Comenencia. Maar je raadt het al: geblesseerd!quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
is er dan geen jong PSV speler die dat zou kunnen?
De kans dat je er tegen Tel Aviv uitvliegt lijkt me niet zo heel erg groot. Ontzettend matig elftal. Maar dit had PSV vandaag allang af moeten maken, ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:36 schreef VEM2012 het volgende:
Je had het vandaag af kunnen maken tegen een heel matig elftal. Nu is de kans groot dat je er volgende week uit ligt.
Nee joh, die lui kunnen er echt geen reet van.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:36 schreef VEM2012 het volgende:
Je had het vandaag af kunnen maken tegen een heel matig elftal. Nu is de kans groot dat je er volgende week uit ligt.
Is zo maar je moet er op een dag als vandaag ook gewoon overheen lopen. Feyenoord speelde daar ook moeizaam 0-0 gelijk. Het blijft link.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:51 schreef Halcon het volgende:
Om van Maccabi te verliezen moet je wel echt je best doen, denk ik.
Die speelden tegen Maccabi Haifa.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is zo maar je moet er op een dag als vandaag ook gewoon overheen lopen. Feyenoord speelde daar ook moeizaam 0-0 gelijk. Het blijft link.
Als je weer zo’n wanprestatie aflevert als vandaag, dan kan dat best. Wel kun je meer met je normale elftal spelen in die wedstrijd, dus dat zal wel schelen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
De kans dat je er tegen Tel Aviv uitvliegt lijkt me niet zo heel erg groot. Ontzettend matig elftal. Maar dit had PSV vandaag allang af moeten maken, ja.
Zal elkaar niet veel ontlopen wat betreft niveau toch?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die speelden tegen Maccabi Haifa.
Kom op. Je bent PSV, een enorm grote club. Al 40 jaar behorend tot de top 2 van Nederland, Europacups gewonnen. En dan jaar in, jaar uit dit laten zien in de Europa League/Conference League.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:57 schreef TehRocks het volgende:
Met het halve team uit positie vind ik het allemaal niet zo erg dat je als ploeg het rustig aan doet.
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zal elkaar niet veel ontlopen wat betreft niveau toch?
(Maar wel dom van me, excuus.)
Ja, maar toch moeten we Schmidt houden hoor, want die doet het zo goed @Lyrebirdquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je weer zo’n wanprestatie aflevert als vandaag, dan kan dat best. Wel kun je meer met je normale elftal spelen in die wedstrijd, dus dat zal wel schelen.
Maar het was kut vandaag. Enorm kut.
De intenties waren goed maar de uitvoering was grotendeels weer niet om aan te zien.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je weer zo’n wanprestatie aflevert als vandaag, dan kan dat best. Wel kun je meer met je normale elftal spelen in die wedstrijd, dus dat zal wel schelen.
Maar het was kut vandaag. Enorm kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |