Kan geregeld worden, als je je nr ff aan Bakermat of zo geeft.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:38 schreef LordofLeaves het volgende:
Nee, die krijg ik gelukkig nooit.
Meh.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan geregeld worden, als je je nr ff aan Bakermat of zo geeft.
https://www.nporadio1.nl/(...)-ongevraagd-dickpicsquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:22 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Wat is precies het motief van een man om een foto van zijn penis naar iemand te sturen?
1. Is dat een soort grap?
2. Raakt de man er zelf opgewonden van?
3. Wil hij indruk maken op de vrouw?
Dit zijn serieuze vragen. Ik begrijp dit fenomeen namelijk niet.
Ja snap wat je bedoeld, mannen die zomaar uit het niets een dickpic sturen zijn in 99% van de gevallen ook niet echt serieus te nemen. Niet dat ik die dickpic nou zo erg vind en heb dat soort mannen vaak genoeg een kans gegeven en verder uitgehoord maar het zijn inderdaad mannen die er gewoon niks van begrepen hebben en niks te bieden hebben, nee zelfs niet als het een puur op lust gebaseerde date is , want ook dan verwacht ik (naast ervaring) wel iemand waar je beetje gezellig mee kan kletsen en lachen tijdens het relaxen tussendoor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Meerdere keren meegemaakt zomaar vanuit het niets een dickpick te krijgen. Dat is wat mij betreft gelijk einde contact, want ja, wat moet je daar nou mee?
Normaal verder praten zit er niet meer in dan, als je het er al over wil hebben wordt het zo’n wtf waarom verhaal. Kortom, einde gesprek is de enige optie.
Anders is het als je met geile praat bezig bent en er in tekst en beeld uitgedaagd wordt. Dan kan ik het wel waarderen, alhoewel ik graag meer zie dan enkel de vriendelijke vriend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |