SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prachtig eigenlijk hoe slecht die shots op elkaar gemonteerd zijn, met die compleet andere hoek van die autoquote:![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik begrijp wel dat ze dit "we moeten de controle houden" idee moeilijk los laten maar dat hele CTB verhaal rammelt aan alle kanten en hoe gaan ze dat doen, horeca gewoon weer naar de normale tijden met 3G en dan nachthoreca met 1G? Dat wordt natuurlijk helemaal nietsquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben heel bang dat er iets onwerkbaars uitkomt uit de categorie "maximaal een derde bezetting, geplaceerd, na middernacht geen alcoholverkoop" of iets met 1G ofzo. En hoewel onwaarschijnlijk is het technisch gezien mogelijk dat ze nog steeds dicht moeten blijven, dus de actie is niet echt onlogisch. Maar waarschijnlijk zullen ze vrijdag wel tactisch wat laten lekken, in de hoop de sector de wind uit de zeilen te nemen. De regie moet natuurlijk wel in het Catshuis blijven.![]()
Ik ga de pieken wel missen hoor. De kerstpiek, de nieuwjaarspiek, de parkpiek, de stadionpiek, de avondklokrellenpiek, de piekpiek.![]()
1G bij plekken waar vooral jongeren bij elkaar komenquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat ze dit "we moeten de controle houden" idee moeilijk los laten maar dat hele CTB verhaal rammelt aan alle kanten en hoe gaan ze dat doen, horeca gewoon weer naar de normale tijden met 3G en dan nachthoreca met 1G? Dat wordt natuurlijk helemaal niets
Die hoofdzakelijk kerngezond zijn, geen risicogroep vormen en óók nog eens vaak gevaccineerd zijn
A een godsvermogen
Koek koekkkkkkOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nah, Rutte en Kuipers houden juist de boel spannend met allerlei regels om te voorkomen dat wij straks met z'n allen bij de GGD zitten wegens een uitzichtloos leven mocht deze reeks ten einde komenquote:Eigenlijk zijn ze gewoon heel begaan met ons.
![]()
Stop met piekerenquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:26 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga de pieken wel missen hoor. De kerstpiek, de nieuwjaarspiek, de parkpiek, de stadionpiek, de avondklokrellenpiek, de piekpiek.![]()
Elke vorm van "G" wordt helemaal niets. Het is gewoon een ontzettend zinloos ingewikkeld plan dat weer eens bakken met geld mag/moet gaan kosten, maar in the long run vrijwel nul verschil gaat maken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat ze dit "we moeten de controle houden" idee moeilijk los laten maar dat hele CTB verhaal rammelt aan alle kanten en hoe gaan ze dat doen, horeca gewoon weer naar de normale tijden met 3G en dan nachthoreca met 1G? Dat wordt natuurlijk helemaal niets![]()
![]()
als ik zie hoe goed er gecontroleerd wordt, vaak alleen door het bordje "Yes we scan" zou ik niet in de rij gaan staan voor een testbewijsjequote:Op woensdag 9 februari 2022 09:27 schreef Molo het volgende:
[..]
1G bij plekken waar vooral jongeren bij elkaar komen
Die hoofdzakelijk kerngezond zijn, geen risicogroep vormen en óók nog eens vaak gevaccineerd zijn
A een godsvermogen
Koek koekkkkkk![]()
Zijn er echt bordjes met 'yes we scan'?quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik zie hoe goed er gecontroleerd wordt, vaak alleen door het bordje "Yes we scan" zou ik niet in de rij gaan staan voor een testbewijsje![]()
![]()
![]()
het is gewoon achterhaald door deze variant, dat de overheid er dan mee doorgaat is niet goed voor de geloofwaardigheidquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Elke vorm van "G" wordt helemaal niets. Het is gewoon een ontzettend zinloos ingewikkeld plan dat weer eens bakken met geld mag/moet gaan kosten, maar in the long run vrijwel nul verschil gaat maken.![]()
Het schiet zijn doel compleet voorbij. De jongeren treffen elkaar overal en nergens.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:27 schreef Molo het volgende:
[..]
1G bij plekken waar vooral jongeren bij elkaar komen
A een godsvermogen
Koek koekkkkkk
Mijn dochter is hoogstwaarschijnlijk gewoon op school besmet geraakt, tijdens haar eindexamenconcert-dag
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik heb eigenlijk nog meest last van gifkikkereczeem als ik ergens lees dat veiligheid en gezondheid gegarandeerd is want ze checken je CTBquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik zie hoe goed er gecontroleerd wordt, vaak alleen door het bordje "Yes we scan" zou ik niet in de rij gaan staan voor een testbewijsje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.nhnieuws.nl/n(...)fe-bestaat-niet-meerquote:Met mogelijke versoepelingen op komst mag Josha de Rooij haar feestcafé Los bij Jos niet opengooien. De gemeente heeft haar exploitatievergunning namelijk ingetrokken. Controleurs van de gemeente constateerden in december dat er geen sprake was van 'zichtbare exploitatie' en dus was de conclusie: dit café bestaat niet meer. En nieuw gemeentebeleid maakt het mogelijk om zaken als die van Josha om die reden per direct te sluiten.![]()
ja maar de regels...
![]()
All you can eat restaurant 'Bob de stauwer' heeft dat staanquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn er echt bordjes met 'yes we scan'?
Als je kijkt naar de spelen in China is die bubbel ook niet houdbaar, gelet op de hoeveelheid atleten die daar positief testen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het schiet zijn doel compleet voorbij. De jongeren treffen elkaar overal en nergens.
Mijn dochter is hoogstwaarschijnlijk gewoon op school besmet geraakt, tijdens haar eindexamenconcert-dag![]()
Het is momenteel knap het níet ergens op een lullige plek te krijgen eigenlijkquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het schiet zijn doel compleet voorbij. De jongeren treffen elkaar overal en nergens.
Mijn dochter is hoogstwaarschijnlijk gewoon op school besmet geraakt, tijdens haar eindexamenconcert-dag
quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:34 schreef alpeko het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)fe-bestaat-niet-meer
[..]![]()
ja maar de regels...
![]()
![]()
Oh Jezus, dat ook nogquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:34 schreef alpeko het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)fe-bestaat-niet-meer
[..]![]()
ja maar de regels...
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties Forumhop: Hop naar: