Hij had overal wel een stok tussen de deur, hoorde ik.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Iemand in zijn functie kan niet vanuit huis werken, directeur voetbalzaken houdt in dat hij veel reist om talenten te bekijken en contacten onderhoudt met mensen over de hele wereld. En daar was Overmars best goed in, hij had wel een oog voor talent.
Ik meen dat Tottenham vorig jaar nog geprobeerd heeft hem los te weken bij Ajax, maar kan ook een andere club zijn geweest. Maar ik denk dat nu niemand nog zijn handen wil branden aan Overmars, die is gewoon damaged goods nu. In Engeland gaan ze sowieso best ver als een speler iets flikt wat niet door de beugel kan, zo heeft Zouma, een speler van West Ham een filmpje online gezet waarin hij zijn kat een schop geeft. Waarom hij dat in hemelsnaam online heeft gezet snap ik niet, want hij word nu in het hele land uitgekotst, West Ham heeft hem een boete van maar liefst 250.000 Pond gegeven, en de dierenbescherming is bij hem langs geweest en hebben hem allebei zijn katten afgenomen. Zelfs de eigen aanhang schreeuwt om zijn ontslag. Was geen slimme actie van die gast, klassiek gevalletje van jezelf in de eigen voet schieten. En in principe is het rondsturen van foto's van je pielemuis even dom, vroeg of laat komt het als een boemerang terug in je eigen gezicht, en is je reputatie voorgoed beschadigt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:42 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Hij had overal wel een stok tussen de deur, hoorde ik.
Filmpje was door zijn broer online gezet, overigens.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik meen dat Tottenham vorig jaar nog geprobeerd heeft hem los te weken bij Ajax, maar kan ook een andere club zijn geweest. Maar ik denk dat nu niemand nog zijn handen wil branden aan Overmars, die is gewoon damaged goods nu. In Engeland gaan ze sowieso best ver als een speler iets flikt wat niet door de beugel kan, zo heeft Zouma, een speler van West Ham een filmpje online gezet waarin hij zijn kat een schop geeft. Waarom hij dat in hemelsnaam online heeft gezet snap ik niet, want hij word nu in het hele land uitgekotst, West Ham heeft hem een boete van maar liefst 250.000 Pond gegeven, en de dierenbescherming is bij hem langs geweest en hebben hem allebei zijn katten afgenomen. Zelfs de eigen aanhang schreeuwt om zijn ontslag. Was geen slimme actie van die gast, klassiek gevalletje van jezelf in de eigen voet schieten. En in principe is het rondsturen van foto's van je pielemuis even dom, vroeg of laat komt het als een boemerang terug in je eigen gezicht, en is je reputatie voorgoed beschadigt.
Ahh... toen was hij echt cute. Toen...quote:
Valt een beetje tegen, hij laat niet eens zijn lul zien.quote:
Nee. Maar wel grappige filmpjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen, hij laat niet eens zijn lul zien.
Niet echt, laat hem eerst zelf maar eens met een verklaring komen waarom hij al jarenlang dames lastig valt met smeerlapperij.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is hier nou eigenlijk nog wat aan de hand op blijft het bij een paar vieze appjes?
Ook Marc verdient wat mij betreft wel een rehabilitatie na een week van hysterie en overdrijving.
Alles wat je zegt is potentieel gif.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:09 schreef Nielsch het volgende:
Perschef Ajax: "jammer dat vrouwen met misstanden naar de pers gingen en niet naar mij."
https://www.nhnieuws.nl/n(...)eldden-over-overmars
......
Dat zeg ie niet hè. Hij zegt: jammer dat vrouwen zich zonder toestemming bij pers meldden over Overmarsquote:Op zondag 13 februari 2022 10:09 schreef Nielsch het volgende:
Perschef Ajax: "jammer dat vrouwen met misstanden naar de pers gingen en niet naar mij."
https://www.nhnieuws.nl/n(...)eldden-over-overmars
......
Ja en die toestemming haal je bij de perschef.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:33 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Dat zeg ie niet hè. Hij zegt: jammer dat vrouwen zich zonder toestemming bij pers meldden over Overmars
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Zeer zeker bij degene die het intern aan hebben proberen te kaarten.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:37 schreef Hathor het volgende:
Overigens werken die vrouwen nu niet meer bij Ajax. Vraag me wel af of ze zelf zijn opgestapt of dat ze ontslag hebben gekregen.
Schouder vullingen en koeien vlekken. Moet de jaren ‘80 zijn…quote:
Dan heeft ie het aardig hoog in zijn bol. Pedant, vervelend mannetje.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja en die toestemming haal je bij de perschef.
Eh, toestemming? Eerst discreet intern overleg voeren voor je met dit soort zaken in de openbaarheid treedt is natuurlijk een optie, maar "toestemming" moeten vragen vind ik wel wat bijzonder.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja en die toestemming haal je bij de perschef.
Het zegt gewoon alles dat ie het zo brengt. Een narcistische kwal. Ik zou hem heel snel losen als ik Ajax was. Je moet nu schoon schip maken, een normaal werkklimaat creëren.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:05 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Eh, toestemming? Eerst discreet intern overleg voeren voor je met dit soort zaken in de openbaarheid treedt is natuurlijk een optie, maar "toestemming" moeten vragen vind ik wel wat bijzonder.
Niet alle vrouwen zijn naar de pers gestapt, dat zullen dan wel diegenen zijn die er nog werken.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Zeer zeker bij degene die het intern aan hebben proberen te kaarten.
Sommige vrouwen werken er trouwens nog wel volgens de berichten. Maar zoals gezegd ben ik wel benieuwd hoe het zit met degene die er niet meer werken. Wat de redenen daarvoor zijn en of het aankaarten van problemen (of het idee dat het niet aangekaart kon worden) wat met het vertrek te maken kan hebben gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |