SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
De minister schrijft dit niet bepaald zelf hè, dat weet je?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Pff hij is in die brief net zo lang van stof als in het echt.
Eindstand komt het er op neer dat we de komende jaren aan de boosters en ctb vastzitten als het aan Ernst ligt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
759.395 ondertekeningen inmiddels voor de brede coalitie tegen CTB. Niet dat het gaat helpen, heel 2022 lekker met 1g de club in...![]()
Kabinet wil dat corona straks weer onder ondernemersrisico valt https://www.nu.nl/coronav(...)mersrisico-valt.html (via @nunl)
En dan herfst / winter weer maatregelen
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Eens als je het hebt over bijvoorbeeld relatief grote uitval door ziekte of zelfs een hypothetische aangekondigde winterlockdown. Maar van de ene op de andere dag een bedrijf kortwieken of zelfs helemaal sluiten kan geen ondernemersrisico zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:19 schreef jcdragon het volgende:
Kabinet wil dat corona straks weer onder ondernemersrisico valt https://www.nu.nl/coronav(...)mersrisico-valt.html (via @:NUnl)zie email 27 oktober![]()
Geen probleem als ze voor de rest alle maatregelen omzetten in adviezen. Dan kan iedereen zelf beslissen welk risico die wilt lopen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:19 schreef jcdragon het volgende:
Kabinet wil dat corona straks weer onder ondernemersrisico valt https://www.nu.nl/coronav(...)mersrisico-valt.html (via @:NUnl)![]()
Lijkt me wel eens tijd. Na twee jaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:19 schreef jcdragon het volgende:
Kabinet wil dat corona straks weer onder ondernemersrisico valt https://www.nu.nl/coronav(...)mersrisico-valt.html (via @:NUnl)
En dan herfst / winter weer maatregelen
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Jij had dat al eerder willen invoeren?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt me wel eens tijd. Na twee jaar.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij had dat al eerder willen invoeren?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)keer-uit-deze-landen
Als je huisgenoot positief is hoef je niet in quarantaine met een booster óf recent herstel. Blijkbaar staat dat gelijk aan elkaar. Als het om reizen gaat opeens niet meer. Geen booster = quarantaineplicht. Als je corona hebt gehad moet je 3 maanden wachten op de booster. En kun je dus een reis naar o.a. deze landen vergeten. Leuk als je dus net iets geboekt hebben wat binnen die 3 maanden valt.
Waarom is recent herstel en booster nu opeens niet meer hetzelfde?Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Bijzonder weer...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:33 schreef ZarB het volgende:
Als je huisgenoot positief is hoef je niet in quarantaine met een booster óf recent herstel. Blijkbaar staat dat gelijk aan elkaar. Als het om reizen gaat opeens niet meer. Geen booster = quarantaineplicht. Als je corona hebt gehad moet je 3 maanden wachten op de booster. En kun je dus een reis naar o.a. deze landen vergeten. Leuk als je dus net iets geboekt hebben wat binnen die 3 maanden valt.
Waarom is recent herstel en booster nu opeens niet meer hetzelfde?zie email 27 oktober![]()
Het ondernemersrisico vinden/maken terwijl de overheid je handel dicht ramt van de ene op andere dag?quote:
Die mag je me even uitleggen.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Weer een wow.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:19 schreef jcdragon het volgende:
Kabinet wil dat corona straks weer onder ondernemersrisico valt https://www.nu.nl/coronav(...)mersrisico-valt.html (via @:NUnl)
En dan herfst / winter weer maatregelen![]()
Voor de meeste ondernemers was dit nl al t geval.
Maar toch weer een nieuw doel voor sommigen.Go hard or go home![]()
Precies, ondernemersrisico, persoonsrisico. Maak je keus!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:21 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Geen probleem als ze voor de rest alle maatregelen omzetten in adviezen. Dan kan iedereen zelf beslissen welk risico die wilt lopen.Go hard or go home![]()
Omdat logica ver te zoeken isquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:33 schreef ZarB het volgende:
Waarom is recent herstel en booster nu opeens niet meer hetzelfde?
Voor een verre reis als dat een eis is, zou ik lekker een booster pakken in Duitsland ofzoOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
goede vraag, ik denk om de booster vaccins te stimuleren.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:33 schreef ZarB het volgende:
Waarom is recent herstel en booster nu opeens niet meer hetzelfde?![]()
Dan zou dat onderscheid/verschil dus juist niet logisch zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
goede vraag, ik denk om de booster vaccins te stimuleren.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hoe lang vind jij dat de staat ondernemers moet vergoeden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Het ondernemersrisico vinden/maken terwijl de overheid je handel dicht ramt van de ene op andere dag?
Die mag je me even uitleggen.
Twee jaar, 10 jaar, 50 jaar?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Daar begint het wel op te lijken. Ik ben echt geen wappie maar ik heb hier mijn bedenkingen bijquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
goede vraag, ik denk om de booster vaccins te stimuleren.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
In acute situaties waarin je als ondernemer nul zeggenschap hebt vanwege overheidsingrijpen, vind ik dat er ruimhartig gecompenseerd moet worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe lang vind jij dat de staat ondernemers moet vergoeden.
Twee jaar, 10 jaar, 50 jaar?
Een overheid moet duidelijkheid scheppen in beleid op langere termijn, en mogelijkheden faciliteren te stoppen of te veranderen van bedrijfsvoering als dat nodig is vanwege de pandemie.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
er is al twee jaar ruimhartig gecompenseerd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
In acute situaties waarin je als ondernemer nul zeggenschap hebt vanwege overheidsingrijpen, vind ik dat er ruimhartig gecompenseerd moet worden.
Een overheid moet duidelijkheid scheppen in beleid op langere termijn, en mogelijkheden faciliteren te stoppen of te veranderen van bedrijfsvoering als dat nodig is vanwege de pandemie.
Hoe lang nog?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: