quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:31 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Al duw je ze stront door hun neus dan nog ruiken ze het niet.
Heb heel die app niet en heb ook nooit getest (voor toegang.)quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:16 schreef theguyver het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-half-miljoen-mensen
Nja die van mij was al vervallen en 0 keer gebruikt..
En ziet er naar uit dat men zwicht en dus vervalt straks..
Nja scheelt dat er zat werk is momenteel maar dat is gewoon je eigen keuze..quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:39 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Heb heel die app niet en heb ook nooit getest (voor toegang.)
Wil daar niet aan meewerken maar heb wel getwijfeld want ik heb het nodig voor mn werk om te reizen naar het buitenland. Twijfelde om te wachten tot ik het kreeg en dan die QR te nemen (want die spuit neem ik sowieso niet) maar wil helemaal niet meewerken aan een QR maatschappij, dan maar geen werk meer.
Ik heb hem ook nooit gebruikt. Want testen voor toegang doe ik niet aan. Ik ben tegen een QR samenleving, dus doe er niet aan mee.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:39 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Heb heel die app niet en heb ook nooit getest (voor toegang.)
Wil daar niet aan meewerken maar heb wel getwijfeld want ik heb het nodig voor mn werk om te reizen naar het buitenland. Twijfelde om te wachten tot ik het kreeg en dan die QR te nemen (want die spuit neem ik sowieso niet) maar wil helemaal niet meewerken aan een QR maatschappij, dan maar geen werk meer.
Inderdaad, dat is hetquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nja scheelt dat er zat werk is momenteel maar dat is gewoon je eigen keuze..
Precies, ik doe daar ook niet aan mee.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:58 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nooit gebruikt. Want testen voor toegang doe ik niet aan. Ik ben tegen een QR samenleving, dus doe er niet aan mee.
Er zijn mensen die ander werk zijn gaan zoeken alleen al om vaxverplichting. Daar heb ik echt respect voor. die blijven staan voor hun principes![]()
Eigenlijk zou iedereen die app van hun mobiel moeten gooien en niet meer gebruiken. alle horeca samen de handen in een moeten slaan om alles te openen. Dan is dit echt zo voorbij. Maar dat zal niet gebeuren helaas..
Daar ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:29 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Precies, ik doe daar ook niet aan mee.
Maar ben bang dat we straks met die EU-wallet geen keuze hebben en we automatisch als eerste stap een 'EUnummer' krijgen.
Eerst zien dan geloven en dan de komende winter weer invoeren. zo geniepig zie ik ze wel...quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:31 schreef Ali_boo het volgende:
Moet toegeven, ik word een beetje nerveus van de ' goed nieuws show '
[ twitter ]
Tja, zonder 'het merk' kun je dan niks meer kopen en/of verkopen gaat het gerucht.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:07 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voorHoe kan je ontsnappen hieraan? want ik wil dat EU wallet/nummer helemaal niet.
[..]
Eerst zien dan geloven en dan de komende winter weer invoeren. zo geniepig zie ik ze wel...
Gemeenteraadsverkiezingen. Als er ook maar weer een teken is dat het weer slechter gaat worden trekken ze de keutel weer in en komen ze met 2G: want anders dicht en we streven naar een zo open mogelijke samenleving.quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:31 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
In de UK ook zoiets....quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:31 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Is geen gerucht het staat in openbaring 13: 16-18.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:30 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Tja, zonder 'het merk' kun je dan niks meer kopen en/of verkopen gaat het gerucht.
Hier in het noorden wordt een hele paralelle samenleving opgezet waar boeren en dokters etc.ook aan meedoen dus er gaat wel iets gebeuren in 'het verzet' want een hele grote groep mensen is het er niet mee eens en is al een tijdje bezig om dingen op te zetten om er niet aan mee te doen, zodat we nog wel kunnen eten straks.
Bruls is zo'n eentje die de macht ook niet los kan laten. Vette varken die graag bij de mac komt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 17:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bruls wil coronaovertredingen hard aan blijven pakken, maar de politie geeft aan dat ze daar niet zoveel zin in hebben. Dus moet Bruls komend weekend zelf maar achter overtreders aan gaan:
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-over-ons~aa2c20e2/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Heheh Prachtig.Ik ben duidelijk niet de enige die dat denktquote:
quote:
Dus zowat de gehele wereld heeft nu hogere kans op een hartaanval...quote:Het is waarvoor cardiologen al vreesden: een deel van de mensen die hersteld lijken van corona, blijkt na de infectie een verhoogd risico te hebben op hart- en vaatziekten. De wereld moet daarom voorbereid zijn op een toename van mensen met deze hartklachten, waarschuwen wetenschappers. "Het gaat echt om belangrijke aantallen."
Het gaat om een studie, uitgevoerd door onder andere de Washington University School of Medicine, die eerder deze week gepubliceerd werd in Nature Medicine. De onderzoekers bekeken de medische gegevens van 153.760 mensen die positief waren getest. Ze vergeleken die over een periode van een jaar met mensen die geen corona kregen.
72 procent meer kans op hartfalen
#vaccinatieschadequote:Op woensdag 9 februari 2022 20:13 schreef KNAK het volgende:
[..]
[..]
Dus zowat de gehele wereld heeft nu hogere kans op een hartaanval...
![]()
![]()
Misschien moeten ze 'gevaccineerden' ipv 'een deel van de mensen die hersteld lijken van corona neerzetten'(?)
Indekken om de aanstormende hartfalen en myo- en perocarditus, hartstilstand gevallen voor te zijn - smaakje dat hier aan zit?
"De wereld moet voorbereid zijn..."
Flinke statements waar zoëven mee geslingerd wordt,..
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Kuipers: 29 miljoen extra nodig voor corona-apps
[..]
hmz, daar komen we dus voorlopig niet vanaf.
Moet ik deze open deur intrappen met alleen een paar forum namen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
#vaccinatieschade
Wie houden ze voor de gek haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |