En toch vind ik dat hij wel goed kan analyseren.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:38 schreef Document1 het volgende:
Gijp is een omhooggevallen voetballer die door middel van z'n podium denkt intelligent te zijn. Helaas nemen veel mensen hem nog serieus ook.
Dat kan inderdaad haast niet anders. Deze hele cultuur is niet inherent aan Ajax, maar aan de voetbalwereld.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De andere clubs vertikken in ieder geval een zelfonderzoek. "Verstandig" denk ik want anders komen er ongetwijfeld nog meer lijken uit de kast. Benieuwd of de pers nog wat vindt.
[ afbeelding ]
Of mensen hem echt serieus nemen betwijfel ik. VI Vandaag is ook niets meer dan een amusementsprogramma met wat kantinepraat.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:38 schreef Document1 het volgende:
Gijp is een omhooggevallen voetballer die door middel van z'n podium denkt intelligent te zijn. Helaas nemen veel mensen hem nog serieus ook.
Heilig van overtuigd zelfsquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De andere clubs vertikken in ieder geval een zelfonderzoek. "Verstandig" denk ik want anders komen er ongetwijfeld nog meer lijken uit de kast. Benieuwd of de pers nog wat vindt.
[ afbeelding ]
Tot blijkt dat hij vunzige appjes zat te sturen toen hij dat kind naar de kloten reed?quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:58 schreef theunderdog het volgende:
Wel top dat vunzige appjes ervoor zorgen, dat de aandacht weggaat bij iemand als Rai vloet.
Maar, wat voor onderzoek moet je precies instellen dan? en naar wie? want als er niets bekend is, valt er toch ook niets te onderzoeken?quote:
Om het vervolgens over de vunzige appjes te hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Tot blijkt dat hij vunzige appjes zat te sturen toen hij dat kind naar de kloten reed?
Ja weet ik veel. Maar een statement maken dat het zeker weten wel allemaal snor zit is natuurlijk gewoon debielquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar, wat voor onderzoek moet je precies instellen dan? en naar wie? want als er niets bekend is, valt er toch ook niets te onderzoeken?
Hoop dat die kloothommel een foutje begaat in wie hij batst en er chronische penisdecubitus aan over houdtquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Om het vervolgens over de vunzige appjes te hebben.
Tenzij je er echt van overtuigd bent. Het kan toch? daarbij is het ook nog zo dat het niet per definitie zo is dat als zulke zaken binnen de club gebeuren, dat het aan de club ligt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Maar een statement maken dat het zeker weten wel allemaal snor zit is natuurlijk gewoon debiel
In eerste instantie was mijn mening: 'heel dit gebeuren is genoeg straf voor hem'. Maar dat werd al snel anders toen hij schaamteloos weer ging voetballen...quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoop dat die kloothommel een foutje begaat in wie hij batst en er chronische penisdecubitus aan over houdt
En dat laatste is denk ik de crux. En je kunt dus ook géén uitspraak doen dat je echt heilig overtuigd bent dat het daar niet gebeurtquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tenzij je er echt van overtuigd bent. Het kan toch? daarbij is het ook nog zo dat het niet per definitie zo is dat als zulke zaken binnen de club gebeuren, dat het aan de club ligt.
Als er binnen je bedrijf vertrouwenspersonen zijn (waar je heen kunt als zoiets je overkomt), dan heb je ook zelf een verantwoordelijkheid. Niemand kan ruiken dat jij ongewild dickpicks ontvangt he.
Maar moet je het niet meer lezen als: 'wij zijn er heilig van overtuigd dat binnen onze organisatie er een cultuur heerst dat je geholpen wordt als je melding maakt van grensoverschrijdend gedrag' ?quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:09 schreef Molo het volgende:
[..]
En dat laatste is denk ik de crux. En je kunt dus ook géén uitspraak doen dat je echt heilig overtuigd bent dat het daar niet gebeurt
Dat is gewoon dom, en voegt niks toe ofzo
Moeten ze zelf weten natuurlijk die lui, maar vind het gewoon een domme actie. Je kunt alleen maar jezelf in de vingers snijden als het tóch daar ook blijkt voor te komen
Geen idee, die laten doorgaans niet bij zich in de keuken kijken, maar het zou best wel eens kunnen ja. Ik bedoel er zijn genoeg verhalen bekend van uitspattingen van spelers of soms hele teams, kijk maar naar Oranje in 74 die met een groep hoeren in een zwembad lagen, en de verkrachtingszaak van Ronaldo. Het is bij uitstek een macho wereldje.quote:Op donderdag 10 februari 2022 09:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
En dat verschilt met de meeste andere voetbalverenigingen hoe? De meesten zijn toch apenrotsen?
Je moet wel zaken blijven onderscheiden van elkaar. Zaak Ronaldo lijkt wel heel erg op iemand die een deel van zijn vermogen wil, hoorquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen idee, die laten doorgaans niet bij zich in de keuken kijken, maar het zou best wel eens kunnen ja. Ik bedoel er zijn genoeg verhalen bekend van uitspattingen van spelers of soms hele teams, kijk maar naar Oranje in 74 die met een groep hoeren in een zwembad lagen, en de verkrachtingszaak van Ronaldo. Het is bij uitstek een macho wereldje.
Een bestuurder die aan meerdere vrouwen dickpics stuurde thuis door laten werken staat gelijk aan niet handelen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:44 schreef Mondkapje het volgende:
Die regel dat iemand levenslang geschorst wordt, is dat niet een tikkeltje overdreven? Overmars zou vanuit huis kunnen werken als hij het niet kan laten dames op de werkvloer lastig te vallen.
Dit soort strenge regels maakt ook dat een bedrijf niet snel met zoiets naar buiten treedt en er doofpotconstructies ontstaan. Afkoopregelingen met dames. Waarna het gedrag door kan blijven gaan.
Vanuit huis doorgaan met dickpics versturen? Daar lijkt zelfs Overmars te verstandig voor.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een bestuurder die aan meerdere vrouwen dickpics stuurde thuis door laten werken staat gelijk aan niet handelen.
Verder zijn dit soort signalen en opschoonacties beslist niet bevordelijk voor doofpotconstructies.
Uhm, ja?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:02 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Vanuit huis doorgaan met dickpics versturen? Daar lijkt zelfs Overmars te verstandig voor.
Het voordeel is ook dat de vrouwen niet de hele Ajax-aanhang tegen zich krijgen, want de man kan doorgaan met zijn werk, alleen niet in de buurt van de dames. En Gijp en Derksen gaan misschien weer verstandige dingen zeggen.
Potloodventer.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:21 schreef Mondkapje het volgende:
Stel hij gaat ermee door vanuit huis, dan is zijn enige optie nog het buitenland qua werk.
Als ik in Google translate kijk dan wordt het in veel talen vertaald als iets als "flashen" of "blinken" In het Grieks is het ook een best lang woord, maar geen idee wat het letterlijk betekent.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:46 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Potloodventer.
Trouwens, is er in een andere taal een soortegelijke hilarische benaming?
Jammer.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:53 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Als ik in Google translate kijk dan wordt het in veel talen vertaald als iets als "flashen" of "blinken" In het Grieks is het ook een best lang woord, maar geen idee wat het letterlijk betekent.
Iemand in zijn functie kan niet vanuit huis werken, directeur voetbalzaken houdt in dat hij veel reist om talenten te bekijken en contacten onderhoudt met mensen over de hele wereld. En daar was Overmars best goed in, hij had wel een oog voor talent.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:44 schreef Mondkapje het volgende:
Die regel dat iemand levenslang geschorst wordt, is dat niet een tikkeltje overdreven? Overmars zou vanuit huis kunnen werken als hij het niet kan laten dames op de werkvloer lastig te vallen.
Dit soort strenge regels maakt ook dat een bedrijf niet snel met zoiets naar buiten treedt en er doofpotconstructies ontstaan. Afkoopregelingen met dames. Waarna het gedrag door kan blijven gaan.
In het buitenland is dit nieuws ook al bekend, zijn reputatie heeft een behoorlijke deuk opgelopen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:21 schreef Mondkapje het volgende:
Stel hij gaat ermee door vanuit huis, dan is zijn enige optie nog het buitenland qua werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |