Houden zo. Dat is voor iedereen het leukste.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:04 schreef Scrummie het volgende:
Bertje is vrij jongens, veel plezier ermee.
Maduekequote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik weet niet wat jullie in de thee hebben gestopt maar dit is de beste wedstrijd van dit Eredivisie-seizoen tot nu toe.
Madueke erbij is toch wel erg fijn. Wat een verschil met Doan/Vertessen op die positie.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik weet niet wat jullie in de thee hebben gestopt maar dit is de beste wedstrijd van dit Eredivisie-seizoen tot nu toe.
Het valt mij, zowaar een keer niet tegen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
En de CL gewonnenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:46 schreef PSVCL het volgende:
Zonde van al die blessures dit seizoen anders had je gewoon bovenaan gestaan
Dat kan nog hequote:
Ja vreemd en te laat. Maar denk dat het voor een groot deel aan Madueke ligt. Die speelt meteen weer een wereldpot.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het valt mij, zowaar een keer niet tegen.
Schmidt zegt dat ie oprot en het spel lijkt ergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |