quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Zoek haar op Instagram en stuur een DM, heb ik laatst ook gedaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:03 schreef Gibson88 het volgende:
Die Griekse dame vind ik wel echt heel leuk. Die zou ik ook zo om haar nummer vragen
Die telefoon heb je tegenwoordig sowieso nodig om de 'ja, ik wil sex' op te nemen als bewijs.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als het licht uit is, ga jij met je telefoon bijlichten op zoek naar vieze donkere lange haren?
Nee, dat merk je pas wanneer er 1 haar tegen je huig kriebelt.
Sorry poezeltjequote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:10 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Ik had een hilarische TT maar je was me voor
Janeyquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zoek haar op Instagram en stuur een DM, heb ik laatst ook gedaan.
Ff een dickpicje sturen voor de eerste date kan ook wonderen doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die telefoon heb je tegenwoordig sowieso nodig om de 'ja, ik wil sex' op te nemen als bewijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |