SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:32 schreef Ireth het volgende:
Hebben we nog steeds 2 dezelfde streams op de Daltons???
Niets 'door mijn bedachte planning', dit is gewoon een feitelijke constatering. Je ziet een duidelijk patroon. Maar goed, jij ziet dat blijkbaar niet...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:30 schreef pecla het volgende:
[..]
Volgens de door jouw bedachte planning, omdat dat toevallig afgelopen weken zo was ja
Echt ? Verbazing alom.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel en Hanne hadden geen idee waar het BB huis stond.
Creepoyquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:30 schreef Ptr67 het volgende:
Begin stillaan radeloos te worden in het bedenken van de gepaste naam voor Leroy (je ziet hier alles passeren).
LEGOman, PINman, PeepingTomman, Wankingman, Lonelyman, Stupidman,...
nog iets vergeten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salar en Nouchine - 8 februari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Twee fragmenten van vanochtend waarom gevraagd was .....![]()
Kristof en Salar - 8 februari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salar en Nouchine - 8 februari 2022.JANKENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Nawel is het lievelingetje van de Febo.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:34 schreef Stargazing het volgende:
Leroy gaat er sowieso wel uit. Die kan niet meer winnen want, dit gedrag word door de productie sneller vergeven dan de kijkers. en nu hij 5k uit de pot heeft gehaald voor een pin heeft ie ook afgedaan bij het merendeel van de bewoners.
Leroy komt er soewiso op en zodra hij erop komt is hij weg, dit is de ideale kans om Nawel eindelijk het huis uit te trappen.
Inderdaad. Soeplepel is bij ons een eetlepel. Om soep uit een kom te scheppen, gebruiken we een pollepel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:21 schreef Tourniquet het volgende:
2 soeplepels zout en 2 soeplepels gist?![]()
Is dat Vlaams voor eetlepels?
Hadden ze het maar nooit gevondenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:34 schreef Stargazing het volgende:
Leroy gaat er sowieso wel uit. Die kan niet meer winnen want, dit gedrag word door de productie sneller vergeven dan de kijkers. en nu hij 5k uit de pot heeft gehaald voor een pin heeft ie ook afgedaan bij het merendeel van de bewoners.
Leroy komt er soewiso op en zodra hij erop komt is hij weg, dit is de ideale kans om Nawel eindelijk het huis uit te trappen.
ok! Maar waarmee schep je dan pollen? Huh? AHA! GOT YOU!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Inderdaad. Soeplepel is bij ons een eetlepel. Om soep uit een kom te scheppen, gebruiken we een pollepel.
Van Nawel had ik dat ook wel verwacht. Die wist volgens mij uberhaupt niet waar ze aan begon.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Hadden ze het maar nooit gevonden
Ze is elke week genomineerd, en met de polls mag ze ook blijven.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nawel is het lievelingetje van de Febo.
Oh grappig, ik ken inmiddels de meeste verschillen wel maar deze was nieuw voor me.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Inderdaad. Soeplepel is bij ons een eetlepel. Om soep uit een kom te scheppen, gebruiken we een pollepel.
Dat blijkt dan toch ook dat ze wordt gematst. Ze gaat er elke week niet uit en is populair...blijkbaar...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is elke week genomineerd, en met de polls mag ze ook blijven.
Zie niet hoe ze zou worden gematst.
Ben bang dat nawel niet eens op de bank komtquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:34 schreef Stargazing het volgende:
Zitten bij de McD.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Twee dezelfde streams, waar zijn de andere bewoners?
Ik denk dat ze bedoelde totdat ze het proces in ging.... ze zei zoiets als, totdat ik natuurlijk hier kwam voor alles en zo..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:37 schreef Benny het volgende:
[..]
Van Nawel had ik dat ook wel verwacht. Die wist volgens mij uberhaupt niet waar ze aan begon.
Van Hanne vind ik het wel verrassend. helemaal met het oog op dat ze vorig jaar zichzelf ook had aangemeld en dus wel iets bewuster van alles zou (moeten) zijn
In de gameroom en die krijg je niet te zienquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
*voelt mee met Ireth maar stelt haar gerust... het randvolk aanwezig presenteert echt niet de echte-vriendelijke-normaal-verstaanbare-belgen.quote:
Zou je die pin mogen 'lenen' ?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:38 schreef Benny het volgende:
Tijd voor een zwarte joker, waarmee de immuniteit van leroy ongedaan gemaakt kan worden
opgeslotenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Voor het gemak noemen we die deze week 'the joker from hell'...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:38 schreef Benny het volgende:
Tijd voor een zwarte joker, waarmee de immuniteit van leroy ongedaan gemaakt kan worden
Ah zo, en waarom Peter, Hanne en Nawel niet? Wat voor spelletje doen ze daar dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
In de gameroom en die krijg je niet te zien
Uitstel van executiequote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:37 schreef Clasientje het volgende:
Wel gedurft zeg die actie van Leroy hahaha. Waarschijnlijk zag hij het al aankomen dat hij genomineerd zou kunnen worden deze week.
Doe je voorzichtigquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:38 schreef mario390 het volgende:
ik gaa twitter lezen of de weten
wat bb met onz doet
Ja, ook hier en op andere media was het niet Nowel die zou mogen vertrekken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat blijkt dan toch ook dat ze wordt gematst. Ze gaat er elke week niet uit en is populair...blijkbaar...
Nog gekker!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:40 schreef Benny het volgende:
[..]
Zoiets. Gewoon een twist. Een twist waarmee de bewoners gek worden gemaakt ofzo
De afgelopen weken ja, vorig jaar niet altijd. Maar we gaan het zien. Ik kan me niet voorstellen dat BB echt zo dom is om om de week het telkens af te wisselen want zou de geloofwaardigheid zwaar aantasten. En is bovendien helemaal niet nodig om tot 2 Nederlanders en Belgen in de finale te komen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets 'door mijn bedachte planning', dit is gewoon een feitelijke constatering. Je ziet een duidelijk patroon. Maar goed, jij ziet dat blijkbaar niet...
weten we nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah zo, en waarom Peter, Hanne en Nawel niet? Wat voor spelletje doen ze daar dan?
Oef het is een heel verhaal.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah zo, en waarom Peter, Hanne en Nawel niet? Wat voor spelletje doen ze daar dan?
Ze sturen natuurlijk wel een beetje ... vorige week was het wel overduidelijk dat BB Dimi eruit wou hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:40 schreef pecla het volgende:
[..]
De afgelopen weken ja, vorig jaar niet altijd. Maar we gaan het zien. Ik kan me niet voorstellen dat BB echt zo dom is om om de week het telkens af te wisselen want zou de geloofwaardigheid zwaar aantasten. En is bovendien helemaal niet nodig om tot 2 Nederlanders en Belgen in de finale te komen.
Vorig jaar is dit jaar niet, daar gaat het om. Maar volgens mij zijn ze het wel zo aan het sturen dat Belgen en Nederlanders in de finale komen, gelijk aantal.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:40 schreef pecla het volgende:
[..]
De afgelopen weken ja, vorig jaar niet altijd. Maar we gaan het zien. Ik kan me niet voorstellen dat BB echt zo dom is om om de week het telkens af te wisselen want zou de geloofwaardigheid zwaar aantasten. En is bovendien helemaal niet nodig om tot 2 Nederlanders en Belgen in de finale te komen.
En aan de spoiler van gisteren te zien leek het erop dat ze deze week aanstuurden op een vertrek van Leroy ... maar ja... oeps.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze sturen natuurlijk wel een beetje ... vorige week was het wel overduidelijk dat BB Dimi eruit wou hebben.
wat bedoelt wanpresttatie?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:43 schreef spapaars het volgende:
Je moet toch wel flink schijt hebben aan de betalende kijkers om deze wanprestatie op de streams te brengen.
Ik denk dat dit tijdelijk is voor 24 uur. Op de helft krijgen we misschien de andere te zien tot morgenmiddag.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:43 schreef spapaars het volgende:
Je moet toch wel flink schijt hebben aan de betalende kijkers om deze wanprestatie op de streams te brengen.
Ursprünglichquote:
En het nut van dat?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit tijdelijk is voor 24 uur. Op de helft krijgen we misschien de andere te zien tot morgenmiddag.
Zelfs op FOK was Nowel safe.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:45 schreef pecla het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 8 februari 2022 17:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is elke week genomineerd, en met de polls mag ze ook blijven.
Zie niet overduidelijk. Zij mag altijd ongestraft fluisteren en in de tv uitzendingen wordt haar geroddel, gestook en constant gepraat over de nominaties nooit in beeld gebracht terwijl het van de boys wel de hele tijd wordt uitgezonden. Dus dat zegt genoeg. Heb ik het nog niet over haar privileges zoals dat met Nous mocht zien toen ze gescheiden waren etc
Geen enkel, maar de gameroom wordt bewaard voor de uitzending. En 2 streams in het huis bedienen en dan ook nog 1 'opname-stream' in de Gameroom, dat is te veel gevraagd voor BB.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Slechte prestatie, of in sommige gevallen zelfs... wanneer een haalbare kaart mogelijk was die de nek omwringen.quote:
Van de 2 streams maken ze ook opnames die ze gebruiken voor de tv.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geen enkel, maar de gameroom wordt bewaard voor de uitzending. En 2 streams in het huis bedienen en dan ook nog 1 'opname-stream' in de Gameroom, dat is te veel gevraagd voor BB.
Klopt, maar 3 streams is te veel. Als er iemand in de DBK is, krijgen we ook vaak een SL. Eigenlijk is stream 2 nu ook een SL.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van de 2 streams maken ze ook opnames die ze gebruiken voor de tv.
Vorige week klopte de peiling ook niet. Salar zou als eerste vrijgesteld worden volgens de polls, Nawel is lang niet zo populairquote:
Misschien wel bij de tv kijkers... die krijgen een heel ander beeld voorgeschoteld.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:53 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Vorige week klopte de peiling ook niet. Salar zou als eerste vrijgesteld worden volgens de polls, Nawel is lang niet zo populair
Natuurlijk sturen ze(al hoefde ze voor Dimi eruit niet te sturen want die was al het minst populair en lag al weken onder vuur op FB etc vanwege zijn uitspraken en gedrag naar Vera toe). Maar juist omdat ze al sturen zou het niet slim zijn om dan om de week een Nederlander met een Belg eruit af te wisselen want is niet nodig en dan valt het wel heel erg op dat ze sturen. Voor hun is het alleen belangrijk dat ze met 2 van dezelfde nationaliteit eindigen en dat ze af en toen iemand erin willen houden of juist eruit willen hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze sturen natuurlijk wel een beetje ... vorige week was het wel overduidelijk dat BB Dimi eruit wou hebben.
Alles van elke camera wordt opgenomen, om dan daarvan een aflevering aan elkaar te plakken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt, maar 3 streams is te veel. Als er iemand in de DBK is, krijgen we ook vaak een SL. Eigenlijk is stream 2 nu ook een SL.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig momentje van vanochtend, Vera bewijst wederom geen dom blondje te zijn ......![]()
BB maakt een rekenfout - 8 februari 2022.Nawel zei toch zelf 6 blokken hout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar ze moeten ook bediend worden, draaien, inzoomen en zo. Dat zit nu iemand te doen in de Gameroom, en 1 iemand voor het huis.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alles van elke camera wordt opgenomen, om dan daarvan een aflevering aan elkaar te plakken.
J adat wel want staat schijnbaar in de deelnemers hun contract. Maar dat kunnen ze net zo goed bereiken met een keer 2 Nederlanders achter elkaar eruit en dan even later een keer 2 Belgen om het weer recht te trekkenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vorig jaar is dit jaar niet, daar gaat het om. Maar volgens mij zijn ze het wel zo aan het sturen dat Belgen en Nederlanders in de finale komen, gelijk aantal.
We gaan het zien, maar maak me geen illusies verder.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:56 schreef pecla het volgende:
[..]
J adat wel want staat schijnbaar in de deelnemers hun contract. Maar dat kunnen ze net zo goed bereiken met een keer 2 Nederlanders achter elkaar eruit en dan even later een keer 2 Belgen om het weer recht te trekken
Ja maar, met 2 streams zien we toch ook meestal 2 verschillende situaties.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar ze moeten ook bediend worden, draaien, inzoomen en zo. Dat zit nu iemand te doen in de Gameroom, en 1 iemand voor het huis.
En bij het huis moet altijd iemand live aanwezig zijn om te kunnen wegschakelen bij dingen die BB vindt dat we niet mogen horen. En aangezien dat nu dus nog maar 1 persoon is, hebben we 1 stream.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, ik ben er wel even klaar mee.. wellicht tot later.
Ja precies daar laten ze haar slechte kanten helemaal niet zien, en wel die mooie, gladde praatjes hoe oprecht ze is etcquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Misschien wel bij de tv kijkers... die krijgen een heel ander beeld voorgeschoteld.
Het is gewoon een irritant stuk vreten. Arrogant en dominant.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:01 schreef Tamaartje het volgende:
Als Hanne wat aan het vertellen is wil Nawel er soms weer tussendoor praten. Vaak gaat ze dan iets harder praten zodat Nawel toch even haar mond houdt
Eensquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon een irritant stuk vreten. Arrogant en dominant.
Exact dat Koosquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ik had liever de beelden andersom gezien. Huiskamer niet en gameroom op beeld.
Vooral geen stream van Nawelquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:04 schreef Koos1958 het volgende:
Die keuze is bewust, om Leroy van de streams te houden. Dat moge wel duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:04 schreef Koos1958 het volgende:
Wanneer dit meer tv kijkers trekt, komen we er nooit meer vanaf.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die keuze is bewust, om Leroy van de streams te houden. Dat moge wel duidelijk zijn.
Op TV zullen ze beide kamers wel laten zien. Dit zit morgen in de uitzending.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wanneer dit meer tv kijkers trekt, komen we er nooit meer vanaf.
Kweet niet.....er zitten lui tussen die zich heel wat voelen, katten andere reageerders af als het hun niet zint..toen ze er in mocht blijven kwamen ze met you see motherfuckers......wij zorgen dat ze er nooit uitgestemd wordt. Dit was op insta.....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat blijkt dan toch ook dat ze wordt gematst. Ze gaat er elke week niet uit en is populair...blijkbaar...
Op FB wel hoor, daar stond ze eerste in polls met geen lullig aantal stemmers:quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:53 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Vorige week klopte de peiling ook niet. Salar zou als eerste vrijgesteld worden volgens de polls, Nawel is lang niet zo populair
Denk dat hij het nu slechter heeft met de mannen Kristof Salar Julio hoort als 4e meid gezien.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:08 schreef C.A.I het volgende:
Leroy blijft een vies mannetje en nu zit hij ook nog vast met 3 meiden Vera Noucine en Grace ik hoop dat de meiden hem aanpakken dirty old men is en blijft ie
Dat is dus het probleem van 3 mensen op de bank, kans is groot dat er altijd 2 zijn die de stemmen moeten delen, in dit geval dimi en salar, stemmers van salar en dimi zouden volgens mij niet op nawel stemmenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Op FB wel hoor, daar stond ze eerste in polls met geen lullig aantal stemmers:
[ afbeelding ]
Tiktokkers kunnen ook op fb stemmenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel Tik Tok gemobiliseerd voor Nowel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tiktokkers kunnen ook op fb stemmen
dat ze haar bordje gaat leeg eten ?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel Tik Tok gemobiliseerd voor Nowel.
100% weet jequote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:19 schreef Hunter het volgende:
Eigenlijk is het allemaal de schuld van Leroy
Ik heb gebeld om het te vragen, maar ze namen niet opquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:14 schreef Clasientje het volgende:
Vreselijk saai op dit moment. Waarom zien wij geen andere beelden?
Dus na 6 weken weet ze dat nog niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:10 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tobias: Ik ben het liefst elke dag bij het strand.
Nawel: Waar woont u?
Tobias: Scheveningen.
Dan zit er niets ander op dat je er even langsgaat.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:20 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik heb gebeld om het te vragen, maar ze namen niet op
Ze zat maar te zeggen meer meer toen er werd opgeschept op haar bord. Maar nu ligt er weer een hele berg eten wat ze niet op eet. Naar persoon de Nawelquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:18 schreef just me het volgende:
[..]
dat ze haar bordje gaat leeg eten ?
Hopelijk niet. Ik eet deftig met mijn beste vind ik. Maar zie dikwijls onze chef-koks als een boer eten. Jullie misschien ook bekend is bijvoorbeeld Sergio Herman.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:56 schreef lonneberga het volgende:
Wat houden die 2 hun bestek raar vast ,is dat iets Belgies ofzo?
Maar je huis is wel schoon nuquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:24 schreef Ireth het volgende:
Dit stomme gedoe heeft eigenlijk ook wel voordelen...
- geen preken van Julio
- geen zingen van Grace
- geen uitrukkende anwb als Nouch lacht
- geen lego/steen/papier/schaar/salto/ijsbadje/weetje verhalen van Leroy
En toch mis ik ze....![]()
Ik heb gebeld om het te vragen, maar ze namen niet opquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:29 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik snap niet waarom wij de andere groep niet mogen zien?
Nogmaals nee.... lees randgevallen...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:56 schreef lonneberga het volgende:
Wat houden die 2 hun bestek raar vast ,is dat iets Belgies ofzo?
Zij weet echt nauwelijks persoonlijke info van andere bewoners. Slapen, eten en zich mooi maken en roddelen over anderen. Ook totaal geen algemene ontwikkeling.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:10 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tobias: Ik ben het liefst elke dag bij het strand.
Nawel: Waar woont u?
Tobias: Scheveningen.
Eerder anti-dimi stemmers allemaal.... en omdat men dacht dat Salar het wel ging winnen van beiden, hebben ze hun vergissing proberen te corrigeren met dan uiteindelijk toch op Salar beginnen te stemmen... anders ging hij het slachtoffer worden van 2 uitgespuwde kandidaten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
valt ook altijd heel erg op als ze in gesprek is met nouss. ze vergeet alles wat haar is gezegd tenzij het haar persoon betreftquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:38 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zij weet echt nauwelijks persoonlijke info van andere bewoners. Slapen, eten en zich mooi maken en roddelen over anderen. Ook totaal geen algemene ontwikkeling.
Het kan altijd slechter, als de eerste persoon gelijk de pin had gepakt, hadden we nu al uren naar shots van een lege woonkamer zitten kijken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:14 schreef Clasientje het volgende:
Vreselijk saai op dit moment. Waarom zien wij geen andere beelden?
Ik vraag me toch af wat de febo dán had verzonnenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het kan altijd slechter, als de eerste persoon gelijk de pin had gepakt, hadden we nu al uren naar shots van een lege woonkamer zitten kijken.
Denk dat Nawel's grote voorbeeld Nefertiti is. Conquer, control, rule & divide (en dan slaapje doen)quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:38 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zij weet echt nauwelijks persoonlijke info van andere bewoners. Slapen, eten en zich mooi maken en roddelen over anderen. Ook totaal geen algemene ontwikkeling.
Ja dat zou kunnen, maar dat de uitslag niet klopt omdat Nawel niet bovenaan stond in polls hoeft dus niet de waarheid te zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:38 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Eerder anti-dimi stemmers allemaal.... en omdat men dacht dat Salar het wel ging winnen van beiden, hebben ze hun vergissing proberen te corrigeren met dan uiteindelijk toch op Salar beginnen te stemmen... anders ging hij het slachtoffer worden van 2 uitgespuwde kandidaten.
Als je zoveel uit de pot houdt of haalt, moet je er ook eigenlijk mee naar huis gaan... net zoals Matt vorig jaar. Anders kom je er nooit meer van terug, mensen vergeven je dat niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:44 schreef Ireth het volgende:
Mocht leroy nog enigzins vrienden hebben in dat huis zal dat nu ook wel slinken.
Dankzij hem is er 5000 minder in de pot gekomen, heeft ie wéér immuniteit en heeft ie zes anderen gedoemd tot de gameroom...
Ik gok dat ie aardig keldert qua populariteit
Tot morgenochtend zitten ze daarquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Duurt wel lang nu zeg dat ze in de gameroom zitten
Oh, nou dan beter de streams weer uit zettenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:46 schreef Koos1958 het volgende:
Is to
[..]
Tot morgenochtend zitten ze daar
Tot na het ontbijt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Duurt wel lang nu zeg dat ze in de gameroom zitten
Nous die zelf haar hand in het kruis van een ander steektquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:51 schreef ledn81 het volgende:
Leroy werd in RTL Boulevard net besproken.
"De makers gaan het in de uitzending meenemen en uitleggen wat er wel en niet kan"
Ze melden dat het aan de 2 deelneemsters is gevraagd (Nous en Grace) en dat dat die er geen last van hebben gehad.
Gaat met een sisser aflopen lijkt het.
Dit snap ik nu niet. Ze zeide allebei toen het gebeurde he wat doe je nuquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:51 schreef ledn81 het volgende:
"De makers gaan het in de uitzending meenemen en uitleggen wat er wel en niet kan"
Ze melden dat het aan de 2 deelneemsters is gevraagd (Nous en Grace) en dat dat die er geen last van hebben gehad.
Daar begint het wel op te lijkenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:51 schreef ledn81 het volgende:
Terwijl hij knock out op zijn bed lag. Weet hij eigenlijk dat dit gebeurd is ?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nous die zelf haar hand in het kruis van een ander steekt![]()
![]()
op tafel lag hijquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:54 schreef just me het volgende:
[..]
Terwijl hij knock out op zijn bed lag. Weet hij eigenlijk dat dit gebeurd is ?
Hij lag toch op de eettafel?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Was eerst onder de indruk van haar proef tegen Leroy met dat waterproef dichthouden. Maar nu enkel nog knibbelen in de 2 kamers. Iets te doorzichtig bezig. Dan liever Salar die het heel open speelt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:38 schreef suzi1 het volgende:
moeten we hanne leren kennen ofzo? heb zo niks met dat mens
Valt wel mee, beiden een glaasje op, en er zat geen seksuele betekenis aan vast.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:57 schreef just me het volgende:
Ik dacht dat hij op bed lag, hij lag dus op de eettafel, maakt geen verschil voor wat Nous gedaan heeft.
Keur het ook niet goed, maar blijkbaar mag dat wel en wordt daar niet over gesprokenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:57 schreef just me het volgende:
Ik dacht dat hij op bed lag, hij lag dus op de eettafel, maakt geen verschil voor wat Nous gedaan heeft.
Mee eens, wat zij deed was veel erger en ze krijgt geen waarschuwing of niets!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:57 schreef just me het volgende:
Dat is jouw aanname, het was gewoon onbeschoft niet netjes.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valt wel mee, beiden een glaasje op, en er zat geen seksuele betekenis aan vast.
Scene die febo voorzien had waarschijnlijk. Leroy is niet voor niks dikwijls in de DBK geweest.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat de febo dán had verzonnen
Zullen we een vissenstream kijkenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
ik heb de streams uit gezet
dit ga ik niet kijken
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:44 schreef Ptr67 het volgende:
Nawel naar de DBK
Geheime opdracht begint te lukken hé BB. Sta al meer dan een uur recht
je bent er nogquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Lekker gewerkt weer RTL/Endemolshine hoezo zere tolorance, hoe zo grensoverschrijdend gedrag kan niet.
Stelletje mafkezen zijn het.
Zelfde al een uur geleden gedaanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
ik heb de streams uit gezet
dit ga ik niet kijken
goed ideequote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zullen we een vissenstream kijken
Die interviewer legt hem het juiste antwoord al in de mond, ben benieuwd wat ie geantwoord had als ie dat niet had gedaan.quote:
had ze even aan staanquote:
Ik denk dat hij dan grover geweest zou zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die interviewer legt hem het juiste antwoord al in de mond, ben benieuwd wat ie geantwoord had als ie dat niet had gedaan.
Niet lang meer, kijk als sinds vanochtend niet meer, zag het net in Boulevard denk nog 1x mijn ongenoegen er over uitenquote:
vond ik ook een beetje raarquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die interviewer legt hem het juiste antwoord al in de mond, ben benieuwd wat ie geantwoord had als ie dat niet had gedaan.
heb een vijverquote:
Ik geloof er niets van.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
De leegloop van de COS. Terecht natuurlijk.
Hopelijk schrikken ze van de tegenvallende streamkijkcijfers en laten ze alsnog de gameroom zien.
En hopelijk wordt moeder Twitter heel laaiend.
Nous met een net niet fisting bij Salar komt er wel mee weg.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
Boulevard liet beelden zie en vertelde dat ze grace en nouchine hebben gevraagd wat ze er van vonden en die schijnen gezegd te hebben er verder geen last van te hebben
post je nog ergens anders op FOK?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Niet lang meer, kijk als sinds vanochtend niet meer, zag het net in Boulevard denk nog 1x mijn ongenoegen er over uiten
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Niet lang meer, kijk als sinds vanochtend niet meer, zag het net in Boulevard denk nog 1x mijn ongenoegen er over uiten
Zijn kont deed 's morgens pijn, maar hij dacht dat het van de drank was.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:54 schreef just me het volgende:
[..]
Kiezen ze wederom de foute wijzequote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van.
Heb echt een vermoeden dat het een gevolg is van streamers die dit aan de grote klok hebben gehangen. Niet dat het hun schuld is. Maar BB maakt de boel ff monddood op deze manier.
Waait de storm wel over.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zijn kont deed 's morgens pijn, maar hij dacht dat het van de drank was.
1x keer knipper met je ogen en ze hebben zich verdubbeldquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb een vijver
geen aquarium![]()
maar ik ken het wel ja
hebben nu 2 aquarium vissen in een 26m3 vijver zittenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
1x keer knipper met je ogen en ze hebben zich verdubbeld
Nee heb nooit verder in FOK verdiept, de reden om naar FOK te komen is/was de COS, vorig jaar tijdje gelurkt en nu meegepost. Zit soms proestend van de lach achter mijn scherm, zoveel leuke, grappig en mooie commentaren, voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
post je nog ergens anders op FOK?
Bij ons ook klein vijvertje, maar vissen opgegeten door onze eenden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben nu 2 aquarium vissen in een 26m3 vijver zitten
en ze doen het nog goed ook![]()
Denk meer dat ze ons "gebruiken" voor een soort van check hoe dingen vallen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kiezen ze wederom de foute wijze
er zullen er genoeg afhaken en niet meer gaan kijken
COS is wel speciaal jaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee heb nooit verder in FOK verdiept, de reden om naar FOK te komen is/was de COS, vorig jaar tijdje gelurkt en nu meegepost. Zit soms proestend van de lach achter mijn scherm, zoveel leuke, grappig en mooie commentaren, voorbij zien komen.
Denk het ook niet, maar het is iets raars....want het is niet de eerste keer. Wat als Salar het steeds bij haar deed? Ook al heeft hij totaal geen seksuele betekenis erbij.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valt wel mee, beiden een glaasje op, en er zat geen seksuele betekenis aan vast.
Ow ze zitten buiten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben nu 2 aquarium vissen in een 26m3 vijver zitten
en ze doen het nog goed ook![]()
Ik ben wel bekend in het Klaagbaak gedeelte, het wielrennersforum en het voetbalforum.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee heb nooit verder in FOK verdiept, de reden om naar FOK te komen is/was de COS, vorig jaar tijdje gelurkt en nu meegepost. Zit soms proestend van de lach achter mijn scherm, zoveel leuke, grappig en mooie commentaren, voorbij zien komen.
ik weet het nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk meer dat ze ons "gebruiken" voor een soort van check hoe dingen vallen.
Maar dat er afhaken bij streams zal ze niet veel doen denk ik.
Voor de kijkcijfers volgens mij niet.
En voor de inkomsten ook niet.
Ik hoef geen Videoland om Videoland, maar er zijn er zat die toch al Videoland hebben.
Maar goed, ik kan volkomen mis zitten, ben een leek
Als ik niet meer post heeft dat niks met de COS te makenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dus zou een beetje raar zijn als jij en anderen niet meer zouden komen posten
Ja dat vind ik ook het mooie hier. De gevatheid etc.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Grace Vera en Julioquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:08 schreef BarryOSeven het volgende:
Wie zitten er in de gameroom? Hebben die toevallig dingen gezegd die BB niet wil? Heb sterk het vermoeden dat ze een college krijgen daar. Leroy, Kristoff, Salar. Wie nog meer? Nouchine ook.
Wel heel schraal dit.
Dat kan ook heel goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het niet
heb het idee dat ze zich verschrikkelijk in de vingers snijden nu
waarom anders nu weer een soort statement
ik zie een beetje paniek voetbal
ik ben bang dat we dan toch echt zelf met onze ideeen aan de slag moetenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook het mooie hier. De gevatheid etc.
Mss komt er ooit weer een betere uitvoering van een rls die echt 24/7 te volgen is.
Salar wilde even later met haar het toilet in, maar Nouch weigerde.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar het is iets raars....want het is niet de eerste keer. Wat als Salar het steeds bij haar deed? Ook al heeft hij totaal geen seksuele betekenis erbij.
Ik begrijp zeer zeker hoe jij er in zit.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:14 schreef suzi1 het volgende:
grace en nouss hadden er blijkbaar geen probleem mee, die douchescene.
dus opgelost blijkbaar.
dat las ik elders vandaag.
nee er moesten er 3 piessen en er konden er maar 2. volgens mij was de ander gracequote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Salar wilde even later met haar het toilet in, maar Nouch weigerde.
Allemaal straf samen met Leroy en door Leroyquote:
Nou ga jij maar in beeld, ik bedenk wel het scriptquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben bang dat we dan toch echt zelf met onze ideeen aan de slag moeten
Dat is de verklaring van RTL, maar we weten niet of dat zo is en dan daarbij impliceert men nu als men er geen probleem mee heeft er geen grensoverschrijdend gedrag was. Hou toch op RTL. Zwaktebod dit men ziet het probleem gewoon hangen, als ze Leroy eruit gooien zijn er mogelijk sponseren die er wat van vinden, etc. Ze proberen gewoon hun kop in het zand te steken. Dat vindt ik niet oké en dat is dan ook de reden voor mij om voor nu niet meer te kijken. Misschien als Leroy weg is dat ik het weer oppak misschien niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:14 schreef suzi1 het volgende:
grace en nouss hadden er blijkbaar geen probleem mee, die douchescene.
dus opgelost blijkbaar.
dat las ik elders vandaag.
je kunt het niet afschuiven op dronkenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Salar wilde even later met haar het toilet in, maar Nouch weigerde.
Vera en Dimi, Grace zegt ook vaak "Sukkel" en dan Julio als de psycholoog. Geen idee hoor maar vind het wel opvallend.quote:
ik zit er zo niet in, ik vind hem een goorlap. en nu blijkt (voor mij dan) dat ik terecht die gedachte hadquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik begrijp zeer zeker hoe jij er in zit.
En wellicht is dat gemakkelijker.
Maar ik raak die rare nare bijsmaak maar niet kwijt.
Mss ebt het wel weg, maar voor nu lukt dat niet.
De COS maakt bb leuk om te volgen. Zonder COS was ik allang afgehaakt...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
nee johquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ga jij maar in beeld, ik bedenk wel het script
was bij beide gebeurd 2x dusquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:57 schreef just me het volgende:
iedereen heeft hem uit staan denk ikquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo, heb me uitgelogt op videoland. Lees hier wel weer
als het de moeite waard is om op te starten...
Nee ik bedoel niet dat je zijn gedrag goedkeurt of zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik zit er zo niet in, ik vind hem een goorlap. en nu blijkt (voor mij dan) dat ik terecht die gedachte had
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:19 schreef JDB94 het volgende:
Jullie dachten het kon niet saaier? Dan pakken we de meest suffe bewoners en zetten we die een week in de spotlight!! op twee streams!!
Gelukkig duurt het maar tot morgenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:19 schreef JDB94 het volgende:
Jullie dachten het kon niet saaier? Dan pakken we de meest suffe bewoners en zetten we die een week in de spotlight!! op twee streams!!
Jupquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen heeft hem uit staan denk ik![]()
![]()
Het forum hebben we, de cast, de febo, nu nog de setting en de poeniesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh![]()
![]()
![]()
ik ga niet in beeld
Capu wel
en @:B00ster wilde ook wel
zijn vast nog anderen
nee ik ga er helaas niet zo makkelijk mee om.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee ik bedoel niet dat je zijn gedrag goedkeurt of zo.
Bedoel dtat je er wat gemakkelijker mee omgaat.
De Hellweek was echt voor de streamers bedoeldquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:19 schreef JDB94 het volgende:
met een GoFundme is die poen zo geregeldquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het forum hebben we, de cast, de febo, nu nog de setting en de poenies
Ah owkee, ja da's kut wel herkenbaarquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee ik ga er helaas niet zo makkelijk mee om.
is ook een storende factor irl
we schoppen de zooi er daar uitquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
met een GoFundme is die poen zo geregeld
nu de setting nog
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
we schoppen de zooi er daar uit![]()
Kraken die handel
Gewoon niet in een huis maar in paar tenten, niks geen comfort afzien.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
we schoppen de zooi er daar uit![]()
Kraken die handel
Maar wel rechtvaardigquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
goeddddd
wie wil er als bewoner in
houd rekening met het feit dat deze Febo wel hard is![]()
![]()
![]()
Staat hier nog aanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
Hop jij zit bij productie.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gewoon niet in een huis maar in paar tenten, niks geen comfort afzien.
Maar wel met het lievelingetje he.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:27 schreef Whuzz het volgende:
Goed, ik betaal dus een videoland abo om 2 streams te kunnen zien en nu krijg ik er effectief 1
En dat voor de derde keer.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:27 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk best wel gewaagd van de febo om iemand die zó onder het vuur ligt bij de social media en kijkers de kans te geven immuniteit te krijgen.... gewaagd en dom....
Minstens een luxe villa met zwembad in tropische temperaturen... anders doek nie meequote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gewoon niet in een huis maar in paar tenten, niks geen comfort afzien.
Missschien moeten we big bubbel brother aka "BBB" organiserenquote:
Ik voel me enorm getroost nu.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar wel met het lievelingetje he.
Is toch een soort van troostprijs
Het maakt me allemaal niet meer uit.....voorlopig stop ik er mee.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:29 schreef JDB94 het volgende:
Vent verliest eerste challenge z'n pin, loopt de boel op te stoken, te gluren, bedenkt heel plot als hij hoort van de pin, kan niet eens steen papier schaar, rooft uit de pot voor eigen immuniteit, denkt hij nu echt zo de finale te halen?
Ik schat Leroy niet in als een persoon die de consequenties van zijn keuzes op juiste wijze kan inschatten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:29 schreef JDB94 het volgende:
Vent verliest eerste challenge z'n pin, loopt de boel op te stoken, te gluren, bedenkt heel plot als hij hoort van de pin, kan niet eens steen papier schaar, rooft uit de pot voor eigen immuniteit, denkt hij nu echt zo de finale te halen?
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:31 schreef Was-beer het volgende:
Nou hup, live nomineren aub en uitzenden op de schermen. Degene die gaat janken is automatisch zelf genomineerd
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:30 schreef Koos1958 het volgende:
Dus leroy heeft door zijn Pin er ook nog voor gezorgd dat de andere 6 door hem in die gameroom opgesloten zitten.
Echte teamplayerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:30 schreef Koos1958 het volgende:
Dus leroy heeft door zijn Pin er ook nog voor gezorgd dat de andere 6 door hem in die gameroom opgesloten zitten.
En een stelletje nonnen achter de schermen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Missschien moeten we big bubbel brother aka "BBB" organiseren
De bewoners leven in een bubbel met afstand. Slapen allemaal in een apart kamertje. wel met tralies er tussen zodat ze kunnen communiceren.
Voortaan zijn er 2 badkamers een Girls badkamer en een boys badkamer.µ
Opzeker en als we nog langer klagen, vast nog een hellweek erbijquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik voel me enorm getroost nu.
Nee wacht. Verkeerde woord. Moeilijk nederlands ook. Gebeld? nee... Genade? Gematst? nee... Genaaid. Genaaid! Dat is het!...
Deze moeten ze bewaren voor als ze weer eens tweets op een scherm laten zien.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:29 schreef JDB94 het volgende:
Ze konden 10.000 winnen, maar dankzij Legoy nu maar 5000...quote:
Weiland met slaap en keukentent. 2 dixies en douche wagen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Minstens een luxe villa met zwembad in tropische temperaturen... anders doek nie mee
ik copy past hem wel even voor je naar twitterquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:34 schreef Whuzz het volgende:
Het verbaast me dat we nog geen boze Karen's op twitter hebben gezien die klagen over Nawel. Dat zoveel zendtijd geven aan een vrouw die aan haar lijf en gebit heeft laten sleutelen extreem vrouwonvriendelijk, masochistisch en onterend is. Dat BB hiermee het zelfbeeld van vrouwen onder druk zet en meewerkt aan een maatschappij waarbij het verwachtingspatroon richting vrouwen onrealistisch wordt neergezet.
* Whuzz kijkt naar zijn wijntje
Godver. Heeft mijn vriendin weer die woke-wijn gekocht
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Weiland met slaap en keukentent. 2 dixies en douche wagen.
Hebben we gehad utopia 2quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dixies? Je bedoelt een schep en een plant met grote bladeren tochquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hell spaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:34 schreef spapaars het volgende:
Mag duidelijk zijn dat ze met de horrorweek ons bedoelde.
Hoho, eerst je woke-clubpas of abonneenummer van de Karen-club laten zien!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik copy past hem wel even voor je naar twitter
heb ik nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoho, eerst je woke-clubpas of abonneenummer van de Karen-club laten zien!
Omg, dat kan in deze ti... wacht... trouwen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb ik niet
ben niet kort en pittig
Zou hilarisch zijn inderdaad als de laatste die gestemd heeft nietsvermoedend de woonkamer inloopt, en dan alle nominatie video's ff afgespeeld worden. Maarja, daar zullen ze de ballen niet voor hebben bij BB.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:31 schreef Was-beer het volgende:
Nou hup, live nomineren aub en uitzenden op de schermen. Degene die gaat janken is automatisch zelf genomineerd
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Omg, dat kan in deze ti... wacht... trouwen?
Ik hoop dat ze in die andere kamer een Squid Game aan het spelen zijn en we morgen een uitzending hebben vol bloed, moord, horror en backstabben (met echte messen). Dat is toch wel het minste dat uit deze onzin moet komen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:37 schreef ledn81 het volgende:
BB bedenkt een muur waardoor de groep in 2en worden gesplits en opdrachten uitvoeren.
Dat is al saai en is niemand enthousiast over. (bewoners en kijkers)
Maar wacht laten we het nog eens doen maar dan nog dommer
We zetten dag 4 bewoners apart en laten de rest niet zien en alleen in de TV uitzending dingen die BB wil. (mede misschien ivm leroy gedoe)
Door gezeik en gemopper op hem (vanwege de pin) stapt Leroy er morgen misschien zelf uit.
Problem solved.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
he echt?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:38 schreef danilel het volgende:
Die wat vrijheid kozen zijn allen genomineerd!
Dat maakt die nepper niet uit.....denk dat ze het interessant vond staan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:38 schreef sarah8106 het volgende:
lol nawel eet de marsmellows hahahahah das gemaakt met varkens gelatine
Nee. Ik heb een vriendin. Dus ik kan met jou trouwen. Perfect legaal!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
jij hebt al een vrouw
en polygamie is in NL nog steeds
verboten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |