Yep is nu duidelijk aangegeven door nouchequote:Op woensdag 9 februari 2022 16:05 schreef zodeju het volgende:
Dus grace en Nouchine praten over stemmen terwijl Nouchine nog niet geweest is.
Yep, maar het is de prinses hequote:Op woensdag 9 februari 2022 16:05 schreef zodeju het volgende:
Dus grace en Nouchine praten over stemmen terwijl Nouchine nog niet geweest is.
Wat ik niet begrijp dat ze het ook in beeld blijven houdenquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:06 schreef freaky40 het volgende:
Vind dit echt niet kunnen! Maar blijkbaar mag alles als Nawel in de buurt is...
Ja, maar ze hebben maar 1 stream nu, dus ze proberen af te wisselen met de gesprekken die er gaande zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp dat ze het ook in beeld blijven houden
Klopt als een bus.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:07 schreef C.A.I het volgende:
dit zijn toch duidelijk stemafspraken in groen ?
Beetje dom om Nawel in beeld te houden die overduidelijk aan het aangeven is wat ze gedaan heeft.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben maar 1 stream nu, dus ze proberen af te wisselen met de gesprekken die er gaande zijn.
Hahahaha ! De lepelaarquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:09 schreef Angelique61 het volgende:
Die lepelaar komt ook weer binnen
Ja, Nouchine zegt dan weet ik het.....ja zegt Nawel ik weet het ook.quote:
FAILL WEEKquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:10 schreef C.A.I het volgende:
BB is slappe hap en vooral tijdens HELL WEEK
Ik nomineer deze week BBquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:10 schreef Hendrik83 het volgende:
Nouchine stemt op S en K en blijkbaar heeft leroy dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |