abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203582759
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:06 schreef Document1 het volgende:
Goed stuk in de Volkskrant vanmorgen. Dat heel veel mensen het zo zielig voor ajax vinden. Je haalt hier de supporters er ook zo uit. :')
Ik ben absoluut geen Ajax supporter, maar vind het wel klote voor de club, dit kan hele vervelende gevolgen gaan hebben.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_203583179
https://twitter.com/vi_vandaag/status/1491345624041672704

Zozo. Ze zijn Fons Spooren vergeten?
pi_203583193
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:33 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik ben absoluut geen Ajax supporter, maar vind het wel klote voor de club, dit kan hele vervelende gevolgen gaan hebben.
Ze worden de competitie niet uitgeflikkerd, de selectie staat er nog, plannen voor volgende seizoenen zijn al uitgedacht. Ze missen alleen de pik van Marc. Boe fokin hoe.
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:51:49 #104
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203583230
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Jij bent altijd zeer genuanceerd over dit soort dingen (wat ik waardeer) maar ik heb in andere topics woorden als pedo en verkrachter voorbij zien komen. En in de pers duizend keer benadrukt zien worden hoe afschuwelijk het voor de slachtoffers is.

Dat vind ik allemaal nogal doorslaan. Maar ontslag is wat mij betreft ook wel terecht hoor.
Dat ging toch niet over Marc?

Pedo voor marko b (zat aan minderjarigen)
Verkrachter voor ali b (is aangeklaagd voor verkrachting).

Nu zal ik zelf die woorden niet zo snel in mijn mond nemen, maar dat gaat dus wel over andere zaken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:55:21 #105
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203583298
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:09 schreef Hathor het volgende:

[..]
En buiten dat om zal hij nu thuis ook wel de nodige stress hebben.
Dat denk ik wel ja.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203583331
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Dat ging toch niet over Marc?

Pedo voor marko b (zat aan minderjarigen)
Verkrachter voor ali b (is aangeklaagd voor verkrachting).

Nu zal ik zelf die woorden niet zo snel in mijn mond nemen, maar dat gaat dus wel over andere zaken.
Je bent niet per definitie pedo, als je aan minderjarige hebt gezeten.
pi_203583483
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Je bent ook geen verkrachter omdat je aangeklaagd wordt voor verkrachting.
  woensdag 9 februari 2022 @ 16:06:42 #108
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203585172
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Zeg ik dat ergens dan? Ik noem hem niet zo noch Ali b een verkrachter. Ik ben vrij voorzichtig met dat soort termen in de mond nemen.

Ik zei dat als verklaring waarom die user in andere topics die benamingen zag en dat die niets met de zaak rond Marc te maken hebben.
  woensdag 9 februari 2022 @ 16:10:51 #109
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203585230
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:09 schreef Hathor het volgende:

[..]
En buiten dat om zal hij nu thuis ook wel de nodige stress hebben.
Even voor de beeldvorming. Thuis is dit:

Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 16:22:29 #110
8781 crew  Frutsel
pi_203585353
Schijnbaar ook een speler bij Ajax nu beticht van grensoverschrijdend gedrag?

quote:
Het blijft echter niet alleen binnen de kantoren van Ajax want ook een speler zou zich schuldig hebben gemaakt aan grensoverschrijdend gedrag richting één van de vrouwelijke medewerkers van Ajax. De speler, wiens naam nog niet naar buiten is gebracht, zou in een bericht een voorstel hebben gestuurd om samen een hokje op te zoeken.
Hokjes denken -O-
pi_203585400
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 15:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik denk dat er een heel klein gedeelte is dat er inderdaad op reageert. En juist op dat hele kleine groepje wordt gemikt.
Is de dick pic niet een logisch gevolg van de een steeds verder vervagende grens ten opzichte van sex en sexualiteit? Kijk maar eens naar reclames, influencers, tv & film. Sex sells. Dat was altijd al zo en zol zo blijven maar de laatste 30 jaar zijn de sexuele grenzen behoorlijk vervaagd. Ga maar eens op instagram of tik tok krijgen. De mensen met de meeste volgers zijn over het algemeen niet degenen met de meeste kleding aan. Maar o wee als ze een reactie krijgen daarop in de vorm van een mail of een foto. Dan is het grensoverschrijdend. We hebben als mannen helaas wel miljoenen jaren evolutie achter ons waarbij maar twee zaken belangrijk waren: Lijfsbehoud en voortplanting. Al het andere is ondergeschikt aan die twee zaken. is het dan echt vreemd als een percentage van de mannen reageert?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 9 februari 2022 @ 16:30:44 #112
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203585459
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:26 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]
Is de dick pic niet een logisch gevolg van de een steeds verder vervagende grens ten opzichte van sex en sexualiteit? Kijk maar eens naar reclames, influencers, tv & film. Sex sells. Dat was altijd al zo en zol zo blijven maar de laatste 30 jaar zijn de sexuele grenzen behoorlijk vervaagd. Ga maar eens op instagram of tik tok krijgen. De mensen met de meeste volgers zijn over het algemeen niet degenen met de meeste kleding aan. Maar o wee als ze een reactie krijgen daarop in de vorm van een mail of een foto. Dan is het grensoverschrijdend. We hebben als mannen helaas wel miljoenen jaren evolutie achter ons waarbij maar twee zaken belangrijk waren: Lijfsbehoud en voortplanting. Al het andere is ondergeschikt aan die twee zaken. is het dan echt vreemd als een percentage van de mannen reageert?
Dus omdat er schaars geklede vrouwen op Instagram staan, moet het maar prima zijn dat er een mevrouw bij Ajax op kantoor een dickpic van haar baas krijgt?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_203585469
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:26 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]
Er is nogal een verschil he. Iemand kiest er eventueel zelf voor om schaars gekleed te poseren op zijn of haar profielpagina. Daar kan ik vervolgens vrijwillig naar kijken.

Jij stelt dat zoiets hetzelfde is als iemand ongevraagd een foto te sturen van je blote lul. Ik bedoel, lees dat nog eens. Ongevraagd een foto sturen van je blote lul. 'Dickpic' klinkt missschien grappig en lollig maar het blijft een foto van je blote lul.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203585541
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dus omdat er schaars geklede vrouwen op Instagram staan, moet het maar prima zijn dat er een mevrouw bij Ajax op kantoor een dickpic van haar baas krijgt?
Natuurlijk niet. dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg alleen dat er een vervagende sexuele moraal is waar sommigen niet mee om kunnen gaan. Misschien ook omdat sommige mensen gewend zijn dat ze alles in het leven teogeworpen krijgen en een soort vanzelfsprekendheid ontstaat dat hun gedrag normaal is. Terwijl dat natuurlijk niet zo is. Maar een Marco Borsato, Ali B en Marc Overmars leven niet in de normale maatschappij. Er hebben voor hun als bekende Nederlander altijd andere regels gegolden.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 9 februari 2022 @ 16:40:16 #115
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203585566
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:37 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]
Natuurlijk niet. dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg alleen dat er een vervagende sexuele moraal is waar sommigen niet mee om kunnen gaan. Misschien ook omdat sommige mensen gewend zijn dat ze alles in het leven teogeworpen krijgen en een soort vanzelfsprekendheid ontstaat dat hun gedrag normaal is. Terwijl dat natuurlijk niet zo is. Maar een Marco Borsato, Ali B en Marc Overmars leven niet in de normale maatschappij. Er hebben voor hun als bekende Nederlander altijd andere regels gegolden.
Dan ga je er gemakshalve vanuit dat het alleen bij bekende mensen gebeurd, ik denk dat dit niet alleen in bekend Nederland het geval is.
  woensdag 9 februari 2022 @ 16:41:03 #116
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203585581
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:31 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Er is nogal een verschil he. Iemand kiest er eventueel zelf voor om schaars gekleed te poseren op zijn of haar profielpagina. Daar kan ik vervolgens vrijwillig naar kijken.

Jij stelt dat zoiets hetzelfde is als iemand ongevraagd een foto te sturen van je blote lul. Ik bedoel, lees dat nog eens. Ongevraagd een foto sturen van je blote lul. 'Dickpic' klinkt missschien grappig en lollig maar het blijft een foto van je blote lul.
Dat zegt hij toch niet stelletje *eugers :')
Hij vraagt zich af of het misschien een gevolg is
pi_203585583
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:31 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet. Dat wil jij graag lezen. Ik zeg alleen dat we niet veel beter als beesten zijn, dat we miljoenen jaren evolutie tegen ons hebben waarbij voortplanting het hoogste goed was. Dus een bepaald deel van de mannen zal reageren. Ik kijk daar niet zo van op. Ik zal het niet doen, maar die verontwaardiging snap ik niet goed. En dan bedoel ik vooral het gegeven dat mannen met een bepaalde positie die positie gebruiken om sex te hebben met vrouwen. Dat doen alle sociale dieren.
  woensdag 9 februari 2022 @ 16:43:28 #118
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203585611
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:41 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Dat wil jij graag lezen. Ik zeg alleen dat we niet veel beter als beesten zijn, dat we miljoenen jaren evolutie tegen ons hebben waarbij voortplanting het hoogste goed was. Dus een bepaald deel van de mannen zal reageren. Ik kijk daar niet zo van op. Ik zal het niet doen, maar die verontwaardiging snap ik niet goed. En dan bedoel ik vooral het gegeven dat mannen met een bepaalde positie die positie gebruiken om sex te hebben met vrouwen. Dat doen alle sociale dieren.
Oh er zit vast een waarheid in, maar als mens verwachten we dat je zoiets toch gewoon opzij moet kunnen zetten. We doen immers veel dingen die dieren niet of anders doen, omdat we een bewustzijn hebben.
pi_203585616
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:40 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dan ga je er gemakshalve vanuit dat het alleen bij bekende mensen gebeurd, ik denk dat dit niet alleen in bekend Nederland het geval is.
Lezen. Dat zeg ik niet. Ik zeg dat bekende mannen het makkelijker hebben om via hun positie proberen sex te hebben met vrouwen. Maar alle mannen zullen het in mindere of meerdere mate proberen.
  woensdag 9 februari 2022 @ 16:45:24 #120
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203585636
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:41 schreef the-eye het volgende:

[..]
[..]
Dat zegt hij toch niet stelletje *eugers :')
Hij vraagt zich af of het misschien een gevolg is
Gelul, waarom dan 'Maar owee'....Er zat meer in dan alleen je afvragen, er zat ook een veroordeling in.
pi_203585647
Volgens mij zien we hier vooral veel mannen die hun eigen gedrag (in zowel het verleden als de toekomst) goed proberen te praten.

Ik bedoel, veel stijllozer en treuriger dan een dickpic gaat het niet snel worden hoor. Ik heb vrouwen afgewezen die er specifiek om vroegen. Dan zijn niet mijn types. :D
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pi_203585655
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Oh er zit vast een waarheid in, maar als mens verwachten we dat je zoiets toch gewoon opzij moet kunnen zetten. We doen immers veel dingen die dieren niet of anders doen, omdat we een bewustzijn hebben.
Volgens mij is een deel van ons gedrag nog steeds het gevolg van evolutie. Dat we een bewustzijn hebben en proberen dat gedrag weg te redeneren zal voor een deel bij een grote groep werken, maar er zit nog steeds iets instinctmatig in ons gedrag.
pi_203585674
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:46 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]
Volgens mij is een deel van ons gedrag nog steeds het gevolg van evolutie. Dat we een bewustzijn hebben en proberen dat gedrag weg te redeneren zal voor een deel bij een grote groep werken, maar er zit nog steeds iets instinctmatig in ons gedrag.
Klopt. Ik zag net een vrouwelijke collega met een prima bips. Toen dacht ik heel even 'hubba hubba smash smash!'

Maar dat is het dan ook wel.
[..]
  woensdag 9 februari 2022 @ 16:48:39 #124
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203585678
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:46 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]
Er zit nog steeds een deel in ja, maar we mogen toch van jou verwachten dat je gewoon bij de supermarkt boodschappen gaat doen ipv elke dag op jacht? We zijn een beschaving en daarbij ben je bewust van dat je wel iets meer dan een dier bent. Natuurlijk is het voor rijke mannen op een manier makkelijker, maar niet alle rijke mannen doen het. Blijkbaar is er iets mis in het hoofd van deze mensen.
pi_203585690
Wel gelachen om het liedje van de psv fans gisteravond. _O-
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')