Nou moet wel gezegd worden dat Sauerbrey en Hennig op klassiek met afstand het sterkste stuk is van Duitsland, in principe. Zeker Hennig is gewoon wereld(sub)top.quote:
Had jij verwacht dat Duitsland een kleine halve minuut voor zou liggen na Johaug?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou moet wel gezegd worden dat Sauerbrey en Hennig op klassiek met afstand het sterkste stuk is van Duitsland, in principe. Zeker Hennig is gewoon wereld(sub)top.
Het is vooral te kort voor haar, ze trekt dat sprintje nog bergop en veel meer kan ze ook niet doen denk ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Johaug geeft geen fuck om het landsbelang.
Dat niet, maar ook niet dat Noorwegen voorin zou zittenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Had jij verwacht dat Duitsland een kleine halve minuut voor zou liggen na Johaug?
Misschien voor zilver, maar zo goed is Haga ook niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:12 schreef Starflyer het volgende:
Eens kijken of Noorwegen dit nog goed kan maken.
gaat vooralsnog achteruitquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:12 schreef Starflyer het volgende:
Eens kijken of Noorwegen dit nog goed kan maken.
Voor de kijkspanning.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:16 schreef heywoodu het volgende:
Wel apart dat zowel Duitsland als Rusland hun 'slechtste' loopster aan het eind hebben.
Anders hebben ze sowieso geen kans?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:16 schreef heywoodu het volgende:
Wel apart dat zowel Duitsland als Rusland hun 'slechtste' loopster aan het eind hebben.
Nou ja, Carl en Sorina aan het einde is ook niet slecht, maar inderdaad, hadden ze dan in deze positie gezeten...?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anders hebben ze sowieso geen kans?
Krehl, denk ik wel. Maar Stepanova zou haar er wel af kunnen knallen nog.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:19 schreef Leatherface het volgende:
Wie is van deze twee voorop de snelste sprinter?
Ik zie hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |