abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203581846

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)
Twijfel je over de vaccinatie, bel de De Vaccinatie Twijfeltelefoon: 088-7555777

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER: Informatie over dagcijfers
SPOILER: Varianten waaronder Omicron
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
zie email 27 oktober
  FOK!fotograaf woensdag 9 februari 2022 @ 12:51:00 #2
842 Zorro
Z
pi_203581884
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:45 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Lijkt mij iets wat je met je werkgever moet bespreken en niet hopen dat de politiek dit 'advies' blijft handhaven.
Dat advies zou altijd moeten gelden. Geen werkgever gaat de situatie laten bestaan zoals die nu is.
Maar wel de meest debiele zaken die niet kunnen of beperkt worden vanwege dat onzinnige stikstofgeleuter, terwijl de makkelijkste maatregel, nl beperken verkeersbewegingen direct weer worden losgelaten.

Absurd.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_203581926
Ik kijk nu al uit naar de TT (in de verre toekomst, I know): ''CTB is dood, lang leve het oude normaal''.
  Forum Admin woensdag 9 februari 2022 @ 12:54:25 #4
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_203581936
quote:
6s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:51 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dat advies zou altijd moeten gelden. Geen werkgever gaat de situatie laten bestaan zoals die nu is.
Maar wel de meest debiele zaken die niet kunnen of beperkt worden vanwege dat onzinnige stikstofgeleuter, terwijl de makkelijkste maatregel, nl beperken verkeersbewegingen direct weer worden losgelaten.

Absurd.
Ik wil gewoon tussen 8 en 9 naar mijn werk en tussen 5 en 6 naar huis ja?! Net als miljoenen anderen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_203581950
quote:
6s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:51 schreef Zorro het volgende:

[..]

Absurd.
Je kunt toch zelf met je werkgever om tafel gaan? Er zijn genoeg werkgevers die n.a.v. het thuiswerken naar een situatie willen waarin de werknemers 2/3/4 dagen per week thuis werken. Als ik het fijn had gevonden om vanuit huis te werken dan zou ik zeker niet afwachten tot de regel een keer afgeschaft gaat worden. Want dat had je mijlenver zien aankomen dat dit vroeg of laat zou gebeuren.
  woensdag 9 februari 2022 @ 12:55:52 #6
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203581963
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik wil gewoon tussen 8 en 9 naar mijn werk en tussen 5 en 6 naar huis ja?! Net als miljoenen anderen.
Ik niet, maar ik heb weinig keus :P
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  FOK!fotograaf woensdag 9 februari 2022 @ 12:56:33 #7
842 Zorro
Z
pi_203581975
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:55 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Je kunt toch zelf met je werkgever om tafel gaan? Er zijn genoeg werkgevers die n.a.v. het thuiswerken naar een situatie willen waarin de werknemers 2/3/4 dagen per week thuis werken. Als ik het fijn had gevonden om vanuit huis te werken dan zou ik zeker niet afwachten tot de regel een keer afgeschaft gaat worden. Want dat had je mijlenver zien aankomen dat dit vroeg of laat zou gebeuren.
Daar gaat het me ook niet alleen over zoals je kunt zien.
Wel overal achterlijke snelheidsbeperkingen instellen maar iedereen in de file alle uitlaatgassen de lucht in pompen is helemaal prima.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 12:57:41 #8
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_203582002
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Jaa, de leven! :D

woensdag 9 februari 2022 @ 12:58:05 #9
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203582011
quote:
6s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:56 schreef Zorro het volgende:

[..]
Daar gaat het me ook niet alleen over zoals je kunt zien.
Wel overal achterlijke snelheidsbeperkingen instellen maar iedereen in de file alle uitlaatgassen de lucht in pompen is helemaal prima.
40 uur per week van half 9 tot 5 op een kantoor was jaren geleden al achterhaald voor een boel functies.

Een hybride vorm heeft mijn voorkeur, waarbij je de details lekker kunt regelen met je werkgever(s).
pi_203582013
Iedereen hier druk maken over die 1G bij grote evenementen, zul je zien dat die er juist niet komt. Net als de vorige keer was er ook wat over 17.00 uur of zo en uiteindelijk was dat 22.00. Zo zetten ze zichzelf leuk op de kaart zo vlak voor de Gemeenteraardsverkiezingen.

Maar gelukkig zelf geen last van. Voor kleine concerten geldt het niet neem ik aan. En voor grote concerten en festivals ga ik eigenlijk altijd naar Belgie of Duitsland. Veel gezelliger ook.
  Forum Admin woensdag 9 februari 2022 @ 12:58:09 #11
pi_203582014
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:55 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ik niet, maar ik heb weinig keus :P
_O-

De mensen die geen keuze hebben worden inderdaad hard genaait.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_203582021
IC instroom 18
IC bezetting 206
Kliniek instroom 181
Kliniek bezetting 1325

@Oliver23
pi_203582031
Jammer dat er nooit landelijk heel veel discussie is gekomen over thuis of hybride werken. Het is altijd in het kader van corona geweest. Zolang je vrije keuze voor de werknemer centraal stelt, kun je daar best wat mee bereiken. Zolang de mensen werken waar ze het meest productief zijn en zich prettig voelen.

Wordt hier ook weer benoemd: https://www.nu.nl/werk/61(...)er-naar-kantoor.html

Dat de kantoortuin echt een van de domste ideeën ever is. En dat we daar uitgerekend in Nederland (m.u.v. een paar innovatieve bedrijven) gewoon ijzerenheinig mee doorgaan.
pi_203582088
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:59 schreef Vasilevski het volgende:
Jammer dat er nooit landelijk heel veel discussie is gekomen over thuis of hybride werken. Het is altijd in het kader van corona geweest. Zolang je vrije keuze voor de werknemer centraal stelt, kun je daar best wat mee bereiken. Zolang de mensen werken waar ze het meest productief zijn en zich prettig voelen.

Dat de kantoortuin echt een van de domste ideeën ever is. En dat we daar uitgerekend in Nederland (m.u.v. een paar innovatieve bedrijven) gewoon ijzerenheinig mee doorgaan.
Net voordat die kantoortuinen op kwamen 15 jaar geleden ben ik voor mezelf begonnen met kantoor aan huis. Gelukkig nooit meegemaakt dus. Ja, nu heb ik een hele grote kantoortuin van 60m2, maar daar zit ik alleen.. Daarvoor zaten we gewoon met 2 man op een kamer. Werkte heerlijk. Dan kwam er iemand binnen om wat geheims te bespreken en deed je heel spannend de deur dicht. Zijn er eigenlijk nog kantoren waar dat weer zo is, kamers met 2 of 3 man er op? Of gaan die weer komen?
  Forum Admin woensdag 9 februari 2022 @ 13:02:38 #15
pi_203582101
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:59 schreef Vasilevski het volgende:

Op veel vlakken hebben we nog echt de spruitjes mentaliteit in dit land. Dit is er een van.
pi_203582117
quote:
6s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:42 schreef Zorro het volgende:
Afschaffen van thuiswerkadvies is helemaal geen versoepeling. Dat is een verzwaring.

Ik vind het heerlijk dat thuiswerken.
GA EENS WERKEN @Haags
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 9 februari 2022 @ 13:03:54 #17
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203582121
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
IC instroom 18
IC bezetting 206
Kliniek instroom 181
Kliniek bezetting 1325

@:oliver23
Het FOK! OMT is weer duidelijk de eerste.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_203582128
Ik heb trouwens nog steeds collega's die nooit naar kantoor komen want huehue corona.

Erg mooi dat die straks weer verplicht worden op te komen dagen.
pi_203582132
2G is dood, nu 3G nog.
pi_203582138
quote:
IC instroom 18
IC bezetting 206
Kliniek instroom 181
Kliniek bezetting 1325

nobody cares anymore, its over!
  Forum Admin woensdag 9 februari 2022 @ 13:04:48 #22
pi_203582143
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:04 schreef Nielsch het volgende:
2G is dood, nu 3G nog.
Heel het ctb moet dood
pi_203582144
Daling des doods _O_.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_203582162
quote:
IC instroom 18
IC bezetting 206
Kliniek instroom 181
Kliniek bezetting 1325

Er is ons 5000 voorgehouden; zit nog steeds met smacht te wachten.
pi_203582179
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Er is ons 5000 voorgehouden; zit nog steeds met smacht te wachten.
ze kunnen het weer gaan rapporteren als de IC op 500 staat, daar beneden boeit het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')