ik niet terug hoef te zien
grensoverschrijdendquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:37 schreef Ama het volgende:
Ik kijk Catching Killers, even weer nieuwe inspiratie opdoen.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste gasten zijn toch wel leuk in de horeca of vergis ik me hierin?
Nee. Hoiijjjequote:Op woensdag 9 februari 2022 16:41 schreef Ama het volgende:
Niemand krijgt een vriendelijke tot ziens dus.
Ben je geestelijk 3 of zo?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg dan wel eens, ok ik ruik je later.
Sooowquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je geestelijk 3 of zo?
Iemand die na een telefonisch gesprek tot ziens zegt neem ik niet serieus en die komt bij mij in het mandje "hups zwakzinnig, weg dermee".quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je geestelijk 3 of zo?
Juist.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand die na een telefonisch gesprek tot ziens zegt neem ik niet serieus en die komt bij mij in het mandje "hups zwakzinnig, weg dermee".
quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste gasten zijn toch wel leuk in de horeca of vergis ik me hierin?
quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand die na een telefonisch gesprek tot ziens zegt neem ik niet serieus en die komt bij mij in het mandje "hups zwakzinnig, weg dermee".
Als je niet kan doen alsof moet je niet in de horeca werken (of detailhandel).quote:
Wat is dit voor rare vergelijking.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zegt toch ook geen goedemorgen als het avond is.
Of sales.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je niet kan doen alsof moet je niet in de horeca werken (of detailhandel).
Weet je de herkomst van houdoe? Ik heb het weleens opgezocht namelijkquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot ziens is echt debiel als je iemand nog nooit hebt gezien, zeg dan gewoon houdoe.
Hier zegt echt niemand houdoe hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot ziens is echt debiel als je iemand nog nooit hebt gezien, zeg dan gewoon houdoe.
Houdt oe eiges goed.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je de herkomst van houdoe? Ik heb het weleens opgezocht namelijk
Onder de rivieren misschien.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Houdoe kun je altijd gebruiken.
“Hou je goed” is dat toch? Andere dialecten hebben daar ook varianten van.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je de herkomst van houdoe? Ik heb het weleens opgezocht namelijk
Bij mensen die ik goed ken heb ik een hele lange hou met daarna de korte klemtoon op de toe.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aan de telefoon wordt het al snel een “Joe houdoe”
Gewoon ophangen als je klaar bent met praten. Doet mijn baas altijd. Best effectief.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon het telefoongesprek met joejoe/ groetjes/ de mazzel beëindigen.
Vinden mensen altijd leuk.
Ik heb dat gisteren gedaan, alleen was de andere kant nog aan het praten en dat vond de andere kant niet zo leuk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon ophangen als je klaar bent met praten. Doet mijn baas altijd. Best effectief.
Gebruik ik echt nooitquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Houdoe kun je altijd gebruiken.
Zakelijk doe ik het met klank, spreek u laaaatterrr, nou tot de vooooolgde keer, ik kooom erop teruuug, klinkt raar maar het werkt als een beer.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon het telefoongesprek met joejoe/ groetjes/ de mazzel beëindigen.
Vinden mensen altijd leuk.
Het is alleen wel alsof je een chinees restaurant aan de telefoon hebt, zoals je het nu uitbeeldt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zakelijk doe ik het met klank, spreek u laaaatterrr, nou tot de vooooolgde keer, ik kooom erop teruuug, klinkt raar maar het werkt als een beer.
Dit doe ik zelf ook vaak trouwensquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon ophangen als je klaar bent met praten. Doet mijn baas altijd. Best effectief.
Noemde gij mij nouw een spleetoog?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is alleen wel alsof je een chinees restaurant aan de telefoon hebt, zoals je het nu uitbeeldt.
Bende een beetje geel?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noemde gij mij nouw een spleetoog?
Zeg nou eens niet zulke dingen, nu krijg ik weer trekquote:
UitStlalingquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noemde gij mij nouw een spleetoog?
Gewoon 15 klontjes suiker in je mond stoppen dan ben je weer even genezen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg nou eens niet zulke dingen, nu krijg ik weer trek
Doei leverquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms op zondagen na een feestje.
Dat is toch niet te vergelijkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon 15 klontjes suiker in je mond stoppen dan ben je weer even genezen.
Wist niet dat hij een paard is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:00 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon 15 klontjes suiker in je mond stoppen
Ik ga waarschijnlijk zaterdag chinees etenquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg nou eens niet zulke dingen, nu krijg ik weer trek
wanneer ga je naar die zaak daar in katendrecht? er zit daar nu ook ee nieuw drijvend restaurant. Le putain geloof ikquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk zaterdag chinees eten
Frans Bauer, ben jij het?quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:03 schreef LTVDK het volgende:
Babi pangang, kitten kerrie of saté ajam
Restaurant De Hoer?quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wanneer ga je naar die zaak daar in katendrecht? er zit daar nu ook ee nieuw drijvend restaurant. Le putain geloof ik
Nee, al gaat die wel naar dezelfde kapper als ikquote:
Nou, ik was afgelopen zaterdag al geweestquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wanneer ga je naar die zaak daar in katendrecht? er zit daar nu ook ee nieuw drijvend restaurant. Le putain geloof ik
Niet eens de giechelende hoer?quote:
Oh je bent al geweestquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik was afgelopen zaterdag al geweest![]()
En ze serveren daar echt het kleinste soepje ter wereld.
Dacht dat het een klein kommetje saus was![]()
Dat drijvende restaurant heb ik ook gezien, maar was dat ook niet een gecombineerde flexwerkplekken?
Ja, maar is dat nou water uit de Maas zelf? Ik kon dat niet goed zienquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh je bent al geweest
Ja en ook een soort openlucht zwembad zit er bij
Oooooh danquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja want katendrecht of tenminste dat stuk was vroeger een tippelzone
Grote wasjes, kleine wasjes….quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, vierde machine was van vandaag is bijna klaar. Nog eentjeNieuw record, 5 machines was draaien op 1 dag
Grensverleggend grensoverschrijdend alles ditdat
Ja das maaswaterquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar is dat nou water uit de Maas zelf? Ik kon dat niet goed zien
Uhhh, ik had de By AMI compleet Fishquote:
jammerquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhhh, ik had de By AMI compleet FishEn dat was met pompoen-linzensoep. Was verder niet al te bijzonder, wel oke.
Mwah, redelijk... het was rustig toen wij er waren (11.30 u) en toen we weggingen, zat het vol (rond 13.00)quote:
De originele SARS of de huidige?quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:16 schreef UitStraling het volgende:
Hier ben ik wel eens geweest;
https://en.wikipedia.org/wiki/Jumbo_Kingdom
Inclusief prachtig uitzicht op de pauperflats waar SARS is ontstaan
Zit jij in de ochtend al bami te vreten of wat?quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwah, redelijk... het was rustig toen wij er waren (11.30 u) en toen we weggingen, zat het vol (rond 13.00)
Bami???quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit jij in de ochtend al bami te vreten of wat?
Die was lang niet zo spannend als die van nuquote:
nopes ook nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen coronagevallen in het vredige Foqueville?
Paar dagen terug al ja, zo stel ik me jou een beetje voor als je trek in iets lekkers hebt en ik zeg neequote:Op woensdag 9 februari 2022 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je dezel al gezien?
https://9gag.com/gag/aQXo7Dz
Ja maar die setting van Aberdeen zie je zoo vaak terug in films, die troosteloze flats en dat drijvende vissersdorp ervoor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die was lang niet zo spannend als die van nu
quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paar dagen terug al ja, zo stel ik me jou een beetje voor als je trek in iets lekkers hebt en ik zeg nee
Maar het klopt wel hequote:
Bak bami met babi pangang voor de lunchquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je was toch Chinees aan het vreten in de ochtend?
Fixedquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bak nasi met babi pangang voor de lunch
Nee bami of witte rijst. Nasi is het altijd net netquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee bami of witte rijst. Nasi is het altijd net net
quote:
Heb geloof ik de mihoen optie niet bij de Chinees, of misschien tegen meerprijs. Want je krijgt altijd de vraag 'nasi, bami, witte rijst?'quote:
Mihoen kost meer idd.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb geloof ik de mihoen optie niet bij de Chinees, of misschien tegen meerprijs. Want je krijgt altijd de vraag 'nasi, bami, witte rijst?'
Ik heb zo bamiquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:28 schreef LTVDK het volgende:
Maar kunnen we nu ophouden over chinees voordat ik het straks moet gaan halen
bij de wijkchinees hier is bij een menu Witte rijst inbegrepen, Nasi of bami lage meerprijs, Chinese bami of Mihoen hoge meerprijsquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb geloof ik de mihoen optie niet bij de Chinees, of misschien tegen meerprijs. Want je krijgt altijd de vraag 'nasi, bami, witte rijst?'
quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:28 schreef LTVDK het volgende:
Dit doen ze ook bij mijquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:28 schreef LTVDK het volgende:
Wil je een nieuw hoofd?quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Gristus, vervelende hoofdpijn vandaag
Ga dat doen danquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:05 schreef bitterbal het volgende:
die watertaxi mensen hebben toch een mooie baan hoor
Wil je mijn hoofd?quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja graag. Een knapper hoofd zonder hoofdpijn
Een bureaustoel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:31 schreef bitterbal het volgende:
Buda op wat voor stoel zit je thuis als je werkt?
Zie dat ze hier de mihoen en chinese bami als aparte categorie op de kaart hebben staanquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij de wijkchinees hier is bij een menu Witte rijst inbegrepen, Nasi of bami lage meerprijs, Chinese bami of Mihoen hoge meerprijs
Uitstraling biedt zijn hoofd aanquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja graag. Een knapper hoofd zonder hoofdpijn
jammerquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een bureaustoel.![]()
Maar ik heb vannacht onrustig geslapen. Paar keer wakker geworden. En dan eindig ik vaak met een knetterende hoofdpijn.
Beetje lamballen op de bank of zo.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ga jij doen zonder hoofd dan?
Ja, dat heb ik al mijn hele leven hoor. Maar het valt niet mee om dan een beetje productief te zijn.quote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje lamballen op de bank of zo.
Kwartje viel pas na een paar secondenquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker gegeten beneden. Gehaktballetjes, gebakken erpel, Komkommer en Ola Vienetta
Komkommer als groen bijgerechtje is altijd wel lekker, weer eens wat vaker doen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker gegeten beneden. Gehaktballetjes, gebakken erpel, Komkommer en Ola Vienetta
Jij bent nog een Brabo. Niet iedereen zal weten wat ik bedoelde...quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwartje viel pas na een paar seconden
Ik klik sowieso niet. Suzannah Hoffs is veel te leuk om naar te kijken..quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:39 schreef bitterbal het volgende:
kan echt niet naar al dat vet kijken
quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:39 schreef bitterbal het volgende:
Gebakken erpels zijn wel erg lekker trouwens.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent nog een Brabo. Niet iedereen zal weten wat ik bedoelde...![]()
Aardappels?quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gebakken erpels zijn wel erg lekker trouwens.
Maar goed dat je morgen weer moet werken danquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:39 schreef bitterbal het volgende:
Moet je ook niet doen, een eetstoornis is gewoon een ernstige levensbedreigende ziekte, je gaat toch ook niet kijken en lachen om kankerpatiënten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:39 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, een eetstoornis is gewoon een ernstige levensbedreigende ziekte, je gaat toch ook niet kijken en lachen om kankerpatiënten.
Wie zegt dat ik lach?quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, een eetstoornis is gewoon een ernstige levensbedreigende ziekte, je gaat toch ook niet kijken en lachen om kankerpatiënten.
Ik was ook eens tien jaar niet geweest maar poetste wel elke dag. En had gelukkig nietsquote:
Ik ging een aantal jaar niet en had meteen van alles maar had toen ook een nieuwe tandartspraktijk. Twijfel nog steeds of het echt zo slecht was of niet want daarna heb ik nooit meer zoveel gaatjes enz gehad.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was ook eens tien jaar niet geweest maar poetste wel elke dag. En had gelukkig niets
Rook je adem toen niet naar smeerkaas?quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was ook eens tien jaar niet geweest maar poetste wel elke dag. En had gelukkig niets
Ik poetste gewoon en had geen pus of gaatjes?quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rook je adem toen niet naar smeerkaas?
Mwa veel stress.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ging het niet lekker vandaag?
quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
Mannen die slechte pakken dragen kan ik me wel echt aan ergeren trouwens @:TT
kom er aanquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:11 schreef datismijnmening het volgende:
Viesgoor veel snackbarvoer besteld
Ze heeft het besteld. Nog niet in huis...quote:
ja moet toch op tijd daar zijn bosquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze heeft het besteld. Nog niet in huis...
Ik denk dat je serieus zou kunnen mee eten.quote:
dibs op de kipquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat je serieus zou kunnen mee eten.![]()
- Halve grill kip
-Berenklauw
-Broodje frikandel speciaal
- Patatje oorlog
- Kroket
Dan neem ik dit wel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:15 schreef datismijnmening het volgende:
-Berenklauw
-Broodje frikandel speciaal
Gewoon nog een keer gaanquote:
Stom van mequote:Op woensdag 9 februari 2022 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet het ook pas zeggen als je het al op hebt
ja bijna onder de 70 kiloquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen weer werken aan je zwembandjes
quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Netjes op tijd voor het datingseizoen.
Moet je straks weer aan een touwtje als het hard waaitquote:
ja dat welquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je straks weer aan een touwtje als het hard waait
Wat is Thailand kleding?quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:34 schreef bitterbal het volgende:
Bedacht mij dat ik mijn thailand kleding niet meer pas denk ik
Bikini?quote:
Dat is toch allemaal van die loshangende smurfkledingquote:
oh nee geen booty shorts. zo ordinair. Maar wel korte jurkjes ofzoquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laag uitgesneden topjes en booty shorts
ja dat heb ik ook jaquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal van die loshangende smurfkleding
Geef snertquote:
Hooguit om ze aan te vullen tochquote:
Saté gehaald?quote:
ja als je naa het bmi kijkt misschien wel ja?quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dan lijkt 65 zo weinig
Met hakken aan is bitterbal groter. Maar ergens heb ik het idee dat jij beter op hakken kunt lopen.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met hakken aan is bitterbal groter. Maar ergens heb ik het idee dat jij beter op hakken kunt lopen.
skinnybalquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dan lijkt 65 zo weinig
Haha kleintjequote:
krijg ze gelukkig nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:51 schreef Koen66 het volgende:
Hoe gaat het met de hoeveelheid dickpics die je krijgt @:bitterbal? Of lijdt dat niet onder de huidige crisis?
Omdat jij nooit een grammetje teveel hebt gehadquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja vind mij nu wel wat dik eigenlijk
ja nou preciesquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat jij nooit een grammetje teveel hebt gehad
users die gewoon random dickpicks krijgen van andere users?quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Schijt op Fok toch wel een dingetje te zijn
Hou je daar een beetje van; of ben je van de vollere vrouwen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat jij nooit een grammetje teveel hebt gehad
Dan doe je niet genoeg je best. Mijn inbox zit elke dag vol ermeequote:
Meer dames die dickpics krijgen, niet random maar bewustquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
users die gewoon random dickpicks krijgen van andere users?
Een vrouw is een vrouw, alleen de echte extremen ben ik niet zo'n fan vanquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hou je daar een beetje van; of ben je van de vollere vrouwen?
Weet niet hoe ik harder mijn best moet doenquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan doe je niet genoeg je best. Mijn inbox zit elke dag vol ermee
oh nou behoor gelukkig niet tot die doelgroep dan :pquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meer dames die dickpics krijgen, niet random maar bewust
Zullen er geheid op voorraad hebben die met liefde met je willen delenquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik harder mijn best moet doen
Dan moet je niet hele dagen met Haagsie flirtenquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan doe je niet genoeg je best. Mijn inbox zit elke dag vol ermee
*doet dm op slot*quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zullen er geheid op voorraad hebben die met liefde met je willen delen
Keertje met je tetten zwaaien in een topicquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik harder mijn best moet doen
heb ik jou nog nooit zien doen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Keertje met je tetten zwaaien in een topic
Die appt ze gewoonquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je niet hele dagen met Haagsie flirten
Godzijdankquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik jou nog nooit zien doen?
Heb je niet goed opgeletquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik jou nog nooit zien doen?
In wat voor gehucht woon jijquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:00 schreef CherryLips het volgende:
De snackbar ging blijkbaar om zeven uur dicht.
Dat is nog midden in de snacktijdquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:00 schreef CherryLips het volgende:
De snackbar ging blijkbaar om zeven uur dicht.
Heb je een van de cavia's op de grill gegooidquote:
Geroosterde kwok.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je een van de cavia's op de grill gegooid
Gevaarlijke uitspraken tegenwoordig meneerquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik val op kleinere meiden. Dat klinkt natuurlijk lekker fout.
1 fucking cmquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Zit er geen dönertent in de buurt ofzoquote:
Haags K.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat vinnik vies.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit er geen dönertent in de buurt ofzo
Mannen overschatten hun lengte vaak met 2 cm, dus eigenlijk is die nog kleiner dan jijquote:
Maar daar hebben ze ook gewoon een frituur en snacksquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mannen overschatten hun lengte vaak met 2 cm, dus eigenlijk is die nog kleiner dan jij
Er zitten nog twee snackbars maar dan moet ik wel helemaal 150 meter lopen ofzo.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze ook gewoon een frituur en snacks
Zo pfoe, dat is wel een flinke afstand ja, dat is meer dan een olympische afstandquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zitten nog twee snackbars maar dan moet ik wel helemaal 150 meter lopen ofzo.
Is dat een Dr Pepper kopie?quote:
Vrouwen die een kop kleiner zijn zodat ze tegen je borst kunnen liggen met hun hoofd tijdens het knuffelen 🥰🥰🥰quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Soda van water gemaakt waar voeten in geweekt hebbenquote:
quote:
Vond dat vroeger best lekker spulquote:LIESHOUT (ANP) - Bier- en frisdrankenproducent Bavaria uit Lieshout komt begin februari met een eigen merk frisdrank: Dr Foots. Het Brabantse familieconcern heeft daartoe besloten omdat het bedrijf in november vorig jaar de licentie heeft verloren van Dr Pepper, een ander frisdrankenmerk dat is overgenomen door Cadbury Schweppes.
27 januari 1996, 00:00
https://www.trouw.nl/nieu(...)n-dan-cola~b7caaa8e/
Een iph 'tje is voldoende hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vrouwen die een kop kleiner zijn zodat ze tegen je borst kunnen liggen met hun hoofd tijdens het knuffelen 🥰🥰🥰
Najaquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Soda van water gemaakt waar voeten in geweekt hebben
Wat ga je bestellenquote:
quote:
quote:
Dat doet zeer aan jouw schrijfhart hčquote:
Ben wel getriggered.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat doet zeer aan jouw schrijfhart hč
quote:Ondanks dat we in eerder berichtgeving communiceerde dat dit evenement doorgaat, kan dit evenement in verband met een coronabesmetting helaas toch niet doorgaan en is daarom definitief afgelast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |