Dat laatste is nu precies de reden dat Koeman voor mij echt niet hoeft. Prima coach, maar hij heeft PSV al een keer verlaten voor een Spaanse ploeg vlak voor een CL duel van PSV. Bijzonder kloterige timing toen, wat dat betreft kan ik wel waardering opbrengen voor Schmidt die het nu op tijd aangeeft waardoor er tijd is om te kijken voor een opvolger.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb dan toch het liefst een zwaargewicht (lol) als Koeman. Maar dan moet die er wel zelf ook echt zin in hebben. Niet dat hij PSV maar gaat doen omdat er even niks beters voorbij komt.
Tja, dat is hoe het werkt in het leven. Dat ga ik hem echt niet zo veel jaren later nog nadragen. Maar hij moet wel écht willen. En eerlijk gezegd denk ik niet dat hij echt wil.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat laatste is nu precies de reden dat Koeman voor mij echt niet hoeft. Prima coach, maar hij heeft PSV al een keer verlaten voor een Spaanse ploeg vlak voor een CL duel van PSV. Bijzonder kloterige timing toen, wat dat betreft kan ik wel waardering opbrengen voor Schmidt die het nu op tijd aangeeft waardoor er tijd is om te kijken voor een opvolger.
maar dat is toch wel het vreemde in de voetbalwereld, noem maar eens een directeur of een TD die er klaar voor zijn, die zijn voor beide functies op 1 hand te tellenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:27 schreef Halcon het volgende:
Toontje zit er nu sinds 2014. Aanvankelijk ging het wel beter, maar laatste paar seizoen is de klad er wat ingekomen. En sinds John de Jong er zit, gaat het bergafwaarts.
Aankoopbeleid is ook bagger sindsdien. Rijtje van goede aankopen is Dumfries, Angelino (maar door afspraken met City heeft dat vrij weinig opgeleverd), Sangaré en waarschijnlijk Veerman.
Dat is wat mager. Rijtje miskopen is een stuk langer.
Schmidt zal er zo ongetwijfeld een logische verklaring voor hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Definitief of waarom zou je nu weer gaan switchen?
Mvogo sparen, die moet nog bijkomen van het loodzware programma, dus bekerwedstrijden zijn voor Drommeltje.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Understatement ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sjonge jonge Götze, die had opzich mogen zitten
Drommel was erg goed op de laatste training.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Tenzij het een CL-finale 2005 achtig iets wordtquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Schmidt zijn hachje ook weer tot ten minste volgende week gered.
Zeker..jammer dat ie Bakayoko niet brengt ipv Doanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Genot dat zo'n voetballer bij PSV speelt
En dat tegen NAC!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:13 schreef tja77 het volgende:
Maduekegod, meteen PSV al een stuk dreigender met hem binnen de lijnen en dan hoeven lang niet al z’n acties te lukken.
Ik vind het écht prachtig dat echt niemand, maar dan ook niemand op dit forum jou serieus neemtquote:
Vond Doan het nog niet eens zo slecht doen eerlijk gezegd. Maar NAC was dan ook vrij beroerd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:31 schreef RipCity het volgende:
Was even in het stadion na 2 jaar oid maar wat zingt dat publiek op oost op liedje van zak van Sinterklaas? Iets over de zak van Sangere ofzo?
Wel okay potje maar Doan en Mwene ga je ‘t niet mee redden. Dat is echt Heracles niveau.
Heb wel mooi jouw ui gemaakt vriendquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:06 schreef TehRocks het volgende:
En Gutanoth kan het weten want die staat ook nog wel eens voor lul
Overmars liedjequote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:31 schreef RipCity het volgende:
Was even in het stadion na 2 jaar oid maar wat zingt dat publiek op oost op liedje van zak van Sinterklaas? Iets over de zak van Sangere ofzo?
Wel okay potje maar Doan en Mwene ga je ‘t niet mee redden. Dat is echt Heracles niveau.
Waarvoor dank. Maak toch een grapje makkerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heb wel mooi jouw ui gemaakt vriend
Op de melodie van de zak van Sinterklaas (kun je volgende keer meezingen)quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:31 schreef RipCity het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |